به روزرسانی های مستقیم انتخابات 2020 ایالات متحده ، نتایج نهایی و آخرین اخبار: بایدن برنده میشیگان ، ویسکانسین است. اردوگاه ترامپ برای شکایت برای متوقف ساختن آرا states در ایالت های مهم

پسر رئیس جمهور دونالد ترامپ ، اریک ترامپ ، اتهامات پدرش را به تقلب گسترده در رای گیری در پنسیلوانیا تکرار کرد.

هیچ مدرکی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات در زمان انتخابات وجود ندارد.

رودی جولیانی ، وکیل دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در کنار اریک ترامپ ، پسر رئیس جمهور ترامپ و همسرش لارا ترامپ صحبت می کند.

اریک ترامپ که در فیلادلفیا صحبت می کرد ، گفت جمهوری خواهان در راه پیروزی این ایالت هستند که رئیس جمهور ترامپ با 86 درصد آرا of شمارش شده 500 هزار رأی را به دست آورد.

اریک ترامپ گفت: “ما هنوز رأی جمهوری خواهان از کشور ترامپ داریم. دموکرات ها می دانند تنها راهی که می توانند در این انتخابات پیروز شوند تقلب در پنسیلوانیا است. ما این را از روز اول دیده ایم.”

وی ادعا كرد كه مشاهده كنندگان نظرسنجی جمهوری خواهان از مشاهده شمارش آرا در این ایالت منع شده اند.

“ما برگه های رای گیری را در گودال های زهکشی پیدا کردیم ، آنها به تماشاگران نظر ما اجازه نمی دهند که نظرسنجی ها را تماشا کنند ، آنها اجازه ورود به داخل را نمی دهند. بعد از فیلم ، فیلم پخش می شود که مواد وثیقه آنها را در سراسر فیلادلفیا رد می کند. آنها سعی می کنند تقلب کنند ، “او ادعا کرد.

سرویس مخفی ایالات متحده پیش از این به کمپین ترامپ توصیه کرده بود که بخاطر ترس از ایمنی ، کنفرانس رسانه ای را دوباره زمان بندی کند.