به روز رسانی آتش سوزی CBD سیدنی: صحنه جرم به طور رسمی مشخص شد

امروز تایید شد که موضوع به طور رسمی در اختیار پلیس قرار گرفته استآتش نشانی و نجات NSW (FRNSW) ساختمان هفت طبقه را برای بررسی امن اعلام کرد.

مرکز عملیات اضطراری (EOC) و FRNSW روز جمعه برای هماهنگی واکنش فراخوانده شدند، اما اکنون راضی هستند که آتش به درستی خاموش شده است و دیگر تهدید بزرگی برای بازرسان نیست.

یک هفته پس از آتش سوزی، صحنه جرم به طور رسمی اعلام شده است. (نه)
مهندسان و کارشناسان از خدمات عمومی NSW در حال حاضر با پلیس، مالکان ساختمان و پیمانکاران آنها در حال انجام عملیات تخریب هستند. (نه)

مهندسان و کارشناسان از خدمات عمومی NSW در حال حاضر با پلیس، مالکان ساختمان و پیمانکاران آنها در حال انجام عملیات تخریب هستند.

اوایل امروز، ماشین‌آلات اضافی برای کمک آورده شد و انتظار می‌رود که دیوارهای باقی‌مانده برای کاهش بیشتر منطقه محرومیت پایین بیاید.

پلیس گفت: پس از تکمیل این کار و انجام ارزیابی‌های ایمنی، “اکثر ساکنان 30-34 و 38 خیابان چالمرز می‌توانند به آپارتمان‌های خود بازگردند.”

انتظار می رود طی چند روز آینده اتفاق بیفتد.

تخریب ساختمان میراث فرهنگی که در جهنمی در سوری هیلز غرق شده بود در حال تخریب است.
ماشین آلات اضافی برای کمک آورده شد و انتظار می رود که دیوارهای باقیمانده برای کاهش بیشتر منطقه محرومیت پایین بیاید. (نه)

به دلیل “کارهای مهم” که باید در خیابان رندل 1-5 تکمیل شود، “ممکن است چندین هفته طول بکشد تا ساختمان دوباره اشغال شود”.

دو بی‌خانمان – که گمان می‌رود حوالی زمان آتش‌سوزی در ساختمان خوابیده‌اند – از تعقیب آتش‌سوزی بی‌اطلاع هستند و پلیس از سگ‌های جسد و تصویربرداری پزشکی قانونی برای شناسایی هر کسی که ممکن است کشته شده باشد، استفاده می‌کند.

اگرچه تا کنون هیچ کشفی صورت نگرفته است

در مجموع 140 نفر آواره هستند و برای کسانی که قادر به ماندن در کنار دوستان و خانواده نیستند، مسکن اضطراری در نظر گرفته شده است.را

طرح پیشنهادی برای توسعه هتل در خیابان رندل، سوری هیلز.
بعید است که هیچ بخشی از ساختمان میراث نجات یابد، زیرا گفته می شود مالکان ویران شده اند، برنامه توسعه برای یک هتل پنج ستاره بازسازی شده اجرا نمی شود. (شهر سیدنی)

به رانندگان و عابران پیاده یادآوری شده است که خیابان چالمرز و رندل بین خیابان کلیولند و خیابان الیزابت همچنان بسته است.

چهار نوجوان در رابطه با آتش سوزی خود را تحویل پلیس دادند.

هیچ اتهامی مطرح نشده است.

آوار و ویرانی روز بعد از آتش سوزی “یک بار در دهه”.

بعید است که هیچ بخشی از ساختمان میراث نجات یابد، زیرا گفته می شود مالکان ویران شده اند، برنامه توسعه برای یک هتل پنج ستاره بازسازی شده اجرا نمی شود.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.