بررسی بازی Assassins Creed Valhalla Xbox Series XS

ایکس باکس می گوید که این نسخه در سری X | S بهترین عملکرد را دارد و من هیچ مدرکی برای شک به آنها ندارم

Assassin’s Creed Valhalla دقیقاً همان چیزی است که Xbox Series X | S به آن احتیاج داشت ، تقریباً هیچ حمله کننده سنگین دیگری همزمان با نسل بعدی کنسول همزمان نمی شود.

Ubisoft با عرضه نسخه های جدید نسل جدید را پیشگام کرده است Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla.

دو بازی عظیم جهان باز ، هر دو دنباله عناوین قبلی بسیار موفق. Assassin’s Creed Valhalla با گرافیک 4K خیره کننده با سرعت 60 فریم در ثانیه احتمالاً مورد انتظارترین مورد است.

Assassin’s Creed Valhalla با رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه در Xbox Series X و S اجرا می شود ، انتظار می رود در PlayStation 5 نیز همین وضعیت باشد (انتشار در 12 نوامبر). (Ubisoft)

من قبلاً از یک تاندرا یخی گرفته تا کوههای برفی ، اقیانوس های وسیع و تپه های بوسیده پاییز ، چنین جزئیاتی را در یک بازی جهان باز تجربه نکرده ام. فرار از زیبایی بازی دشوار است. به هر کجا که نگاه کنید ، به هر کجا که برگردید ، یک ویستای زیبا به چهره شما پرتاب می شود.

شخصیت ها دقیق هستند و صداگذاری استثنایی است. به شما این امکان داده می شود که به عنوان نسخه مرد یا زن شخصیت اصلی ، Eivor بازی کنید. این یک گام قابل توجه نسبت به مرحله قبلی است قاتلان عقیده عنوان، ادیسه (2018) انیمیشن در بعضی مواقع مطلبی را برای خود به جا می گذارد. تعامل با درها و صندوق های ساده می تواند کمی مأیوس کننده باشد ، شخصیت شما به آرامی دست خود را تکان می دهد و صندوقچه طلایی غارت در کیف آنها خالی می شود. خوشبختانه آنچه در تعامل بدنی فاقد آن است ، آب نبات دیجیتال را جبران می کند.

کلاسیک قاتلان عقیده عناصر هنوز وجود دارند – مقیاس گذاری برج های بلند برای همگام سازی منطقه ، استفاده از مخفی کاری برای ترکیب شدن با گروه های کشیش در یک شهر ، اما هنوز هم احساس خیلی متفاوتی دارد. وارد انگلیس شدم و بلافاصله احساس دلتنگی کردم ویچر سری ، چشم انداز ، طبیعت – در بهترین حالت غوطه وری است ، و دارای بسیاری از گیاهان و حیات وحش است. من نیمی از انتظار را داشتم که هیولاها مرا در مسیر من متوقف کنند ، اما ، افسوس ، Assassin’s Creed Valhalla دارای برخی از صحت تاریخی است (تا آنجا که ممکن است حداقل باشد).

بازیکنان می توانند لحظات درون بازی را با حالت عکس Assassin’s Creed Valhalla ثبت کنند. (Ubisoft)

کاوش در منظره شگفت انگیز است. من همیشه وظیفه اصلی خود را به نفع شکار گنج یا شرکت در یک رویداد جهانی از دست می دهم. رویدادهای جهانی اساساً کارهای کوچک جنبی است ، از کمک به یک مادر و کودک جوان برای از بین بردن بوی تعفن ناشی از پدرشان ، تا تبدیل شدن به یک محافظ برای یک زن با تخیل بزرگسالان. صدها مورد از این رویدادها برای کشف در طول بازی وجود دارد.

Combat سیال است ، یک تبر به دیگری چرخانده می شود – اگرچه تقلید از حملات دشمن به اندازه عناوین قبلی و سایر بازی هایی که مکانیک های مشابه ارائه می دهند راضی کننده نیست. جنگ در مقیاس بزرگ ، مانند حمله به یک روستا ، باعث پمپاژ آدرنالین می شود. این که آیا شما تصمیم می گیرید که در ارتش خود برای نبرد بمانید یا مستقیم به هدف اصلی می دوید ، این گزینه با شماست. من متوجه شدم که زاویه دوربین در درگیری های بزرگتر تقریباً شما را از نبرد دور می کند ، من دوست دارم در آینده به روزرسانی ببینم که شما را به مرحله عمل نزدیک کند.

قاتلان عقیده فوق العاده و مورد استقبال از حق رای دادن است. ما سطح بازی های کنسول نسل بعدی را شکسته ایم ، والهلا اولین قدم عالی است جالب است که ببینید Ubisoft طی ده سال آینده به کجا بازی می کند. Ubisoft یک عنوان دیگر برای نسل بعدی دارد که باید قبل از پایان سال منتشر شود ، Immortals Fenyx Rising ، برنامه ریزی شده برای راه اندازی در 3 دسامبر.

امتیاز MA15 + بازی به یک دلیل وجود دارد ، من اجازه نمی دهم بچه های شما این موضوع را بیاورند کریسمس زمان. منظورم این است که همه اینها در عنوان بازی است ، درست است؟ آدمکش عقیده. پیش فرض این عنوان هیچ اشتباهی وجود ندارد.

Assassin’s Creed Valhalla اکنون در Xbox Series X | S ، Xbox One ، PC ، PlayStation 4 عرضه می شود و از تاریخ 12 نوامبر در PlayStation 5 در دسترس خواهد بود.