انگلیس قرنطینه سفر را با آزمایش به پنج روز کاهش می دهد

به موقع برای مسافران تعطیلات ، انگلستان در حال قطع قرنطینه دو هفته ای است که افرادی که از مناطقی که در لیست ویروس کرونا ویروس انگلیس نیستند وارد می شوند ، کاهش می یابد ، در صورت منفی بودن آزمایش ، به پنج روز کاهش می یابد کووید -19.

مدتهاست که صنعت مسافرت ، یکی از بخشهایی که بیشترین آسیب را در آن دیده است ، تغییر در قوانین قرنطینه را اعلام کرد و از 15 دسامبر اعمال می شود. این تغییر قوانین حاکم بر قرنطینه در انگلیس را با سایر کشورهای اروپایی ، از جمله آلمان مطابقت می دهد.

فرودگاه هیترو
در این عکس پرونده مورخ 8 ژوئن 2020 ، مسافرانی که ماسک صورت دارند به فرودگاه هیترو لندن می رسند. دوره دو هفته قرنطینه ای که مسافرینی که از مقصدی که در لیست ایمن ویروس کرونا ویروس کرونا نیست ، می توانند به انگلستان برسند ، در صورت منفی بودن تست COVID-19 ، فقط به پنج روز کاهش می یابد. (AP)

طبق قوانین جدید ، مسافران می توانند با پرداخت هزینه آزمایش از یک شرکت خصوصی در روز 5 ورود یا بعد از آن با هزینه احتمالی حدود 100 پوند (180 دلار) دوره قرنطینه را کاهش دهند. نتایج به طور معمول حداکثر 48 ساعت طول می کشد اما گاهی اوقات می توانند در همان روز بیایند.

این تغییر در مورد افرادی که از سایر مناطق انگلستان وارد می شوند اعمال نمی شود. مسافران ایرلند شمالی ، اسکاتلند و ولز باید به مدت 14 روز به انزوا خود ادامه دهند.

وزیر حمل و نقل گرانت شپس گفت: “استراتژی تست جدید ما به ما امکان می دهد آزادانه سفر کنیم ، عزیزان را ببینیم و تجارت بین المللی را پیش ببریم.” “با دادن حق انتخاب به مردم در روز 5 ، ما همچنین از صنعت مسافرت پشتیبانی می کنیم تا صنعت خود را از همه گیر بازسازی کند.”

از آنجایی که سفر پس از حصر قفل بهار مجدداً مجاز بود ، گردشگران بریتانیایی هنگام ترک کشور با وضعیت نامشخصی روبرو شده اند ، زیرا دولت با اطلاع بسیار کوتاه ، کشورها را از لیست امن خود خارج کرده است. مشاوره سفر انگلیس به دو کشور پربازدید اسپانیا و فرانسه در کوتاه مدت تغییر کرده و بسیاری از مسافران را مجبور کرده است تعطیلات خود را کوتاه کرده و سریعاً به انگلیس برگردند تا از قرنطینه های اجباری جلوگیری کنند.

لندن
یکی از مردم در 23 نوامبر سال 2020 در لندن ، انگلیس در سیرک Picadilly قدم می زند. (گتی)

علاوه بر بهم ریختن برنامه های تعطیلات بسیاری از خانواده های انگلیسی ، تغییرات ناگهانی دولت صنعت مسافرت را نیز متزلزل کرده است.

تیم آلدرسلید ، مدیر اجرایی انجمن صنایع هواپیمایی بریتانیا ، گفت که اعلامیه مربوط به یک دوره قرنطینه کوتاهتر “نور انتهای تونل” را برای صنعت هواپیمایی و افرادی که می خواهند به تعطیلات بروند فراهم می کند.

مارک تانزر ، مدیر اجرایی گروه تجارت سفر آبتا ، گفت که طرح آزمایش جدید باید سفرهای خارج از کشور را “هم برای مسافران تعطیلات و هم برای مسافران تجاری جذاب تر و قابل کنترل کند”.

دولت همچنین از سال 2021 حمایت مالی جدید خود را از فرودگاه ها و شرکت های حمل و نقل زمینی انگلیس اعلام کرد.

ریشی سوناک ، رئیس خزانه داری ، گفت: “این بسته جدید پشتیبانی از فرودگاه ها ، همراه با یک رژیم آزمایش جدید برای ورودهای بین المللی ، به بخش کمک می کند تا بار دیگر رشد کند زیرا ما از همه گیری بهتر می شویم.”

– گزارش شده با آسوشیتدپرس

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play