امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید

آیفون 7 در زمان معرفی خودش یه گوشی انقلابی به حساب میومد؛ طبق عادت اپل برای حذف برخی امکانات گوشی، آیفون 7 اولین گوشی آیفون بود که جک 3.5 میلی متری هدفون رو از دست داد و این ماژول جذاب از روی آیفون ها برای همیشه حذف شد. اما افزودن مقدار حافظه پایه و شارژ باتری در کنار حالت سینماتیک برای دوربین از ویژگی های منحصربه فرد آن است.

بعلاوه، دوربین سلفی نیز یک دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور بایومتریک سنجش عمق SL 3D دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت اپل در این است که آپدیت های ارائه شده در سری جدید عرضه شده هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری در نسخه های قبلی قابل اعمال است. اولین نسل آیفون ها یعنی گوشی های 3 G با قدرت فوکوس 2 مگاپیکسل روانه ی بازار شدند و با ورود سری های جدید این گوشی هوشمند روز به روز بر قابلیت های این دوربین ها افزوده شد و بعد های دیگر این دور بین ها ارتقا گوشی آیفون کوچک یافتند.

مثل اضافه شدن قابلیت ضدآب، صفحه نمایش بهتر و با کیفیت تر که مثل سریهای قبلی دچار افت کیفیت و نور پس زمینه نمیشن، طراحی زیباتر و مفهومی تر، استفاده از دوربین با کیفیت تر و پردازنده فوق العاده سریع و قدرتمند A10 Fusion. سخت افزار: شرکت اپل همه محصولات خو را با بهترین کیفیت سخت افزاری ارائه داده است.از نظر سخت افزاری بسیار مقاوم و قدرتمند میباشد.

قطعا شاهد ایفون 13 پرو مکس 512 گیگابایتی هم خواهیم بود که فضای ذخیره سازی بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار میدهد. علاوه بر این، ظرفیت باتری هر چهار مدل آیفون 13 به صورت محسوسی افزایش داشته به گونه ای که ادعا شده که مدل مینی آن دارای قابلیت نگهداری شارژ بیشتری نسبت به آیفون 12 پرو مکس است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از گوشی آیفون خرید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.