خرید ادویه و چاشنی پیتزا

خرید ادویه پیتزا

تهیه پیتزا در خانه ممکن است کاری خرید ادویه پیتزا دشوار به نظر برسد و زمان زیادی را نیز به طول می انجامد ، اما مطمئن باشید وقتی نتیجه نهایی را می بینید و امتحان می کنید ، می دانید ارزشش را داشت! در مقالات قبلی نحوه تهیه خمیر پیتزا را مرحله به مرحله توضیح دادیم و در مقاله امروز می خواهیم طرز خرید ادویه پیتزا تهیه سس پیتزا و پیتزا و تزیینات آن را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در خانه یک پیتزای خوشمزه درست کنید. خرید ادویه پیتزا همراه باشید!

نکاتی برای تهیه پیتزا در رستوران بهتر خرید ادویه پیتزا است حدود 1.5 سانتی متر بین لبه خمیر پیتزا و سس پیتزا فاصله داشته باشید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که سس پیتزا هنگام پختن پیتزا از دیواره های خمیر نریزد و کوره شما کثیف نشود. اگرچه این دستورالعمل فقط شامل پیاز و فلفل است ، شما می توانید از سبزیجات دیگری خرید ادویه پیتزا که دوست دارید در پیتزا استفاده کنید. به عنوان مثال قارچ. فقط یادتان باشد که برای خرید ادویه پیتزا خوشمزه شدن طعم پیتزا بهتر است سبزیجات را از قبل در روغن زیتون سرخ کنید.

ادویه پیتزا خانگی

نکاتی برای تهیه خمیر پیتزا خمیر پیتزا یکی از دلایل خوشمزه بودن پیتزا خرید ادویه پیتزا است. خمیر پیتزای خوشمزه و ترد نه تنها ظاهر پیتزا را بهبود می بخشد ، بلکه به طعم بهتر پیتزا نیز کمک می کند. برای تهیه یک پیتزای بزرگ با خمیر پیتزای آماده ، کافی است مواد پیتزا را تهیه کنید و با خمیر پیتزای ادویه پیتزا خانگی آماده شده پخت را ادامه دهید. برای تهیه خرید ادویه پیتزا خمیر پیتزا می توانید از آرد سفید ساده استفاده کنید که در همه فروشگاه ها موجود است. اگر می خواهید یک خمیر نرم و خرید ادویه پیتزا خوشمزه داشته باشید ، باید از تازه بودن خمیر اطمینان حاصل کنید.

آبی که از آن خمیر پیتزا درست می کنید باید ولرم باشد. مقدار آب مورد استفاده برای تهیه مخمر دقیق نیست و ممکن است به مقدار بیشتری از مقدار گفته شده در دستورالعمل به آب نیاز داشته خرید ادویه پیتزا باشید. طرز تهیه گام به گام یک پیتزا خوشمزه  تهیه پیتزا در خانه ممکن است کاری دشوار به نظر برسد و زمان زیادی را نیز به طول می انجامد ، اما مطمئن باشید وقتی نتیجه نهایی را می بینید و امتحان می کنید ، می دانید ارزشش را داشت!

ترکیبات ادویه پیتزا

قبل از تهیه خمیر ، آرد را الک کنید. خمیر مایه را با 1 فنجان آب ولرم مخلوط کنید و بگذارید 5 دقیقه بماند تا مایه مایع کار کند.
آرد الک شده را در کاسه ها بریزید و مایه ترشی ، نمک و روغن خرید ادویه پیتزا زیتون را در وسط آرد اضافه کنید. شروع به مخلوط کردن مواد موجود در کناره های آرد در کاسه کنید تا به صورت خمیر درآید. روی پیشخوان خرید ادویه پیتزا آشپزخانه کمی آرد ریخته و شروع به ورز دادن خمیر می کنیم. سطح ترکیبات ادویه پیتزا کاسه را با روغن چرب کرده و خمیر تمام شده را درون آن قرار داده و روی آن را با حوله تمیز بپوشانید و در محیط گرم خرید ادویه پیتزا قرار دهید. خمیر پیتزا باید 1 تا 2 ساعت بماند. وقتی حجم خمیر زیاد شد ، خمیر پیتزا را روی آرد قرار دهید و با احتیاط پخش کنید.

ادویه پیتزا

طرز تهیه مواد اولیه پیتزا ابتدا گوجه ها را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید و با خرید ادویه پیتزا اینجا click کنید استفاده از پشت چنگال آنها را کاملا له کنید. در این مرحله روغن را در ظرف یا قابلمه با ظرفیت 2 لیتر ریخته و گاز را روشن کرده و میانگین دما را تنظیم کنید. پیازهای خرد شده را به روغن داغ اضافه کنید و آنها را سرخ کنید. پیاز را چند دقیقه مرتب هم بزنید تا رنگ آن خرید ادویه پیتزا شفاف شود. سپس سیر له شده را به پیاز و روغن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

ادویه مخصوص پیتزا و لازانیا

در این مرحله باید رب گوجه فرنگی ، ریحان ، نمک و خرید ادویه پیتزا و فلفل را به سیر و پیاز اضافه کنید. در این مرحله از روش پخت پیتزا ، درب ظرف را نگذارید ، دمای گاز را کم کنید و اجازه دهید سس ادویه مخصوص پیتزا و لازانیا پیتزا حداقل نیم ساعت به آرامی بپزد. پنیر موزارلا را رنده کنید. سپس پنیر پیتزا رنده شده را در ظرفی ریخته و فعلاً کنار بگذارید. در این مرحله خرید ادویه پیتزا ، با استفاده از چاقوی تیز ، سوسیس پپرونی را به برش های نازک برش دهید. سپس سوسیس خرید ادویه پیتزا را داخل تابه بریزید. اجازه دهید سوسیس به مدت 10 دقیقه به آرامی سرخ شود.