بررسی آیفون 12: 5G ، باتری ، نمایشگر

5G دلیل کافی برای هیجان زده شدن برای جدید است آیفون 12، اما در سال 2020 5G کافی نیست.

اپل صفحه نمایش قوی تر ، روشن تر ، دوربین های بهتر و پشتی مغناطیسی را در طراحی جدید و واضح خود قرار داده است ، اما آیفون 12 را می توان با آنچه کنار گذاشته نیز تعریف کرد.

در جعبه هیچ مدل آیفون 12 آداپتور برق وجود ندارد و اپل به طور واضح یک ویژگی برتر را که باید برای قیمت شروع 1349 دلار استاندارد باشد ، نادیده گرفته است.

آیفون 12 ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد ، اما آیا آنها ایستاده اند؟ (9 خبر)

پس از دو هفته با آیفون 12 و آیفون 12 پرو ، در اینجا حکم ما صادر شده است.

کابل رعد و برق آیفون 12 یا 12 پرو ، USB-C و برچسب اپل. خودشه.

به سختی جالب ترین مکان برای شروع بررسی است ، اما مهمترین است.

آکس کردن آداپتور برق ، زباله های الکترونیکی را کاهش می دهد و به اپل امکان می دهد 70 درصد تلفن های بیشتری را روی ظروف حمل و نقل فشار دهد ، که برای کاهش انتشار کربن و خط اصلی شرکت بسیار مناسب است.

مشکل اتصال USB-C کابل موجود است. فقط آیفون 11 با آداپتور برق USB-C به بازار عرضه شده است. بیشتر افراد به طور متوسط ​​دو تا سه سال صبر می کنند تا تلفن های خود را ارتقا دهند ، بنابراین می توان تصور کرد که اکثر طرفداران آداپتور یدکی مناسب فقط دروغ گفتن را نداشته باشند.

اپل یک آداپتور برق USB-C را به قیمت 29 دلار به فروش می رساند – اگر قصد استفاده از شارژر جدید 65 دلاری اپل MagSafe را نیز دارید ، باید آن را خریداری کنید.

اما چیزهای زیادی در جعبه وجود ندارد. (9 خبر)

در پشت آیفون 12 و 12 پرو جدید اپل یک سیم پیچ مغناطیسی پنهان شده است.

چسباندن تلفن ها به لوازم جانبی سازگار MagSafe بسیار رضایت بخش و بسیار قدرتمند است ، البته محدود.

تولیدکنندگان شخص ثالث مانند بلکین در حال کار بر روی پایه های اتومبیل MagSafe هستند ، اما لوازم جانبی موجود در هنگام راه اندازی شامل کیف ، کیف پول و شارژر خود اپل است.

شارژ در MagSafe کندتر از استفاده از کابل (15 وات در مقابل 20 وات) موجود در جعبه است و مگر اینکه سکوی شارژ را پایین نگه دارید ، باید یک ژیمناستیک دستی انجام دهید تا آیفون یک دست شود.

دیگران پیش بینی کرده اند که MagSafe جایگزین کابل شارژ اپل در آیفون 13 آینده خواهد شد ، اما من خیلی مطمئن نیستم.

زمان و خلاقیت نشان می دهد که آیا MagSafe به عنوان یک حیله و انداز محو می شود یا به یک آیفون ضروری تبدیل می شود.

من هرگز طرفدار صفحه نمایش ناخن آیفون نبودم.

نمایشگر 720p در آیفون 11 پشت صحنه رقابت با فشار دادن صفحه نمایش های خمیده و Full HD با بریدگی های سوراخ دار برای دوربین سلفی بود.

آیفون 12 سرانجام نمایشگر 1080p را معرفی می کند. این بریدگی را حفظ می کند ، اما قادر به پایین کشیدن منوهای مختلف از هر دو طرف این امر را معذور می داند.

شبکه 5G برای گوشی تلفن خوبی است. (9 خبر)

صفحه نمایش OLED 6.1 اینچی مشابه را در هر دو آیفون 12 و آیفون 12 پرو دریافت می کنید. تنها تفاوت این است که Pro دارای روشنایی اوج کمی بالاتر است.

هر دو با ضد خش بودن جدید اپل ساخته شده اند شیشه سرامیک – که چهار برابر بهتر از آیفون 11 است – اما مهمتر از همه ، هر دو از Dolby Vision HDR زیبا (دامنه دینامیکی بالا) برای کنتراست بی نهایت بین سیاه و سفید پشتیبانی می کنند.

با توجه به این جهش بزرگ به جلو ، اینکه اپل تصمیم گرفته است با سرعت 60 هرتز در هر دو مدل همراه باشد ، تا حدودی ناامید کننده است.

رقابت اندرویدی آنها و حتی آیپد پرو نیز 120 هرتز را برای پیمایش و بازی روان تر تحت فشار قرار داده اند. تاحدودی تعجب آور است که این گزینه در آیفون 12 Pro گرانتر یا 12 Pro Max ورودی وجود ندارد ، حتی اگر به این معنی باشد که عمر باتری بیشتر است.

من یک کاربر تلفن سنگین هستم ، مخصوصاً در جاده برای کار.

پنج تا هفت ساعت زمان نمایش در هر روز معین (به طرز دردناکی) بین ایمیل ها ، تماس ها ، نقاط داغ ، فیلمبرداری ، بارگیری و ارسال فیلم ها ، ضبط صدا های رادیویی و برنامه نویسی است ، به علاوه من خیلی بیرون هستم بنابراین روشنایی باید بالا باشد.

طی دو هفته استفاده از آیفون 12 و 12 پرو ، هرگز بدون نیاز به شارژ به پایان یک روز کاری نرسیده ام. این بدان معنا نیست که باتری آیفون 12 فرعی است ، تعداد کمی از تلفن ها از پس این کار برمی آیند اما فقط متوسط ​​است.

باتری 2815 میلی آمپر ساعتی در داخل آیفون 12 تقریباً 10 درصد از باتری موجود در آیفون 11 کوچکتر است اما اپل اصرار دارد تراشه های جدید و کارآمدتر A14 آن را جبران کند.

اگر بخواهید از طریق AirPods یا Apple Watch Series 6 جدید تقسیم شوید ، هیچ شارژ بی سیم معکوس وجود ندارد.

این حذفی است که می تواند با نگرانی اپل در مورد 5G گرسنه قدرت توضیح داده شود.

دوربین عکس های با کیفیت بالا می گیرد. (9 خبر)

پس از سالها عقب ماندن از رقابت اندروید ، 5G در آیفون 12 “به تازگی واقعی شد”. با این حال ، اولین تلفنهای اپل که از شبکه پرسرعت پشتیبانی می کنند مراقب تعادل سرعت و قدرت هستند.

حالت داده هوشمند به طور خودکار روشن است و به شما اجازه می دهد تا آیفون 12 بین سرعت 4G و 5G گاز بگیرد ، زیرا برای صرفه جویی در مصرف برق به آنها نیاز دارید.

مقدار آن سخت است که کمی شود زیرا اثرات قابل مشاهده از حالت داده هوشمند فریبنده هستند

تست های سرعت من به طور منظم حداکثر 500 مگابایت سرعت بارگیری در مناطق مختلف شهر را نشان می داد ، اما هرگز نماد بالا سمت راست صفحه به 5G نرسید. حداقل ، من هرگز در طی دو هفته آزمایش متوجه تغییر آن از نماد 4G نشده ام.

می توانید برگردید حالت تاریخ هوشمند در تنظیمات برای بهترین سرعت در همه زمان ها خاموش است ، اما جای تعجب است که من هیچ تفاوتی در سرعت مشاهده نکردم.

سرانجام تراشه های رعد و برق آیفون دارای یک شبکه سریع برای مطابقت هستند.

اگر در انتخاب یکی از آیفون 12 و آیفون 12 پرو با مشکل روبرو هستید ، همه چیز به دوربین برمی گردد.

هر دو دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی ، لنز 12 مگاپیکسلی و لنز اولتراوید 12 مگاپیکسلی هستند ، اما آیفون 12 پرو دارای یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و حسگر LIDAR اپل است.

این اضافات باعث بزرگنمایی نوری 2 برابر ، فوکوس خودکار سریعتر ، فیلم HDR با دو برابر 60 به جای 30 فریم در ثانیه و پرتره ها می شود حالت شب. آیا این مبلغ 350 دلار اضافی برای آیفون 12 پرو ارزش دارد؟ این بستگی به اهمیت عکس و فیلم برای شما دارد.

هر دو عکس خارق العاده می گیرند. بر خلاف سامسونگ ، اپل بیشتر مگاپیکسل را تعقیب نمی کند. در عوض ، مانند گوگل ، آنها برای بهبود هر پیکسل جداگانه ، پیشرفت های AI را بهبود می بخشند. هشدار خراب: آیفون 12 این کار را بهتر انجام می دهد.

پرتره ها بیش از حد هوا شکن نیستند ، عمق طبیعی لنز وجود دارد و شما می توانید عکس های واضح تر و واضح تری از Pixel 5 بگیرید. در مناطق تاریک و اپل سر و صدای کمتری وجود دارد همجوشی عمیق فناوری – که چندین تصویر را برای نوردهی بهتر در یک لایه قرار می دهد – از کنتراست HDR آیفون 12 کاملاً استفاده می کند.

اگر تصاویر آن چشمگیر باشد ، فیلم های ضبط شده در آیفون 12 و 12 پرو برای یک تلفن هوشمند باورنکردنی است. بله ، شما می توانید در خلوص شبانه آیفون انتخاب کنید ، اما 12 و 12 Pro ممکن است صاف ترین و زنده ترین فیلم را در هر تلفنی که استفاده کرده ام ثبت کند.

همه این ویژگی ها به یک طراحی آیفون صاف و واضح تر تبدیل شده اند که در دست احساس محکم می شود.

پنج رنگ برای آیفون 12 ، از جمله قرمز چشمگیر اما کاملاً ملایم ، کاملاً زیبا هستند ، اگرچه بهترین رنگ ها برای گران قیمت ترین آیفون 12 پرو صرفه جویی کرده اند.

من شخصاً ظاهر ، احساس و وزن پشت طراحی جدید را ترجیح می دهم ، اما گوشه های مشخص شده باعث می شوند که حاشیه اطراف نمایشگر OLED آیفون 12 بارزتر باشد علی رغم اینکه اپل اصرار دارد که “تا لبه” کشیده شود.

اپل بهترین و هیجان انگیزترین آیفون خود را طی سالهای گذشته طراحی کرده است.

اگر شما به دنبال یک نسخه 12 هستید به راحتی توصیه می شود 12 را تهیه کنید ، اما احتمالاً باید بیش از 1349 دلار هزینه کنید زیرا مدل پایه فقط 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیرقابل توسعه دارد.

اگر بزرگترین و بهترین آیفون با بهترین دوربین ها را می خواهید ، آیفون 12 پرو بسیار خوب است ، اما آیفون 12 پرو مکس درست در گوشه ای قرار دارد.