جسی دو بوکس در قتل قتل کارا هالز توسط مونستر در سال 2018 بی گناه است

مردی متهم به سرقت از خانه در پرتدر جنوب و قتل زن در داخل کشور خود را بی گناه اعلام کرد ، با این استدلال که او عقل خوبی ندارد.
کارا هالس در حال صحبت با تلفن بود که با یک متجاوز چاقو دست روبرو شد که به او نفوذ کرده بود مونستر خانه در دسامبر 2018

پلیس ادعا می کند که 30 ساله با دیدن جسی دو بوکس ، متهم به گرفتن چاقوی بزرگ از آشپزخانه و 58 بار ضربات چاقو به خانم هیلز ، “چه جهنمی” فریاد زد.

دادگاه قتل جسی دو بوکس
کارا هالس در حال مکالمه تلفنی بود که با یک متجاوز چاقو دست روبرو شد که در دسامبر 2018 به خانه خود در مونستر وارد شده بود. (9 خبر)
دادگاه قتل جسی دو بوکس
پلیس ادعا می کند که دی بوکس چاقوی بزرگی را از آشپزخانه برداشته و 58 بار خانم هیلز را با ضربات چاقو زخمی کرده است. (9 خبر)

هنگامی که برهنه به سمت سیمان Cockburn رفت ، جایی که در اتاقک توالت دستگیر شد ، ادعا می شود که 25 ساله از دوش خانم Hales و پشت سر گذاشتن لباس و کفش خود استفاده کرده است.

امروز آقای دو بوکس در دادگاه قتل خود در دادگاه عالی خود را بی گناه دانست و ادعا کرد که از زندان آزاد شده است بیمارستان گریلندز روز قبل و دچار روان پریشی شده بود و هیچ یک از حمله های ادعا شده را به خاطر نمی آورد.

در ابتدا ، آقای دی بوکس گفت که وی شب قبل متامفتامین مصرف می کرده است ، که اکنون او آن را انکار می کند.

دادگاه قتل جسی دو بوکس
پلیس ادعا می کند که دی بوکس وارد منزل خانم هالز در مونستر شده و وی را در حالی که با او تلفن بود ، کشته است. (9 خبر)

یک آزمایش خون همچنین نشان داد که در آن زمان هیچ دارویی در سیستم وی شناسایی نشده است.

دادگاه شنید که وی به پلیس گفت که صبح آن روز در شهر بود و سرگیجه داشت اما هرگز رفتن به مونستر یا ورود به خانه خانم هالز را انکار کرد.