این کارآفرین در انتخابات ایالات متحده به آمریکایی ها کمک می کند پاسپورت ایتالیایی بگیرند

مارکو پرمونیان به آمریکایی ها کمک می کند گذرنامه های ایتالیایی را بدست آورند. این کارآفرین می گوید ، تجارت هرگز بهتر نبوده است.

جو سیاسی متهم در ایالات متحده و کشور ویروس کرونا به گفته آقای پرمونیان ، بنیانگذار کمک به شهروندی ایتالیا (ICA) ، این پاسخ به افزایش علاقه در آمریکایی هایی که می خواهند شهروندی ایتالیا را ادعا کنند ، کمک کرده است.
حامیان رئیس جمهور ترامپ برای یک گردهمایی حقوق رأی دهندگان ، چهارشنبه ، 4 نوامبر 2020 ، در Capitol در ققنوس گردهم می آیند. (عکس AP / مت یورک) (AP)
رئیس جمهور دونالد ترامپ در کاخ سفید ، در واشنگتن دی سی صحبت می کند. (عکس AP / ایوان ووچی)

آقای پرمونیان ، که آژانسش به خارجی ها کمک می کند پاسپورت ایتالیایی را بدست آورند ، می گوید: “من در طول دهه فعالیت خود چنین چیزی ندیده ام.”

آقای پرمونیان ، که دارای مشتری 95 درصدی آمریکایی است ، می گوید که درخواست خدمات وی در مقایسه با سال گذشته با منفجر شدن بیماری همه گیر ویروس کرونا در ایالات متحده ، تا 400 درصد افزایش یافته است. این به دنبال افزایش اختلاف نظر در سال 2016 است انتخابات آمریکا.
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در ژانویه 2017 با باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق در کاپیتول هیل در واشنگتن گفتگو می کند.
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در ژانویه 2017 با باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق در کاپیتول هیل در واشنگتن گفتگو می کند. (Rob Carr / عکس استخر)

وی می گوید: “در حال حاضر ، ما بیش از 60 تیم در دفتر ما در ایتالیا و دفاتر ایالات متحده مشغول به کار هستند.”

به منظور مطابقت با تقاضا ، آژانس وی مجبور شده است فقط طی چند ماه اندازه خود را تقریباً دو برابر کند.

اگر دارندگان گذرنامه جدید تصمیم به نقل مکان کنند ، ایتالیا می تواند سود ببرد. این کشور دارای کمترین نرخ تولد در جهان و اقتصاد راکد است و در سال های اخیر مشوق های مالیاتی به کارگران و بازنشستگان خارجی که ساکن می شوند و همچنین فوق العاده ثروتمندان ارائه می دهد.

‘Wait of the World’: روزنامه های جهان چگونه گزارش انتخابات ایالات متحده را گزارش می دهند

متولدین ایالات متحده به طور خودکار شهروند ایالات متحده هستند. اما این اصل در بیشتر کشورهای اروپا که تابعیت از طریق والدین یا خانواده به ارث می رسد ، صدق نمی کند.

این بدان معناست که برخی از آمریکایی های تبار مهاجران واجد شرایط تابعیت ایتالیا هستند.

مردم در پشت یک کارگر مراقبت های بهداشتی در یک سایت آزمایش ویروس کرونا در دانشگاه پزشکی و علوم چارلز درو ، در لس آنجلس صف می کشند. (AP)

شرط اصلی این است که عضو خانواده ای که از ایتالیا به ایالات متحده مهاجرت کرده است ، قبل از تولد شخص بعدی در تبار ، طبیعی نشده باشد.

اگر متقاضی صلاحیت تابعیت را بدست آورد ، تأمین گذرنامه جدید می تواند تا دو سال طول بکشد.

جیم کاوالارو ، استاد و مدیر اجرایی شبکه دانشگاهی برای حقوق بشر ، اخیراً شهروند ایتالیایی و مشتری آقای پرمونیان است.

وی و دخترش پس از انتخاب رئیس جمهور دونالد ترامپ ، به طور جدی پیگیری تابعیت ایتالیا را آغاز کردند.

“در سال 2016 و 2017 ، با دولت فعلی ، من علائم نگران کننده ای از فروپاشی یکپارچگی نهادی روندهای دموکراتیک در ایالات متحده را مشاهده کردم. من نگران شدم ؛ من فکر کردم این یک کشور بسیار قطبی است. آقای کاوالارو می گوید: “در آن من فکر می کنم که اولویت های ملی روند منحرف شده است.”

مزایای شهروندی ایتالیا از جمله مراقبت های بهداشتی جهانی ، شهریه دانشگاه با قیمت مناسب و حق کار و اقامت در هر نقطه از اتحادیه اروپا برای برخی از آمریکایی ها جلب می شود. پاسپورت همچنین به معنای فرصت های بهتر سفر است.

طبق فهرست گذرنامه ، یک وب سایت رتبه بندی گذرنامه که توسط شرکت مشاوره Arton Capital اداره می شود ، گذرنامه ایتالیایی اکنون به معنای دسترسی آسان به 133 کشور است. محدودیت های سفر کرونا ویروس به معنای گذرنامه آمریکایی است که زمانی یکی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان بود و به طور موقت دسترسی فقط به 97 کشور را به دارندگان می دهد.

طرفدار دموکرات پرچم آمریکا را در دست دارد

با ادامه انتظار ، دعا و اعتراض

در روزهای ابتدایی شیوع همه گیر ایتالیا به شدت آسیب دید و موارد دیگر بار دیگر در حال افزایش است – همراه با محدودیت های شدیدتر. اما کشور موفق شد طی ماه های تابستان ویروس را تحت کنترل درآورد و واکنش دولت به شدت سیاسی نشده است.

کریستن هلمستر ، رمان نویس عاشقانه و خانواده اش روند اخذ تابعیت ایتالیا را قبل از بیماری همه گیر آغاز کردند.

آنها اکنون در ایتالیا زندگی می کنند و می توانند تفاوت نحوه مدیریت دو ویروس را در طی سفر به آریزونا در ماه فوریه مشاهده کنند.

خانم هلمستتر می گوید: “ما از بازگشت خود به ایتالیا سپاسگزار بودیم. به ما حق انتخاب داده شد و ما تصمیم گرفتیم که به ایتالیا برگردیم و دانستیم که … همه گیری جهانی وجود دارد.”

از نظر برخی ، همه گیری همه گیر به فرصتی برای تجدید نظر در مفروضات تبدیل شده است.

در این عکس پرونده 2016 دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری و هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ها در دومین مناظره ریاست جمهوری در دانشگاه واشنگتن صحبت می کنند.
در این عکس پرونده 2016 دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری و هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ها در دومین مناظره ریاست جمهوری در دانشگاه واشنگتن صحبت می کنند. (عکس AP / پاتریک سمنسکی)

“تصمیماتی درباره نحوه اداره یک ایالت وجود دارد که من فکر می کنم در ایالات متحده بیشتر و بیشتر روشن می شود و مردم شروع به سوال می کنند ، آیا این بهترین مکان در جهان برای زندگی است؟ و من فکر می کنم پاسخ به طور فزاینده ای … نه لزوما “آقای کاوالارو می گوید.

آقای پرمونیان معتقد است با دو گذرنامه درهای بیشتری باز می شود.

وی می گوید: “گذرنامه ایتالیایی می تواند فرصت های تجاری زیادی را در ایتالیا و سایر نقاط اروپا ایجاد کند.”

“بسیاری از کارفرمایان داشتن یک عضو تیم با دو گذرنامه را به عنوان یک سرمایه بزرگ می دانند که می تواند به امکاناتی منجر شود که برخی فقط می توانند در مورد آن آرزو کنند.”