اپل هدفون های بی سیم AirPods Max را منتشر می کند

اپل در حال گسترش محبوبیت AirPods خود با یک جفت هدفون بسیار گران قیمت است.

این شرکت هدفون های شبانه خود را به نام AirPods Max اعلام کرد. قیمت آنها 899 دلار است. برای مقایسه ، آیفون SE با قیمت 399 دلار و آیفون 12 که به تازگی به بازار عرضه شده است ، 679 دلار است. در همین حال ، قیمت Apple AirPods آن 319 دلار است.

AirPods Max. (سیب)

این هدست بی سیم با قابلیت حذف صدا و قابلیت های داخلی سیری ارائه می شود. آنها همچنین با حالت معروف شفافیت از شفاف گوش اپل ، AirPods Pro ارائه شده اند که به شما امکان می دهد برخی از دنیای اطراف خود را بشنوید.

اپل قول می دهد حدود 20 ساعت عمر باتری قبل از شارژ مجدد داشته باشد و هنگامی که داخل یک “کیف هوشمند” باریک باشد ، آنها وارد یک حالت کم مصرف می شوند که برای حفظ آن باتری طراحی شده است. این هدست می تواند بین دستگاه های اپل مانند iPhone به iPad به Mac جابجا شود.

AirPods Max که از 15 دسامبر به بازار عرضه می شود ، در رنگ های خاکستری ، نقره ای ، آبی ، سبز و صورتی قرار خواهد گرفت.

ثابت شده است که خط تولید AirPods اپل یک موفقیت بزرگ برای اپل است اما این سوال باعث ایجاد سوالاتی در مورد معنای این موضوع برای Beats ، مارک هدفون های سطح بالا که در سال 2014 با 3 میلیارد دلار (4.05 میلیارد دلار) خریداری کرده است ، می شود.

AirPods Max. (سیب)

بعید به نظر می رسد که اپل محصولات جدیدی را در سال عرضه کند – بیشتر اعلامیه های آن خیلی زودتر از فصل خرید تعطیلات است. اما اخبار شایعات هفته گذشته هنگامی آغاز شد که اپل یادداشتی را در مورد تغییر آینده در Apple Care برای ارائه دهندگان خدمات ارسال کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که تجربه تمرینی Fitness + خود را که حول اپل واچ ساخته شده است ، در تاریخ 14 دسامبر آغاز خواهد کرد. خدمات اشتراکی ، که ماهیانه 14.99 دلار یا 119.99 دلار برای سال است ، شامل یوگا ، رقص ، هسته ، تمرینات با شدت زیاد و سایر فعالیت های تناسب اندام است.

AirPods Max هنگامی که در Smart Case نرم و باریک ذخیره می شود ، وارد حالت فوق العاده قدرت می شود که شارژ را حفظ می کند. (سیب)