انتخابات ایالات متحده 2020: توییت های دونالد ترامپ

آقای ترامپ صبح امروز با بازگشت به دفتر بیضی شکل برای اولین بار از زمان انتخابات ، بیانیه ای صادر کرد و ادعای دروغین تقلب خود را تکرار کرد.

“اگر آرای قانونی را بشمارید ، من به راحتی در انتخابات پیروز می شوم! اگر آرای غیرقانونی و دیررس را بشمارید ، آنها می توانند انتخابات را از ما بدزدند!” او گفت.

دونالد ترامپ پس از انتخابات صحبت کرد. (AP)

این پیام در پی انبوهی از چندین توییت در همه پایتخت ها صبح روز پنجشنبه به وقت محلی وجود دارد که بسیاری از آنها سانسور شده یا با اخطار توئیتر روبرو شده اند و به همین دلیل وی به سرعت حذف کرد که به صراحت دروغ به نظر می رسید.

“هیچ رأیی که بعد از روز انتخابات آمده باشد شمارش نمی شود!” آقای ترامپ در توییت اکنون حذف شده گفت.

دولت های کلیدی که رئیس جمهور برای پیروزی در انتخابات نیاز دارد یا به نفع آقای بایدن بیشتر تغییر می کند و یا برتری آقای ترامپ کاهش یافته است.

پنج ایالت مهم برای پیروزی بلاتکلیف مانده اند: آریزونا ، جورجیا ، نوادا ، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا.

از دست دادن هر یک از این صندلی ها برای آقای بایدن ، مسیر آقای ترامپ به کاخ سفید را بطور باورنکردنی تنگ خواهد کرد.

یک تفنگدار دریایی خارج از بال غربی کاخ سفید اعزام شده است ، که نشان می دهد رئیس جمهور در دفتر بیضی شکل ، در واشنگتن دی سی است. (عکس AP / ایوان ووچی)

آقای ترامپ همچنان ادعای تقلب توسط دموکرات ها را دارد و قول می دهد نتایج را در دادگاه به چالش بکشد.

با این حال قاضی میشیگان دادخواست مبارزات انتخاباتی آقای ترامپ را در یک اختلاف بر سر اینکه آیا رقیبان جمهوری خواه به رسیدگی به آرا abs غایب دسترسی دارند یا خیر ، رد کرد.

قاضی سینتیا استیونز خاطرنشان کرد که این دادخواست اواخر بعد از ظهر چهارشنبه ، درست چند ساعت قبل از شمارش آخرین آراots ، تشکیل شد.

وی همچنین گفت که متهم ، وزیر امور خارجه جوسلین بنسون ، شخص اشتباهی بود که شکایت کرد زیرا وی کنترل تدارکات شمارش آرا را کنترل نمی کند ، حتی اگر او رئیس انتخابات ایالتی باشد.

در این دادخواست خانم بنسون ، یک دموکرات ، بدون شماری از ناظران دو حزب و همچنین رقیب ، اجازه شمارش آراots غایب را داشت. وی به زیر پا گذاشتن “حق قانون اساسی همه رای دهندگان میشیگان … برای شرکت در انتخابات عادلانه و قانونی” متهم شد.

خانم بنسون ، از طریق وکلای ایالتی ، این ادعاها را رد کرد. بیشتر این اختلافات مربوط به مرکز TCF در دیترویت بود معترضان طرفدار ترامپ هنگام شمارش آراots غایب جمع شدند.

آقای امروز صبح گفت: “تمام بایدن اخیراً ادعا می كنند كه ما از نظر قانونی به دلیل تقلب در انتخابات و تقلب در انتخابات ایالتی مورد چالش قرار خواهیم گرفت.”

“بسیاری از اثبات ها – فقط رسانه ها را بررسی کنید. ما پیروز خواهیم شد! اول آمریکا!”

هیچ مدرکی از کلاهبرداری ادعا شده علیه دموکراتها وجود نداشته است.

معترضین درگیر می شوند

در تصاویر: معترضین با شمارش آرا vote درگیری آرا درگیر می شوند