نیروی دریایی استرالیا به بازی های جنگ مالابار اقیانوس هند پیوست

استرالیا پس از 13 سال غیبت ، به بازی های جنگی سالانه مالابار که به میزبانی هند برگزار می شود ، بازمی گردد.

سران دفاعی ایالات متحده تلاش کرده اند همکاری امنیتی عمیق تر بین متحدان خود به عنوان مقابله با چین ، که مدرنیزاسیون گسترده ای از نیروی دریایی خود را آغاز کرده است.
HMAS Ballarat ، جلو ، با ناو آمریکایی جان اس. مک کین در تنگه ملاکا در مسیر ورزش مالابار حرکت می کند. (نیروی دریایی سلطنتی استرالیا) (عرضه شده)

ناوچه استرالیایی HMAS Ballarat در اولین مرحله از تمرین مالابار شرکت کرد که روز سه شنبه در اقیانوس هند افتتاح شد.

این ناو از سه نیروی دریایی دیگر در رزمایش دفاع هوایی و ضد زیردریایی ، هواپیمایی ، ارتباطات و تأمین نیروی دریایی بین کشتی ها به ناوها پیوست.

وزیر دفاع لیندا رینولدز گفت همکاری میان استرالیا و متحدان آن بیش از هر زمان دیگری مهم است.

مرحله دوم در اواسط ماه جاری در دریای عرب برگزار می شود.

“شرکت در تمرینات پیچیده مانند مالابار نه تنها اعتماد استراتژیک بین اعضا را برجسته می کند ، بلکه توانایی جمعی ما را برای کمک به امنیت منطقه تقویت می کند.”

در حین تمرینات دریایی ، یک هلی کوپتر از نیروی دریایی ایالات متحده روی یک ناو جنگی فرود می آید. (وزارت دفاع ایالات متحده) (عرضه شده)

در حالی که استرالیا می خواست به تمرینات خود بازگردد ، تحلیلگران می گویند هند در ارسال دعوت به دلیل نگرانی از ناراحتی چین مردد بود.

مقامات عالی رتبه ایالات متحده از مشارکت استرالیا استقبال کرده اند.

وزیر دفاع آمریكا مارك اسپر در دهلی نو گفت: “تصمیم اخیر هند مبنی بر در نظر گرفتن استرالیا در رزمایش دریایی مالابار در كنار نیروهای آمریكایی ، هندی و ژاپنی بیانگر تصدیق اهمیت كار چند جانبه با هم برای رفع چالش های جهانی است.”

ژاپن - 66.3 میلیارد دلار

کشورهایی که بیشترین هزینه نظامی را در جهان دارند

در اوایل سال جاری ، دولت موریسون اعلام کرد طرح 270 میلیارد دلاری هزینه های دفاعی برای ارتقا امنیت استرالیا. این شامل بزرگترین بازسازی نیروی دریایی سلطنتی استرالیا از زمان جنگ جهانی دوم است.