تعمیر گوشی – موبایل کمک

اول اینکه شاید کارآموز هزینه خریداری تمام تجهیزات را در ابتدای آموزش و قبل از ورود به بازار کار نداشته باشد و اصلا نیازی هم نباشد و دوم اینکه تعداد معدودی از کارآموزان ممکن است به هر دلیلی مایل نباشند بعد از یادگیری مهارتها وارد بازار کار شوند، در این صورت آنها میمانند و یه سری تجهیزات که روی دست آنها باد کرده و باید به نصف قیمت آنها را بفروشند. در دورههای آموزش مجازی تعمیرات موبایل، مدرس به صورت آنلاین و ویدئویی به آموزش مهارتها میپردازد. آموزش تعمیر موبایل بصورت حضوری بهتر است یا مجازی؟ آموزش تعمیرات موبایل را باما پیگیری کنید .بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با تجربه ی طولانی در زمینه ارائه آموزش به همه ایرانیان به شما یاد خواهد داد چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی کنید-گوشی موبایل با برندهای مختلف را باز و بسته کنید بدون اینکه افت کیفیت در گوشی به وجود آید – به کارآموز یاد خواهیم داد چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون اسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنید . قابل ذکر است که تاکید میکنیم برای انجام تعمیرات تخصصی مانند این مورد، بایستی گوشی خود را به تیم تکنسین مربوطه در موبایل کمک ارائه کنید تا بدون وارد شدن آسیب فیزیک، تعمیر و تعویض ال سی دی انجام شود.

در ابتدای کار ممکن است کمی ضرر کنید. به هیچ وجه گمان نکنید بازار کار تعمیرات موبایل اشباع شده است. بیان شد. قابل ذکر است که این مقاله صرفا راهنمای جامعی را برای تعمیر گوشی ارائه کرده و هرگونه مسئولیت خرابی و یا آسیب فیزیکی در هنگام استفاده از این روشها، برعهده شخص انجام دهنده میبشد. 14. فراموشی پسورد: برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که گذرواژه ورود به موبایل خود را گم کردهاند، در این حالت دو روش برای ورود به گوشی موبایل وجود خواهد داشت. این نوع از دستگاههای ارتباطی مدرن، ویژگیهای منحصربهفردی دارند که سبب شده است تا غالب ساکنین این کره خاکی، یک یا چند مدل از آن را بهصورت شخصی برای خود داشته باشند. مورد سوم: مربوط به گوشیهای آیفون مدل X میشود بسیار شایع است و آن هم درست عمل نکردن فیسآیدی (Face ID) یا تشخیص چهره است که به عنوان جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) معرفی شده است. همانطور که تاکنون با مشکلات متعدد گوشیهای موبایل و عوامل مختلف به وجود آورنده آن آشنا شدید، مشکلات تلفنهای هوشمند در دو بخش سختافزاری و نرمافزاری تقسیمبندی میشود. در قدم بعدی با تمام قطعات مختلف داخل یک گوشی تلفن همراه و نحوه عملکرد آنها آشنا میشوید و یاد میگیرید چگونه بدون هیچ آسیبی به دستگاه آن را باز و بسته کنید.

دستگاه سپراتور: گلس و درب پشتی موبایل معمولا با استفاده از چسب های محکمی به گوشی متصل هستند و جدا کردن آنها با دست امکان پذیر نخواهد بود. این اختلات عمدتا به دلیل مشکلات مربوط به شبکه و آنتن در بیسباند گوشی آیفون میباشد. پس تا اینجا به این نیازها رسیدیم که هر شخصی باید به کاری که انجام میدهد علاقهمند باشد و از طرفی آن را ادامه دهد. هر چقدر که کارشناس سختافزار بتواند راحتتر قطعات موبایل را از جدا کرده و بار دیگر آنها را اسمبل کند، گوشی تلفن همراه تعمیرپذیرتر خواهد بود. سپس با کمک سشوار یا آیاوپنر، مقداری گرما به پشت گوشی دهید تا چسبهای اتصالدهنده قاب به گوشی شل شود. از طرفی ثابت شده اگر بخواهید در یک شغل پیشرفت کنید و درآمد قابل توجهای داشته باشید باید آن شغل را به طور تخصصی ادامه دهید و این شاخه و آموزش تعمیرات موبایل در زرین شهر اون شاخه نپرید. همچنین حتما توجه داشته باشید که تعداد افراد در کلاس از چهار نفر بیشتر نباشند تا استاد بتواند زمان کافی به هر یک از شاگردانش اختصاص دهد. همچنین استفاده از برنامه DU Battery Saver & Fast charge میتواند در مدیریت و غیرفعالکردن برنامههایی که در پسزمینه اجرا میشود، بسیار مناسب باشد.

برنامههای غیرضروری همچنین فضای ذخیرهسازی مهمی را اشغال میکنند که میتواند برای موارد دیگر مورداستفاده قرار گیرد. سیستم عامل اندروید یک سیستم عاملا کاملا کاربرپسند است و کار با آن به عقیده خیلیها آسانتر و روانتر از سیستمهای عامل دیگر است. در ابتدای کار لزومی ندارد تمام تجهیزات را تهیه و مبلغ هنگفتی خرج کنید. حتی اگر تصور کنیم کارآموز بتواند برخی تجهیزات مورد نیاز را تهیه کند تا حین آموزش آنلاین همزمان بصورت عملی آن را انجام دهد، دو مشکل اساسی خواهیم داشت. این دوره کاملا تضمینی است و اگر پس از پایان دوره مهارتهای مورد نیاز را فرا نگرفته باشید، دوره برای شما به صورت رایگان تکرار خواهد شد. شما ممکن است داخل یک کوچه یک مغازه اجاره کنید و درآمدتان از مغازهای که نبش کوچه خودتان است بیشتر باشد. افرادی که اقدام به راه اندازی مغازه تعمیر گوشی های هوشمند می نمایند می توانند افرادی را که در تخصص های مختلف مانند نرم افزار یا سخت افزار دارای مهارت و تجربه هستند استخدام نموده و در نتیجه به سرعت عمل بیشتر در انجام تعمیرات کمک زیادی نمایند. با اینکه این مشکل در گوشیهای قدیمی بیشتر دیده میشود اما دستگاههای جدیدتر هم میتوانند همین مشکل را داشته باشند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ترمیم موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.