توکیو شاهد موارد رکورددار موارد جدید در میان جهش سراسری است

مقامات در ژاپنی ها پایتخت تقریباً 500 مورد جدید را گزارش کرد ویروس کرونا روز چهارشنبه ، بزرگترین افزایش روزانه در توکیو از زمان شیوع همه گیر ، در میان افزایش عفونت در سراسر کشور و در حالی که این کشور با مقامات المپیک در مورد نحوه میزبانی ایمن بازیهای تابستان آینده بحث می کند.

دولت کلانشهر توکیو اعلام کرد که 493 مورد جدید رخ داده است که از 472 مورد گذشته در اوج موج ابتلا به عفونت در ژاپن گذشته است.

توکیو ژاپن
افرادی که برای جلوگیری از گسترش زیرگذر پیاده روی ویروس کرونا در ماسک های صورت خود در توکیو استفاده می کنند ، 18 نوامبر سال 2020. (AP)
موارد جدید در حالی رخ داد که رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ به سفر خود به ژاپن برای بحث در مورد نحوه میزبانی ایمن پایان داد بازی، که به دلیل همه گیری یک سال به ژوئیه آینده موکول شد.

در هفته های اخیر ژاپن در موارد جدید در سراسر کشور صعود مداوم داشته است و کارشناسان از مقامات خواسته اند اقدامات پیشگیرانه را افزایش دهند.

افزایش روز چهارشنبه ، از 293 روز قبل ، قبل از آخر هفته سه روزه آینده ، زنگ خطر را در بین متخصصان ایجاد کرد. با افزایش موارد جدید در برخی مناطق دیگر به بالاترین سطح ، انتظار می رود افزایش ملی ژاپن در روز چهارشنبه برای یک بالاترین قیمت در 2000 باشد.

توشیو ناکاگاوا ، رئیس انجمن پزشکی ژاپن ، از ساکنان توکیو خواست تا آخر هفته در خانه بمانند.

ناكاگاوا با بیان اینكه همه باید از گردش های غیر ضروری پرهیز كنند ، گفت: “لطفا به ویروس كرونا عادت نكنید. لطفا ویروس كرونا را دست كم نگیرید. من از همه می خواهم كه آخر هفته سه روزه پاییزی صبر داشته باشند.” وی هشدار داد که در صورت ادامه عفونت ها ممکن است به وضعیت اضطراری دیگری نیز نیاز باشد.

مقامات دولتی در حال حاضر اقدامات خاصی برای کاهش فعالیت های تجاری انجام نمی دهند.

توکیو ژاپن
مسافران مسافر ، که عمدتا ماسک صورت دارند ، در تاریخ 18 نوامبر سال 2020 در توکیو ، ژاپن از ایستگاه قطار Shinagawa عبور می کنند. (گتی)

یوریکو کویکه ، فرماندار توکیو ، از افزایش تعداد بیماران مسن ابراز نگرانی کرد ، اما فقط از ساکنان خواست تا به اقدامات پیشگیرانه معمول خود پایبند باشند.

نخست وزیر یوشیهیده سوگا در این هفته گفت که وضعیت در حال حاضر به وضعیت اضطراری دیگری احتیاج ندارد و نیازی به کاهش یا تعلیق کمپین های گردشگری داخلی و غذاخوری های تبلیغ شده توسط دولت نیست.

ژاپن در ماه آوریل و مه وضعیت اضطراری را اعلام کرد و درخواستهای غیرقانونی برای ماندن در خانه و تعطیلی مشاغل را مطرح کرد. این ماده توانسته است از انفجاری شدن عفونت ها به اندازه اروپا و ایالات متحده جلوگیری کند.

به گفته کارشناسان ، استفاده گسترده از ماسک های صورت و سایر اقدامات پیشگیرانه رایج ، و همچنین سنت های فرهنگی که لمس و بوسیدن ندارند ، ممکن است به پایین نگه داشتن پرونده پرونده کشور کمک کند.

باخ روز سه شنبه به کلیه رقبا التماس کرد که برای محافظت از خود و دیگران ، قبل از المپیک ، در صورت موجود بودن واکسن ، واکسینه شوند. وی همچنین گفت: “تعداد معقولی” از هواداران باید بتوانند با واکسن یا بدون واکسن در بازی ها شرکت کنند.

براساس وزارت بهداشت ، ژاپن 120،815 مورد را تأیید کرده است ، از جمله مرگ 1913.

– گزارش شده با آسوشیتدپرس

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play