بیمارستان های ایتالیا در اوج ویروس پاییز با نقطه شکست مواجه هستند

دکتر لوکا کابرینی مطمئن بود که بیمارستان وی در قلب منطقه دریاچه لومباردی با 300 مراقبت ، به نقطه شکست خود خواهد رسید کووید -19 بیماران. تاکنون ، بیماران ویروسی 500 تخت را پر می کنند و می شمارند.
ایتالیا، که در بهار سال گذشته بیمارستانهای شمال ثروتمند مملو از ویروس کرونا شدند ، جهان و خود را شوکه کرد ، چرا که مثبت تایید شده از آستانه نمادین 1 میلیون عبور می کند ، دوباره با یک بحران سیستمیک روبرو است.

دکتر کابرینی ، مدیر بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان Varese’s Circolo ، بزرگترین بیمارستان در استان ، گفت: “ما بسیار نزدیک به نگه داشتن سرعت هستیم. من نمی توانم بگویم که چه زمانی به این حد می رسیم ، اما آن روز دور نیست.” از 1 میلیون نفر در شمال غربی میلان.

در اوج مرگبار بهار ایتالیا ، بیمارستان بخش 20 تختخوابی ICU خود را به 45 تختخواب گسترش داد. آخر هفته گذشته 38 بیمار داشت و کابرینی در حال آماده سازی تاسیس تختخواب در یک اتاق عمل در این هفته بود ، “چیزی که ترجیح می دادیم از آن اجتناب کنیم.”

ایتالیا
پزشکان یک بیمار ویروسی کرونا را در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان Circolo Varese ، در Varese ، ایتالیا ، 6 نوامبر 2020 ، حمل می کنند. در طول احیای همه گیر پاییز ایتالیا ، نگرانی ها کمتر در بخش های مراقبت های ویژه و بیشتر در بخش های پزشکی منظم است ، همانطور که در هشت منطقه وجود دارد دیده می شود که سوزن به طرز نگران کننده ای به منطقه هشدار قرمز با بیش از نیمی از تخت های بیمارستان اختصاص داده شده به بیماران ویروسی کرونا می رود. (AP)

همانطور که یک بار دیگر وضعیت ICU ایتالیا وخیم است ، مراقبت های اساسی نیست که بیشترین نگرانی را برای پزشکان در هنگام احیای مجدد پاییز همه گیر ایجاد کرده است. این بخشهای تحت فشرده و بیماریهای عفونی از بیماران کم وزن تر ، که اغلب جوان تر هستند و گاهی اوقات به مدت طولانی تری نیاز به مراقبت دارند ، مراقبت می کنند.

فدراسیون پزشکان ایتالیا این هفته خواستار یک قفل در سراسر کشور شد تا مانع از سقوط سیستم پزشکی شود ، که با بسته شدن روش های غیر اضطراری مشخص شده است. دولت نسبت به بهار ، زمانی که بحران سلامت با طغیان همبستگی روبرو شد ، با انتقاد شدیدتری روبرو است.

از روز چهارشنبه ، 52 درصد از تخت های بیمارستانی ایتالیا توسط بیماران COVID-19 اشغال شده است ، که بالاتر از آستانه 40 درصد هشدار توسط وزارت بهداشت است. 9 منطقه از 21 استان ایتالیا و استانهای خودمختار در حال حاضر در منطقه خطرناک قرمز ، بیش از 50 درصد اشغال ویروس ، با لومباردی با 75 درصد ، پیمونت با 92 درصد و تیرول جنوبی با 99 درصد حیرت انگیز هستند.

پس از تجدید حیات در اسپانیا ، فرانسه و بیشتر مناطق ، لومباردی ، پرجمعیت ترین و پربارترین منطقه ایتالیا ، دوباره مرکز همه گیری ایتالیا است. اروپا که بیمارستانها را نیز تحت فشار شدید قرار داده است.
در حین قفل محکوم شده برای مهار همه گیر ویروس کرونا در 7 نوامبر سال 2020 در رم ، ایتالیا ، ماسک های محافظتی با فاصله کم از راه دور اجتماعی در Via del Corso استفاده می کنند
در رم ، مردم در حین قفل شدن در 7 نوامبر سال 2020 ، در Via del Corso از ماسک های محافظتی که از راه دور اجتماعی راه می روند استفاده می کنند (گتی ایماژ / آنتونیو ماسیلو)

بیمارستان های منطقه با سازماندهی مجدد بخش ها در تلاشند تا از تعطیلی مراقبت های معمولی جلوگیری کنند ، همانطور که خود به خود در طی اولین ویروس کرونا ویروس کرونا رخ داد. هنوز هم بیمارستانهای لمباردی و پیدمونت همسایه – هفته گذشته مناطق قرمز مشخص شده توسط دولت – بخشهای جراحی ، اطفال و سالمندان را تعطیل کرده اند تا جای بیماران COVID را فراهم کنند. ونتو ، که هنوز پایین ترین سطح زرد است ، در حال آماده سازی برای لغو تمام اقدامات غیر فوری در این هفته است.

دکتر کبرینی گفت: “ما باید حداقل خدمات را به سایر آسیب شناسی ها ارائه دهیم.” “اگر اتاق اورژانس خود را ببندیم ، این بدان معناست كه جمعیتی بالغ بر 1 میلیون نفر بدون مراقبت فوری در دسترس خواهند بود. ما نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.”

پزشکان اظهار تأسف می کنند که در تابستان امسال و با کاهش عفونت ها ، خط سخت تری برگزار نشد. ایتالیایی ها به جای تثبیت دستاوردها ، راهی سواحل شدند و زمینه را برای افزایش سقوط فراهم کردند. فیلیپو آنیلی ، رئیس فدراسیون پزشکان ایتالیا ، گفت: “محدودیت هایی نظیر منع رفت و آمد” می توانست برای جلوگیری از گسترش همه گیری ، زودتر اعمال شود. اما دولت منتظر ماند تا منحنی صعودی قابل انکار نباشد.

این واقعیت پیچیده است که قفل جزئی که برای پنج منطقه ایتالیا اعمال شده است ، آزادی بیشتری را نسبت به قفل تقریبا 10 هفته ای ایتالیا در مارس و آوریل فراهم می کند. در نتیجه ، بیماری ها و آسیب های عادی همچنان اتاق های اضطراری را پر می کنند ، حتی همانطور که دولت اخیراً اذعان کرده است که تعداد شیوع ویروس کرونا را از دست داده و قادر به ردیابی زنجیره های انتقال نیست.

میانگین سن بیماران ویروسی کرونا در ایتالیا در پاییز امسال کاهش یافته است ، حتی اگر شدیدترین موارد در بخش های ICU هنوز در میان افراد مسن باشد. در همان زمان ، میانگین اقامت در بیمارستان طولانی شده است. دکتر ماسیمو پووتی ، رئیس بیماری عفونی بیمارستان Niguarda در میلان ، گفت که این امر تا حدودی به دلیل تأخیر در دسترسی به آزمایشات و انتظار چند روزه برای نتایج آزمایش است ، به این معنی که بیماران اغلب در مرحله پیشرفته تری از عفونت بستری می شوند.

در سراسر کشور ، بستری شدن در بیمارستان های ویروسی از 19 تا 25 اکتبر 68 درصد افزایش یافت که در مجموع 12006 مورد پذیرش را طی 7 روز انجام می دهد ، درست زمانی که دولت ایتالیا به تعطیلی رستوران ها و بارها در ساعت 6 عصر و تئاترهای کرکره ای ، ورزشگاه ها و استخرهای شنا پرداخت.

بیمارستان ها اکنون در تلاشند تا متخصصان آموزش دیده کافی – به ویژه متخصصان بیهوشی در بخش های مراقبت های ویژه – و سایر پرسنل پزشکی را برای پوشش پزشکان و پرستاران تحت قرنطینه پس از بیمار شدن یا در معرض قرار گرفتن ، پیدا کنند.

مقامات بهداشتی خصوصاً نگران هستند زیرا این ویروس دیگر در شمال ایتالیا وجود ندارد و با سیستم بهداشتی شکننده تری به جنوب گسترش یافته است. رسانه های ایتالیایی روز پنجشنبه ویدئویی تکان دهنده از یک بیمارستان ناپل منتشر کردند که ظاهراً نشان می دهد یک بیمار در یک توالت در بخش COVID-19 مرده است.

اما مرکز شمالی احیا شده ایتالیا ، که از وارسه تا میلان گسترش یافته است ، پس از کوتاه ترین زمان تنفس در این تابستان ، دوباره خود را در معرض بیماری همه گیر قرار می دهد.

دکتر پووتی در توصیف قله مرگبار ویروس کرونا که در ماه های مارس و آوریل برگامو ، کرمونا و لودی ایتالیا ویران کرد ، گفت: “یک سونامی باریک و بلند تصور کنید که به طرز چشمگیری شکسته شود ، گویی در طول جنگ ، منابع بهداشتی در این استانها شکسته شده است.” .

وی گفت: “اکنون آنچه ما تجربه می کنیم موجی است که کمی متفاوت است. کمی بلندتر و پهن تر ، با حجم هایی که حتی بیشتر از ماه مارس است.”

گورستان برگامو ، ایتالیا
قبرهای تازه در گورستان با بنای تاریخی برگامو ، بیشتر به دلیل شیوع COVID-19 ، که در این منطقه در ایتالیای شمالی ، 21 مه 2020 ، به شدت آسیب دید. (AP)

نیگواردا برای فشار از بیمارستان اصلی میلان ، ماژولی را در بیمارستان صحرایی در مرکز همایش های قدیمی شهر به دست گرفته است که در اواخر ماه اکتبر بازگشایی شد.

بیمارستان Circolo Varese در حال حاضر بیماران کم خطرتر را در دو بیمارستان کوچکتر در همان منطقه توزیع کرده است – چیزی که در شیوع اول ضروری نبود – و دکتر کابینی از مقامات منطقه درخواست کرده است که تخت هایی را در جای دیگر پیدا کنند تا بیماران غیر ویروسی همچنان دریافت کنند رفتار.

دکتر کابرینی گفت: “هنوز افرادی هستند که باور ندارند موج دوم از راه رسیده است.” وی افزود: “اما من رودخانه افرادی را می بینم كه در حال ورود به اورژانس هستند. اگر ما این مسئله را نچرخانیم و اگر مردم نه تنها در وارسه ، بلكه در تورین و میلان نتوانند درمان شوند ، پشت ما به دیوار است. “

– گزارش شده با آسوشیتدپرس