اپتیک ترامپ در برابر رویکرد وحدت بایدن در مسیر مبارزات انتخاباتی

ایستاده در یک شهر کوچک روستایی مارتینزبورگ ، پنسیلوانیا ، Marine One از کنار شانه راست من به سمت هزاران آمریکایی وحشت زده پرواز کرد ، تلفنهایشان را بالا گرفته و شیفته آنها بود ، مانند پیروان فرقه.

به قول پدر من ، “این راک اند رول است ، آل”.

و لیست پخش در هر زمان پمپ می کند تجمع ترامپ مطمئناً از این ایده حمایت کرد
رئیس جمهور دونالد ترامپ و بانوی اول ملانیا ترامپ از Marine One خارج شدند. (عکس AP / سوزان والش)

Credence Clearwater Revival برای همیشه یادآوری قریب الوقوع رئیس جمهور را به من یادآوری می کند – من در آخر دستور لیست پخش رالی را می دانستم و می دانستم پسر خوش شانس به معنای دور بودن فرمانده کل قوا نیست.

و من شما را به چالش می کشم که آن آهنگ را در اتاق نشیمن خود پخش کنید و حتی کمی ذره ای آتش نخورید.

او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید (به نظر می رسد هیچ فاصله ای در این بین وجود ندارد) ، غیرممکن است که تحت تأثیر جو موجود در یک راهپیمایی “آمریکا را دوباره بزرگ بسازید” به این روش یا روش دیگر تحت تأثیر قرار نگیرید.

و برای هزاران آمریکایی که آماده ایستادن در سرمای گرما یا تاول های تاول زده (تامپا ، فلوریدا – سونا در ماه اکتبر) برای ساعت ها ایستادن در مقابل دونالد ترامپدر مرحله ، هیچ اونسی از این رئیس جمهور وجود ندارد که آنها سوال یا شک کنند.

علی رغم عدم تحقق وعده هایی که به برخی از مناطق اوهایو داده بود ، من در یک تجمع در Circleville با بسیاری از رای دهندگان مختلف صحبت کردم – خانواده ها ، کشاورزان ، زنان شاغل – و همه احساس می کنند که او به آنها خوب خدمت کرده است ، مراقب مشاغل و اقتصاد است و لیاقت دیگری را دارد مدت، اصطلاح. این یک نقطه عطف در پیش بینی انتخابات من در سال 2020 بود.

کاملاً مشهود بود که در برخی از این جوامع دوردست و روستایی آمریکایی ، دونالد ترامپ نمی تواند هیچ غلطی انجام دهد.

از نگاه آنها ، او یک رئیس جمهور راک است ، زیرا او یک سیاستمدار نیست ، او در برابر کارگران ایستاده است و همانطور که بسیاری به من گفتند ، با انعکاس از سخنان آقای ترامپ ، او “آمریکا را در درجه اول” قرار می دهد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا پس از سخنرانی در یک راهپیمایی انتخاباتی در سیرکلویل ، اوهایو ، برقصید.
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا پس از سخنرانی در یک راهپیمایی انتخاباتی در سیرکلویل ، اوهایو ، برقصید. (AP)

بیایید برای یک دقیقه قدرتی که این مرد دارد را درک کنیم: او توانسته است میلیون ها آمریکایی را متقاعد کند که ویروس کرونا از بین می رود و نیازی به پوشیدن ماسک نیست ، زیرا روزانه بیش از 2000 هموطن آمریکایی می میرند.

و او این کار را صرفاً با گفته های خود انجام داده است. آقای ترامپ فکر کرد اگر بتواند با موفقیت جدی از یک بیماری همه گیر جهانی نادیده بگیرد ، حمایت از عدم کنترل آن را از دست نخواهد داد.

و برای وفادارترین پایگاه حامی او ، مسلماً که برای او مفید بود.

آنها به سخنان وی گوش فرا می دهند و همه اینها را باور می كنند – اعطای فرضیه حقیقت گویی به وی مانند هیچ سیاستمداری كه دیگر از وی استفاده نكرده باشد.

تماشای هواداران او که دور هم جمع شده بودند ، و اغلب بدون نقاب ، به صحبت های رئیس جمهورشان روی صحنه گوش می دادند ، جذاب بود.

آنها وقتی که روی تریبون به ما اشاره می کرد ، هر لحظه تشویق می کردند ، رسانه ها را تحریک می کردند.

و برای بسیاری از میلیون ها آمریکایی ، این به رأی رئیس جمهور فعلی تبدیل شده است.

بنابراین ، وقتی وارد ویلمینگتون دلاور شدم ، تقریباً مطمئن بودم که ترامپ انتخابات را در چمدان دارد.

اما در روزهای آخر قبل از 3 نوامبر ، جو بایدنحاشیه های آقای ترامپ در حال افزایش بود … من شروع به تعجب کردم … آیا جو بایدن می تواند این کار را بکند؟
رئیس جمهور منتخب جو بایدن هنگام سخنرانی در تئاتر Queen در ویلمینگتون ، دلاور لبخند می زند (عکس: 10 نوامبر 2020)
در روزهای آخر قبل از 3 نوامبر ، حاشیه های جو بایدن نسبت به آقای ترامپ در حال افزایش بود. (AP)

برتری وی در ایالت های حساس “دیوار آبی” دونالد ترامپ در سال 2016 – پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان افزایش یافت. در این مرحله ، من فکر می کنم احساسی که در میان آمریکایی ها ایجاد شده احساس ناآگاهانه عصبی بودن است.

بحث واضح این است که نظرسنجی ها قبلاً آن را اشتباه گرفته اند و بسیاری می گویند نمی توان به آنها اعتماد کرد. همچنین نتوانستم تصاویر جمعیت فداکار را در تجمعات ترامپ از ذهنم بیرون بیاورم.

خوب ، من مکیده شدم. من توسط اپتیک مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ مکیده شدم. و همانطور که مشخص شد ، اپتیک ها وقتی به انتخابات ریاست جمهوری می رسد هیچ چیز حساب نمی کنند.

چه چیزی بیشتر از اپتیک مهم است؟

چیزی که بعنوان یک شخص برای آن ایستاده اید. و مردم آمریکا صحبت کرده اند.

علی رغم چالش های قانونی بی وقفه دونالد ترامپ در برابر نتیجه انتخابات ، او کوتاه آمده است.

دولت وی این هفته امكان دسترسی آقای بایدن به منابع مهم را برای كار در انتقال وی به كاخ سفید امضا كرد.

با این حال دونالد ترامپ از طریق توییتر اعلام کرده است که این امتیاز نیست.

و بیش از 12 ساعت بعد ، ایالت پنسیلوانیا – که جو بایدن را به 270 رأی لازم کالج انتخاباتی رساند – نتایج انتخابات خود را تأیید کرد و جو بایدن را برنده دانست.

یک تظاهرکننده در خارج از مرکز کنوانسیون پنسیلوانیا که در آن آرا شمرده می شود ، مهمانی را پرت می کند. (عکس AP / ربکا بلک ول)

نوشته ها روی دیوار است ، فقط روی موضوع توییتر دونالد ترامپ نیست.

اعتراف کرد که تبلیغات کمپین جو بایدن بسیار دشوار بود. او به ندرت برنامه هایی را برگزار می کرد ، در حالی که ما نمی توانستیم دسترسی پیدا کنیم زیرا تیمش به دلیل فاصله اجتماعی از تعداد محدودی برخوردار بود.

و حتی هنگامی که او برنامه هایی برگزار می کرد ، سخنرانی های او کاملاً نمایشی نبود که ما از مجری برنامه سرگرمی در سراسر کشور داشته باشیم.

اما ، بدیهی است كه آمریكایی ها به هر كلام آقای بایدن گوش می دادند.

آنها قول او را برای پیروی از علم برای مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.

آنها وقتی قول دادند اقتصاد را بازسازی کند ، آنها گوش دادند.

و بدون شک میلیون ها نفر دیگر بودند که فکر می کردند “در این مرحله ، کسی جز ترامپ”.

و در واقع مبارزات انتخاباتی بایدن می خواست آمریکایی ها انتخابات را به عنوان همه پرسی دونالد ترامپ تصور کنند.

من با بلیک مارنل – یا “مرد آجری” – به عنوان دوبله شده او مصاحبه کردم. او برای نشان دادن حمایت خود از آقای ترامپ ، کت و شلوار آجری می پوشد.

هنگامی که من و او در طول سفر جاده ای خود از توسان ، آریزونا به نیومکزیکو می رفتیم ، در مورد “اکثریت خاموش” صحبت کردیم.

بلیک مارنل با “کت و شلوار دیواری آجری” خود. (Jim Acosta CNN)

این گروه از پیروان ترامپ است که آمادگی تبلیغات حمایت خود از دونالد ترامپ را به اندازه آشکار بلیک ندارند ، اما با این وجود از او به شدت حمایت می کنند.

و تعداد زیادی از آنها وجود دارد! من در طول سفرهایم با بسیاری از آمریکایی ها ملاقات کرده ام که گفته اند به آقای ترامپ رأی می دهند اما دوست ندارند در این مورد صحبت کنند ، زیرا آنها می دانند که وی صحبت هایش را انجام می دهد و کارهای مشکوک را انجام می دهد.

از نظر من ، این افراد نسبتاً خوب ، متوسط ​​و پیر آمریکایی هستند که نمی خواهند تخم لانه آنها به هم بخورد.

اما به موجب پیروزی جو بایدن ، اکثریت ساکت جدیدی متولد شده است.

این یک محصول جانبی از سال دیوانه ، گیج کننده ، چالش برانگیز و آزمایش کننده 2020 است و محصول جانبی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بحبوحه یک بحران جهانی بهداشت است.

جو بایدن تصمیم گرفت در تمام مدت مبارزات انتخاباتی خود بسیار پایین باشد. و همینطور رای دهندگان او نیز همین کار را کردند.

رأی دهندگان وی ، مانند بایدن ، دانش را دنبال می کردند و از ازدحام جمعیت پرهیز می کردند ، احتمالاً در خانه می ماندند و احتمالاً نقاب می بستند. و این همان کاری است که یک رهبر انجام می دهد ، و به عنوان مثال مردم خود را در شرایط دشوار عبور می دهد.

و بنابراین ، نه جو بایدن و نه هوادارانش “زمان هوایی” دونالد ترامپ و تجمع های او را بدست نیاوردند.

و ، همانطور که مشخص شد ، آنها در واقع اکثریت ساکت بودند. در حالي كه آمريكايي ها به دليل وفاداري خود به احزاب جمهوريخواه يا دموكرات بسيار قطب شده اند ، به نظر مي رسد كه محبوبيت بايدن دست كم گرفته شده است – و به دليل سبك مبارزات “در چهره شما” حريف خود بلعيده شده است.

بایدن با همسر دونده خود لبخند می زند
رئیس جمهور منتخب جو بایدن و معاون دوم منتخب رئیس جمهور وی کمال هریس. ((عکس AP / کارولین کاستر))

اپتیک به اندازه تصور من حساب نمی شود و قدرت تغییر نتایج تعریف شده توسط آرا را ندارد. اپتیک بلوف است. و رای دهندگان بیش از هر زمان دیگری در ایالات متحده متهم به احساسات هستند.

با کمال تعجب ، بسیاری از اوقات در طول مبارزات انتخاباتی ، آمریکایی ها از من سال می کردند – “نظر شما در مورد دونالد ترامپ و آنچه در اینجا می گذرد؟”

من سریع فهمیدم که این یک مکالمه نیست ، بنابراین پاسخ اصلی من همیشه در امتداد “من آمریکایی نیستم و رأی نمی دهم ، بنابراین مهم نیست که چه فکری می کنم” بود.

وقتی من در کنار فیلمبردار خود ایستاده بودم و از ستاد مبارزات انتخاباتی بایدن می دیدم که آتش بازی می درخشد و برق می زند ، بعد از این همه روز که نمی دانستم ، احساس امیدواری قاطعانه ای به آمریکا داشتم.

اکنون زمان کمی آرامش و احتیاط است. امسال ، در یک کلام ، وحشی بوده است.

این یک تاری شدید با یک بیماری بسیار واگیر در راس آن بوده است. ما اطلاعات زیادی در مورد ویروس کرونا نداشتیم زیرا اولین بار سیب بزرگ را فرا گرفت – ناگهان این شهر کلاستروفوبیک و مهیج فضای کاملاً آرام و آرام بود.

و سپس COVID-19 را کمی بهتر درک کردیم ، و شروع به عادت به ماسک زدن کردیم ، و در گرمای خشک LA به عقب جدید می رویم.

اما پس از آن ، همانطور که عادی جدید مستقر شد ، کشور پس از مرگ جورج فلوید به دست یک پلیس خشمگین شد.

بسیاری اعتراض مسالمت آمیز کردند ، برخی اعتراض نکردند.

آن روزها و هفته های ناآرامی ، یک نگرانی پایدار در خیابان ها باقی مانده است که امروز باقی مانده است.

صاحبان مشاغل از ماه ها قبل در ویندوز خود سوار شده اند ، بسیاری هرگز این تابلوها را از بین نبردند. مشاغل دیگر به طور کلی رها شده اند.

و حالا ، مثل اینکه ما دایره کامل رفته ایم.

همه گیری خشمگینانه در حال شیوع است و آمریکایی ها را با سرعتی نگران کننده آلوده می کند. و محدودیت های قفل مجدداً برقرار می شوند.

و به همین دلیل شبی که به صدای جو بایدن در هنگام اعلام پیروزی گوش دادم بسیار امیدوار شدم. وحدت در کل پیام او بوده است.

حامیان رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن و همسر نامزد وی معاون منتخب رئیس جمهور کمالا هریس برای سلفی گرفتن در نزدیکی حصار امنیتی در ضلع شمالی کاخ سفید ژست می گیرند

جمعیت زیادی بیرون کاخ سفید جمع می شوند

آمریکا بیش از هر چیز دیگری به وحدت نیاز دارد.