ترامپ برای اولین بار از زمان پیش بینی بایدن برای پیروزی در صحن علنی صحبت می کند

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ از آن زمان برای اولین بار صحبت کرده است جو بایدn برای برنده شدن پیش بینی شد انتخابات آمریکا، اما تمرکز خود را بر روی برنامه واکسن کرونا ویروس کرونا ، به جای نتیجه ، متمرکز کرد.

Pfizer امیدهای این هفته برای دستیابی به موفقیت در زمینه واکسن را افزایش داد و گفت: داده های اولیه نشان می دهد واکسن آن 90 درصد موثر است. اما خبر خوب در یکی از تلخ ترین هفته های همه گیری در ایالات متحده تاکنون منتشر شده است.

رئیس جمهور دونالد ترامپ در باغ گل رز کاخ سفید صحبت می کند (عکس AP / ایوان ووچی)

مرگ ، بستری شدن در بیمارستان و عفونت های جدید در سراسر ایالات متحده افزایش یافته است – و فشار را برای درست کردن واکسن افزایش می دهد.

آقای ترامپ از موفقیت دولت خود در تحولات در رقابت برای یافتن و توزیع واکسن استقبال کرد و در مورد “اندازه و دامنه” “دستیابی به موفقیت” صحبت کرد.

وی گفت: “هیچ دستیابی به موفقیت پزشکی به این گستردگی و اندازه به سرعت و به این سرعت انجام نشده است و ما به آن بسیار افتخار می کنیم.”

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، برای سخنرانی در باغ گل رز کاخ سفید ، جمعه ، 13 نوامبر 2020 ، در واشنگتن وارد می شود. (عکس AP / ایوان ووچی)

“عملیات Warp Speed ​​در هیچ کجای دنیا بی نظیر و یا بی رقیب است و رهبران کشورهای دیگر با من تماس گرفته اند تا به خاطر آنچه که توانسته ایم انجام دهیم به ما تبریک بگویند و ما به بسیاری از کشورها با تهویه هوا و تمام مشکلاتی که آنها داشته اند کمک کرده ایم. “

آقای ترامپ ادعا کرد این واکسن “ظرف چند هفته” در دسترس قرار می گیرد.

وی گفت: “آنها همچنین به تولید انبوه رسیده و زایمان بسیار سریع خواهد بود. ما آماده هستیم. واکسن بلافاصله به کارگران خط مقدم ، افراد مسن و آمریکایی های پر خطر توزیع خواهد شد.”

با این حال ، آقای ترامپ گفت این واکسن “به دلایل سیاسی” در نیویورک پخش نمی شود.

“ما تا زمانی که مجوز این کار را نداشته باشیم آن را به نیویورک تحویل نخواهیم داد و این باعث ناراحتی من می شود که بگویم … فرماندار کوومو باید آماده شود تا ما آماده شود. ما نمی توانیم تحویل دهیم آن را به کشوری که نمی خواهد آن را به مردم خود بدهد. “

این ظهور پس از سکسکه در چالش های حقوقی وی علیه نتیجه انتخابات صورت می گیرد.

یک شبه ، یکی از شرکت های حقوقی در پنسیلوانیا که نماینده مبارزات انتخاباتی ترامپ بود ، از دادخواست تلاش برای به تأخیر انداختن پیروزی آقای بایدن انصراف داد.

این سومین شرکت حقوقی است که از چالش های حقوقی فاصله می گیرد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای سخنرانی در باغ گل رز کاخ سفید وارد شد. (عکس AP / ایوان ووچی)

صبح امروز پیش بینی شد که رئیس جمهور منتخب بایدن توسط CNN جورجیا را تصاحب کند و برای اولین بار پس از 28 سال آن را آبی کند.

این رقم نهایی در 306-232 است ، که برای رئیس جمهور منتخب که 5 ایالت و یک منطقه کنگره در نبراسکا را در سال 2020 از قرمز به آبی تغییر داده است ، بسیار ناامید کننده است.

اوایل روز ، کیلی مک اننی ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که ترامپ “هنوز در آن مرحله نیست” وقتی که صحبت از تسلیم شدن بایدن می شود.