به دلیل اعلام پیروزی جو بایدن ، دونالد ترامپ از پذیرفتن شکست خودداری می کند

آقای ترامپ که هنگام اعلام نتیجه 46 سالگی آقای بایدن در ویرجینیا مشغول گلف بازی بود ، ادعاهای تقلب در رای گیری را بارها تکرار کرده و قول داده است که در دادگاه با نتایج مبارزه کند.

آقای ترامپ در بیانیه ای گفت: “همه ما می دانیم كه چرا جو بایدن عجله دارد تا دروغ خود را به عنوان برنده نشان دهد و چرا متحدان رسانه ای او بسیار تلاش می كنند تا به او كمك كنند: آنها نمی خواهند واقعیت افشا شود.”

“واقعیت ساده این است که این انتخابات هنوز پایان نیافته است.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در حالی که جو بایدن به عنوان برنده انتخابات 2020 آمریکا اعلام می شود ، در زمین ملی گلف ترامپ در استرلینگ ، ویرجینیا گلف بازی می کند. (AP)
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در حالی که جو بایدن به عنوان برنده انتخابات 2020 آمریکا اعلام می شود ، در زمین ملی گلف ترامپ در استرلینگ ، ویرجینیا گلف بازی می کند. (AP)

“جو بایدن به عنوان برنده هیچ ایالتی تأیید نشده است ، چه رسد به هیچ یک از کشورهای بسیار مورد مناقشه برای بازشماری اجباری ، یا ایالات که مبارزات انتخاباتی ما دارای چالش های قانونی معتبر و قانونی است که می تواند پیروز نهایی را تعیین کند.”

“به عنوان مثال ، در پنسیلوانیا ، ناظران حقوقی ما اجازه دسترسی معنادار به تماشای روند شمارش آرا را نداشتند. آرا Legal قانونی تصمیم می گیرند که رئیس جمهور باشد ، نه رسانه های خبری.”

هیچ مدرکی بر ادعای بی وقفه آقای ترامپ در مورد تقلب در انتخابات وجود نداشته است. حتی برخی از جمهوری خواهان ارشد بسیاری از ادعاهای وی را رد کرده اند.

آقای ترامپ ادامه می دهد: “از روز دوشنبه ، مبارزات انتخاباتی ما پیگیری پرونده ما را در دادگاه آغاز می کند تا اطمینان حاصل شود که قوانین انتخابات کاملاً تأیید شده و برنده قانونی در آن نشسته است.

“مردم آمریکا حق یک انتخابات صادقانه را دارند: این به معنای شمارش همه آرا legal قانونی و عدم شمارش آرا any غیرقانونی است. این تنها راه اطمینان از اطمینان کامل مردم به انتخابات ما است.

“هنوز هم تکان دهنده است که مبارزات انتخاباتی بایدن از موافقت با این اصل اساسی امتناع می ورزد و خواهان شمارش آرا حتی در صورت جعل ، ساخت یا ریخته شدن توسط رأی دهندگان فاقد صلاحیت یا متوفی است. فقط یک حزب درگیر کارهای خلاف می تواند ناظران را به طور غیرقانونی خارج از اتاق شمارش کند. – و سپس در دادگاه برای جلوگیری از دسترسی آنها مبارزه کنید.

“بنابراین بایدن چه چیزی را پنهان می کند؟ من آرام نخواهم رفت تا زمانی که مردم آمریکا شمارش آرا vote صادقانه ای را که شایسته آن است و دموکراسی مطالبه می کنند ، بدست آورند.”