اداره مالیات در حال حاضر در حال بررسی 14 تلاش برای ادعای کلاهبرداری از پرداخت های JobKeeper است

اداره مالیات استرالیا در حال انجام 14 تحقیق جنایی در مورد کلاهبرداری در طرح JobKeeper دولت است که برای شناور کردن کارفرمایان و کارمندان از طریق بیماری همه گیر COVID-19 طراحی شده است.

از 19 اکتبر سال جاری ، ATO پرداخت های JobKeeper به ارزش 200 میلیون دلار را به طور دائمی متوقف کرده و در حال حاضر حدود 100 میلیون دلار ادعا را بررسی می کند.

این مبلغ حدود 120 میلیون دلار از پرداخت هایی را كه قبلاً پرداخت شده بود بازپس گرفت.

اداره مالیات در حال بررسی استرالیایی هایی است که با تقلب درخواست کمک به JobKeeper را کرده اند. (9 خبر)

سخنگوی ATO به 9News.com.au تأیید کرد که تعدادی از ادعاها برای اتهامات احتمالی جنایی در دست بررسی است.

سخنگوی گفت: “ما همه موارد رفتارهای متقلبانه را برای بررسی تحقیقات جنایی ارزیابی می کنیم.”

“از تاریخ 13 نوامبر 2020 ، 14 مورد JobKeeper در حال بررسی ، پیگرد قانونی یا نهایی برای رسیدگی به جرایم کیفری تحت قانون اداره مالیات 1953 است.

“در حال حاضر 11 عملیات گروه ویژه جرایم مالی جدی وجود دارد که بر بررسی جرایم ادعایی مثر بر اقدامات محرک COVID-19 تحت مدیریت ATO متمرکز شده است – شش تمرکز بر آزادی زودهنگام فوق العاده و 5 تمرکز بر JobKeeper.”

پس از توقف پرداخت های JobKeeper ، چه اتفاقی می افتد
بیش از 69 میلیارد دلار پرداخت JobKeeper از طریق ATO انجام شده است. (AAP)

اداره مالیات اعلام کرد که قبلاً 19 مجازات اداری کمبود برای کسانی که برای شرکت در طرح JobKeeper دروغ گفته اند ، صادر کرده است.

ارزش کل این مجازات ها تقریباً 500000 دلار است و 24 مورد دیگر از ادعاهای کلاهبرداری JobKeeper برای مجازات ها در نظر گرفته شده است.

در حالی که برخی سعی کرده اند عمداً از این طرح سو take استفاده کنند ، ATO گفت که اکثر آنها کار درست را انجام داده اند و همیشه مایل به غلبه بر “اشتباهات واقعی” است.

نحوه کار پرداخت های JobKeeper بعد از سپتامبر.
نحوه کار پرداخت های JobKeeper بعد از سپتامبر. (نه / تارا بلانکاتو)

سخنگوی گفت: “ATO برای جلوگیری و غلبه بر اشتباهات واقعی با کارفرمایان کار خواهد کرد.”

“تعیین مجازات ها بر اساس حقایق و شرایط هر مورد انجام می شود. ما متعهد به مقابله با فعالیت های غیرقانونی و رفتارهای نگران کننده برای محافظت از مشاغل صادق و جامعه هستیم.”

با این حال ATO گفت که تلاش عمدی برای کلاهبرداری از این طرح را تحمل نخواهد کرد.

ATO گفت که مایل است با کسانی که اشتباهات واقعی مرتکب شده اند کار کند. (عرضه شده)

سخنگوی گفت: “در حالی که بیشتر مشاغل و کارمندان کار درستی انجام می دهند ، ما رفتارها و ادعاهای نادرست و تقلبی توسط تعداد کمی از سازمان ها و کارمندان را شناسایی کرده ایم.”

“ما به طور فعال این ادعاها را پیگیری خواهیم کرد. در صورت ادعای دروغ و رعایت نکردن تعهدات شما مجازات هایی در نظر گرفته شده است.”

از زمان ارائه طرح JobKeeper ، ATO حدود 69 میلیارد دلار پرداخت پرداخت كرده است.

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800512348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیم به تلفن هوشمند خود ، در سیستم ثبت نام کنید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play