تهدید به زندان برای اینفلوئنسرهای فرانسوی در حال شکستن قوانین تبلیغات جدید دستگیر شد

این اقدام اولین بار است که چنین پروتکلی به طور قانونی در اروپا معرفی می شود.

آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، همانطور که دنیای سفر دوباره باز می شود، اینفلوئنسرها دوباره به حرکت در می آیند.
من بانفوذین در فرانسه که در حال نادیده گرفتن قوانین سختگیرانه جدید آگهی های این کشور هستند، اکنون می توانند در پشت میله های زندان قرار بگیرند. (Maridav/Adobe Stock)

این در حالی رخ می دهد که کشور با نرخ فزاینده کلاهبرداری های آنلاین دست و پنجه نرم می کند و قانونگذاران به دنبال “روشن کردن خطوط” فعالیت تجاری و مشخص کردن “مسئولیت ها و تعهدات” تأثیرگذاران هستند.

بر اساس مقررات جدید، “بازیگران نفوذ تجاری” نمی توانند در پلتفرم هایی که “قابلیت ممنوعیت افراد زیر سن قانونی را ندارند” قرعه کشی یا قمار را تبلیغ کنند.

این قوانین همچنین تبلیغ جراحی های زیبایی، تجهیزات پزشکی، برخی محصولات مالی و تنباکو را ممنوع می کند.را

افرادی که قوانین را زیر پا بگذارند ممکن است با دو سال زندان یا جریمه بیش از 300000 یورو (489000 دلار) روبرو شوند.

قوانین سختگیرانه جدیدی برای سیگار کشیدن در استرالیا پیشنهاد شده است.
این قوانین همچنین تبلیغ جراحی های زیبایی، تجهیزات پزشکی، برخی محصولات مالی و تنباکو را ممنوع می کند.را (iStock)
فرانسه تنها کشوری نیست که رفتار اینفلوئنسرهای آنلاین را سرکوب می‌کند و سازمان نظارت بر مصرف‌کنندگان استرالیا نیز ناصادقی را هدف قرار داده است. رسانه های اجتماعی پست ها

در ژانویه، کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا (ACCC) اعلام کرد که بررسی دقیق بیش از 100 اینفلوئنسر را پس از دریافت بیش از 150 نکته از سوی سازمان نظارتی از سوی مردم آغاز کرده است.

بیشتر نکات در مورد تأثیرگذاران در زیبایی و سبک زندگی، و همچنین والدین و مد بود، که نتوانستند وابستگی خود را به محصول یا شرکتی که تبلیغ می‌کنند، فاش کنند.

Scamwatch ACCC به استرالیایی ها در مورد کلاهبرداری های جعل هویت بانکی متقاعد کننده هشدار داده است.

مشتریان بانک نسبت به کلاهبرداری جدید متقاعد کننده هشدار دادند

جینا کاس-گوتلیب، رئیس ACCC، گفت: «تعداد راهنمایی‌ها نشان‌دهنده نگرانی جامعه در مورد تعداد روزافزون تکنیک‌های بازاریابی دستکاری در رسانه‌های اجتماعی است که برای استثمار یا تحت فشار قرار دادن مصرف‌کنندگان برای خرید کالا یا خدمات طراحی شده‌اند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.