دونالد ترامپ ادعا می کند که “یافتن رای بایدن در همه جا” توسط دموکرات ها ، در میشیگان و پنسیلوانیا شکایت می کند

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپمبارزات انتخاباتی پرونده هایی را در میشیگان و پنسیلوانیا تشکیل داده و از هر دو ایالت خواسته است که شمارش آرا را متوقف کنند.

این در حالی است که آقای ترامپ ادعا می کند دموکرات ها “رای های بایدن را در همه جای کشور پیدا می کنند” زیرا رهبر او در صندلی های اصلی در رقابت برای کاخ سفید قرار می گیرد. هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

بیل استپین ، مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین گفت رئیس جمهور رسماً خواستار بازشماری ویسکانسین خواهد شد ، تا زمانی که “دسترسی معنی داری” برای مشاهده گشایش آراots و روند شمارش آرا بدست آورد ، با استناد به “بی نظمی در چندین شهرستان ویسکانسین”.

CNN پیش بینی کرده است که جو بایدن برنده ویسکانسین شده است.

همانطور که شمارش از روز بعد از روز شروع می شود انتخابات آمریکا، مسابقه بین آقای ترامپ و او آقای بایدن رقیب در سه ایالت مهم پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان به طور فزاینده ای تنگ شده است.

رئیس جمهور صبح امروز توئیتهای مختلفی را ارسال کرد که توییتر بلافاصله برخی از آنها را به دلیل داشتن اطلاعات گمراه کننده مسدود کرد.

“شب گذشته من در بسیاری از ایالت های مهم ، تقریباً با صلابت ، تقریباً در همه موارد دموکرات ها اداره و کنترل می کردم. سپس ، یکی پس از دیگری ، با شمارش آرا غافلگیرکننده رأی ، یکی یکی جادویی از بین رفت. بسیار عجیب و غریب ، و” نظرسنجی ها ” این مسئله را کاملاً اشتباه دانسته و از نظر تاریخی اشتباه کرده است “، ترامپ در توییتی که اکنون سانسور شده است گفت.

“چگونه است که هر بار که آنها صندوق های رای گیری Mail-In را می شمارند ، از نظر درصد و قدرت تخریب آنها بسیار ویرانگر هستند؟”

وی گفت که آراen بایدن “در همه جا” در میدان های اصلی جنگ پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان یافت می شود.

آقای ترامپ گفت: “آنها سخت تلاش می کنند تا 500000 رای را در پنسیلوانیا از بین ببرند – ASAP. به همین ترتیب ، میشیگان و دیگران.”

آقای بایدن با احترام بیشتری برخورد کرده و فقط یک بار توییت کرده و گفته است: “تا وقتی که رای همه شمرده نشود ، ما آرام نخواهیم بود.”

اردوگاه وی می گوید که آنها بسیار مطمئن هستند که پیروزی در چشم است.

مدیر کمپین جن اومالی دیلون گفت که آقای بایدن فقط به “سه یا چهار ایالت دیگر” نیاز دارد تا او را به 270 رأی لازم در کالج انتخاباتی برساند ، و تیم در حال حاضر آن را به عنوان “نتیجه قبلی” در نظر گرفته است.

وی گفت که مسابقه جورجیا هنوز “بهم ریخته” است و انتظار می رود که آراots امروز “خیلی زود” گزارش شود. از طرف دیگر ، وی گفت که مسابقه کارولینای شمالی به احتمال زیاد “به سیم کوبیده خواهد شد” و این نتیجه ممکن است چند روز طول بکشد.

در تصاویر: بایدن با افزایش تنش در خیابانها پیام اتحاد را به اشتراک می گذارد

خانم اومالی دیلون گفت: “شب گذشته رئیس جمهور ایالات متحده به دروغ ادعا كرد كه در این مسابقه پیروز شده است و سپس خواستار شمارش آرا votes متوقف شد.”

وی افزود: “مردم آمریكا رئیس جمهور خود را انتخاب می كنند.

“اما بیایید درمورد چیزی کاملاً واضح باشیم: اگر دونالد ترامپ به خواسته خود رسید و ما از شمارش آرا متوقف شدیم ، جو بایدن معاون رئیس جمهور رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.”

شب گذشته ، آقای ترامپ انتخابات را “تقلب علیه مردم آمریکا” خواند و ادعا کرد که علی رغم شمردن همه آرا ، در کل پیروز شده است.

وی در بیانیه ای عمیق از کاخ سفید گفت که می خواهد همه شمارش آرا متوقف شود و تهدید کرد که به دلیل برخی آرا به دیوان عالی کشور خواهد رفت.