چگونه می توان یک بک لینک PBN ایمن را در سال 2021 ایجاد کرد

به عبارت ساده تر، گوگل می خواهد وب سایتهایی را در نتایج نشان دهد که مهارت و اقتدار در مورد یک موضوع را نشان می دهد و یکی از راه های تشخیص بهترین وبسایت ها ، بررسی وضعیت بک لینک های دریافتی آنها بر اساس سه معیار T-E-A است. لینک هایی که در فوتر وبسایت است و همچنین لینک ها به تعداد زیاد میتواند باعث پنالتی شود. سئو خارجی نمایانگر چگونگی درک محیط بیرون از سایت ( سایر وبسایت ها و کاربران ) از وضعیت آن است. تاثیر رسانه های اجتماعی در حال افزایش است و به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی و افزایش اعتبار سایت می توانید مناسب از پروفایل رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو استفاده کنید. یعنی شما باید از سایت های مرتبط با وبسایت خودتان که قدرت کافی و اعتبار بالایی نزد گوگل دارند لینک بگیرید. در نتیجه کاربران بیشتری هم وبسایت کسبوکار شما را مشاهده میکنند. این برند ها از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و مورد اعتماد کاربران قرار گرفته اند و با تاثیر بر بهبود تجربه کاربری گوگل را متقاعد می کنند که در رتبه های بهتری قرار بگیرند. تمرکز روی کمک کردن به دیگران ، فراهم کردن اطلاعات مفید و پرورش شبکه ی قوی از افراد هم سطح و متخصصان به همراه یک اعتبار فوق العاده به شما کمک می کند که یک پروفایل با لینک هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که باعث می شود تا ترافیک بیشتری نسبت به قبل به سایت شما وارد شود.

یکی دیگر از این موارد ایجاد حضور آنلاین متمرکز بر خواننده و تمرکز بر هدف جستجوگر است. بهینه سازی سایت آنالیز سئو سایت و بهینه سازی سایت یکی از کارهای مهمی است که باید در تمامی مراحل طراحی سایت صورت گیرد تا ارزش و سود حاصل از این سرمایه گذاری را بعد از اتمام طراحی سایت رونمایی کند. اگر سال هاست که روی اعتبار خود کار می کنید و یا تازه این کار را شروع کرده اید، همچنان کارهای زیادی برای برقراری ارتباط با افراد بیشتر و گسترش نام تجاری تان می توانید انجام دهید. راههای زیادی برای گرفتن بک لینک وجود دارد که بعضی از آنها خوب هستند و برخی نه. به عنوان مثال ، نام دامنه باید در بازه های زمانی مختلف ثبت شده باشد (نه همه در یک روز …) ، برای ثبت نام هر بلاگ از IP متفاوتی استفاده شود ، به مرور زمان محتوای باکیفیت و طبیعی به سایت ها تزریق کنید تا خوب نمایش داده شوند.

معمولا کار با این نوع وبسایتها به این صورت است که شما دامنه سایت خود را ثبت می کنید و پس از چند دقیقه داده های استخراج شده از page rank , page authority , trsut flow, citation flow و بسیاری از اطلاعات ضروری دیگر به شما داده خواهد شد. به طور کلی ، Off Page SEO با روشهای تبلیغاتی ارتباط دارد – فراتر از طراحی وب سایت – به منظور رتبه بندی وب سایت بالاتر در نتایج جستجو. ارسال نظرات در وبلاگ ها یک راه عالی برای ایجاد روابط است، اما تنها راه نیست. برای نمونه ، اگر کسی این مقاله را دوست داشته باشد و از وب سایت یا وبلاگ خود به آن ارجاع دهد ، دقیقا مصداق این است که به گوگل می گوید این صفحه محتوای خوبی دارد. مشاغل تجارت الکترونیک می توانند با ارائه محصولات رایگان به وبلاگ نویسان برای بررسی، ارائه سرویس های اسپانسری و انتشار نتایج واقعی تحقیقات (وبلاگ نویسان دوست دارند با آمار و ارقام پیوند برقرار کنند) لینک ایجاد کنند. حتی گوگل با راه اندازی یک سرویس به نام پیج رنک page rank (سیستم امتیاز دهی به سایت ها بر اساس دریافت بک لینک) اهمیت این موضوع را به وبمستران فهمانده بود.

افراد غالباً از PBN ها برای تقویت وب سایت خود یا ایجاد یک سرویس PBN و فروش لینک به سایت های دیگر استفاده میکنند. همچنین در مطلب تخصصی که پیرامون سئو داخلی سایت ارائه دادیم ، این مفهوم را دقیق و با معرفی استراتژی ها و تکنیک های تاثیرگذار در سئو داخلی بیان نمودیم. در توضیح دقیق تر باید گفت که زمانی که سایت شما با عبارتی همچون «موبایل» لینک شده باشد، جایگاه سایت شما هنگام جستجوی عبارت «موبایل» توسط یک کاربر در گوگل بهتر خواهد شد. در حال حاضر اگر سعی کنید موتورهای جستجو را به ایجاد لینک های مصنوعی فریب دهید ، به احتمال زیاد به جای افزایش رتبه ها (به ویژه در مورد Google) جریمه خواهید شد. پیج رنک که توسط لری پیج (یکی از بنیانگذاران گوگل) اختراع شد ، یکی از دلایل موفقیت گوگل در نمایش نتایج مرتبط به جستجوگر بوده است. ابزارهایی هست که کمک تان می کند این فرآیند را سریع تر طی کنید اما همه این ها هزینه بر است.

این فرآیند مانند یک دنباله پایان ناپذیر و زنجیروار است. به عنوان مثال، اگر وب سایتی به سایت ما لینک دهد، چون طی این فرآیند تغییری داخل سایت ما صورت نگرفته، سئو خارجی محسوب میشود. چون طبق قوانین گوگل خرید و فروش لینک ممنوع است و باید خود لینک ها به صورت طبیعی ایجاد شوند. بازاریابی شبکه های اجتماعی بخشی از سئو خارجی و ابزاری برای ایجاد بک لینک های باکیفیت است. یادآوری می کنیم، حساب های کاربری شما در شبکه های اجتماعی ساخته شده اند؟ Google علامت های تجاری را دوست دارد و ترجیح می دهد وب سایت های برند را در بالای نتایج رتبه بندی درج کند. ارتقای نام تجاری نیازی به لینک سازی خارجی زیادی ندارد، بلکه همین که برند شما در سایت ها ، انجمن و فروم ها و در شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی در معرض چشم و گوش مخاطب قرار بگیرد می تواند در سئو و رتبه سایت موثر باشد.

اخیرا ثابت شده که ثبت تبلیغات کلیکی در گوگل و موتورهای جستجو به علت اینکه کاربر را مستقیما وارد سایت می کند و هر ورود یک کلیک در آمار ورودی از موتور جستجو برای سایت ثبت می شود، تاثیر کاملا مشهود و زیادی در سئو و رتبه سایت دارد. این ترفندها در سئو تاثیر زیادی دارند. چنین عملی نیاز به هزینه و زمان زیادی دارد. سئو خارجی نقش خیلی زیادی در ساختن اعتبار، جذب ترافیک برای سایت شما و تشویق مخاطبان هدف برای انتخاب شما در میان رقبایتان دارد. مثال در سئو داخلی کلمات کلیدی که از اهمیت بالایی برخودارند را با توجه به میزان کاربرد این کلمات در میان مخاطبان انتخاب و بکار برده ایم. SEO off page تکنیکی است که می توانید برای بهبود موقعیت یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs) استفاده کنید. بهبود سئو خارجی یک کار مداوم است. متخصصان بهترین شرکت سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا، عوامل تعیین کننده ای برای SEO هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید.