جفری یوهالم ، مدیر روایت Immortals Fenyx Rising ، با 9News صحبت می کند

Immortals Fenyx Rising ناامیدانه برای جلب توجه در بسته بندی می جنگد فصل تعطیلی از کنسول های جدید و بازی های جدید.

Nine.com.au با جفری یوهالم ، مدیر داستان بازی ، که تیمش مشغول انیمیشن بازی از خانه بوده است ، ارتباط برقرار کرد.

Immortals Fenyx Rising
Immortals Fenyx Rising یک داستان ماجراجویی حماسی است که می بیند Fenyx خدایان و هیولاها را به خود جلب می کند. (Ubisoft)

جفری ، خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید. اول از همه ، حال شما در آن طرف دنیا چطور است؟

من فکر می کنم ما در آنجا آویزان هستیم. LA (لس آنجلس) در مورد پرونده های سر به فلک کشیده کمی سخت گیرانه است اما من در اینجا در خانه ایمن هستم.

کار در خانه هنگامی که فقط چند روز یک عنوان AAA دریافت می کنید کار دیوانه کننده ای است اما موفق به انجام آن شده اید. برای افرادی که ممکن است با آنها آشنا نباشند Immortals Fenyx Rising، آیا می توانید سریع به ما بپردازید؟

Immortals Fenyx Rising داستانی را در دوران باستان روایت می کند یونانی اسطوره شناسی.

این تیتان وحشتناک به نام Typhon وجود دارد که در جهان زیرین زنجیرهای خود را رها کرده و برخاست تا سعی کند تا تخت المپ را از خدایان پس بگیرد.

در همین حال ، این انسان فانی وجود دارد – که هرگز نبرد ندیده است – در این جزیره اسرارآمیز غرق کشتی می شود و یک پیشگویی را کشف می کند که در مورد اینکه چگونه می دانید فانی وجود دارد که برای نجات خدایان قیام می کند ، کشف می کند.

مشخص نیست که آیا این فانی ، فنیکس آن فانی خاص است اما او سعی می کند تا آنجا که ممکن است برای انجام آن تلاش کند.

من چند ساعت اول بازی را بازی کردم که در یک رفت و برگشت خنده دار بین زئوس و پسر عمویش پرومتئوس روایت می شود. واضح است که زیاد جدی نمی گیرد؟

نه ، و در واقع ، اسطوره های یونان خود عنصر کمدی عظیمی دارند که از نظر انجام کاری جدی تر ، غالباً زیر فرش فرو می روند.

یونانیان به تعادل اعتقاد داشتند: که ما تاریک و روشن هستیم. ما کمدی و درام هستیم.

Immortals Fenyx Rising
یونانیان به تعادل اعتقاد داشتند که ما تاریک هستیم و مانند کمدی و درام هستیم. (Immortals Fenyx Rising)

برای آنها خدایان تلویزیون واقعیت آنها بودند. آنها افراد ناقصی بودند که به همان اندازه که حرکات قهرمانانه مرتکب اشتباه می شوند ، مرتکب اشتباه می شوند. من واقعاً می خواستم در این زمینه بازی کنم.

جایی که ما در حال حاضر در جهان هستیم ، یک ابر تاریک عظیم بر روی کل جهان حتی قبل از آن وجود دارد کووید، اما COVID آن را بسیار بدتر کرده است.

ما واقعاً می خواستیم چیزی به بازیکنان بدهیم که باعث خنده آنها شود ، این سبک دل بود.

شما روی برخی از بازی ها مانند کار کرده اید Assassin’s Creed 2 جایی که باید در آن دوره رنسانس به تاریخ ایتالیا می رفتید. با اساطیر یونان چقدر آن را تحت فشار قرار داده اید؟

بسیار بسیار دقیق است.

اساساً ، این شعر گمشده مدت هاست که داستان نبرد بین تیتان ها و خدایان را روایت می کند. هیچ کس نمی داند که در آن شعر چه بود ، زیرا این شعر گم شده است.

ایده این است که داستان Fenyx ، این فانی ، در آن قصه گنجانده شده است.

تمام روابط خدایان با یکدیگر ، حتی پس زمینه جزیره ، همه از اساطیر ناشی می شود.

بنابراین اگر یک افسانه بزرگ افسانه ای هستید ، در این بازی لطیفه ها و ارجاعات زیادی برای دوست داشتن و لذت بردن وجود دارد – و اگر در اسطوره سازی تازه کار هستید ، از آن استقبال می کند و شروع می کند به نوعی نقطه شروع بازی جایی که می توانید بروید و بسیاری از تحقیقات را خود انجام دهید.

Immortals Fenyx Rising
تمام روابط خدایان با یکدیگر ، حتی پس زمینه جزیره نیز خود از افسانه ها ناشی می شود. (Ubisoft)

کمی از شخصیت اصلی بازی بگویید. شما از او به عنوان “او” یاد کردید اما خلق شخصیت واقعاً قوی است. فکر می کنم قهرمان من ماده ای با پوست آبی ، موهای صورتی و ریش است! چگونه او در این داستان جا می گیرد؟

خوب ، دوباره ، می دانید ، شخصیت Fenyx یک بردار برای بازیکن است که می تواند این جهان را کشف کند.

من عاشق این بودم که این داستانها مثل من بزرگ شوند جادوگر شهر از با دوروتی و لوسی و نارنیا – جایی که این یک فرد عادی است که در یک وضعیت شدید قرار می گیرد و باید با آن شرایط سازگار شود. که کشف می کند این جادو وجود دارد که جهان بزرگتر از آن چیزی است که آنها فکر می کردند

در این مورد ، فنیکس از دنیای ما آمده است به این معنی که او یونان باستان است ، او هیچ چیز عرفانی ندیده است ، با این حال او به خدایان اعتقاد دارد و یک داستان سرای پرشور است.

در پشت ذهن او ، مانند این است ، “آیا این واقعی است؟” درست همانطور که اعتقادات خود را زیر سوال می بریم در حالی که چیزی ندیده ایم.

هنگامی که او در این جزیره غرق کشتی شد ، متوجه می شود که این داستان ها همه درست هستند. این درک همه چیز را تغییر می دهد و راهی عالی برای جذب بازیکن به آن جهان و کشف همه چیز به طور همزمان است.

Immortals Fenyx Rising
فنیکس از دنیای ما آمده است به این معنی که او یونان باستان است ، او هنوز چیزی عرفانی ندیده است و به خدایان اعتقاد دارد و یک داستان سرای پرشور است. (Immortals Fenyx Rising)

سلاح ها ، همه چیز درگیر در این بازی به نوعی ، شکل یا فرم توسط آن داستان سرایی هدایت می شود. در ساعت اول ، من سرانجام سلاح به سلاح پس از سلاح را پیدا می کنم که همه به نوعی ، به شکل یا فرم به خدایان متصل هستند. چقدر وقت صرف تحقیق کردید؟

من زمانی که در دبیرستان و دانشگاه بودم اسطوره می خواندم و با تمام تحقیقات در این زمینه سریع پریدم.

ما یک مورخ داشتیم که به متون و تفسیرهای مختلف کاملاً مسلط بود – می دانید نسخه های مختلفی از داستان های مختلف وجود دارد.

مقدار زیادی تحقیق درباره آن انجام شد. و در واقع همکار استرالیایی امی کافمن به من در ویرایش کمک کرد. او همه این باورنکردنی ها را نوشت نیویورک تایمز پرفروش ترین کتابهای نوجوان ، و بنابراین او در افسانه پردازی بسیار متکی است.

من به یاد می آورم که وقتی بازی فاش شد ، نه به عنوان Immortals Fenyx Rising اما همانطور که خدایان و هیولاها. آیا آنجا تغییراتی در گیم پلی وجود داشت یا فقط تغییر عنوان بود؟

این واقعاً یک تصور دوباره بود که بازی به کجا می رود.

محیط اسطوره ای در محل وجود داشت اما در اوایل پیشرفت بود. ما این پتانسیل را دیدیم که واقعاً چیزی برجسته ایجاد کنیم و تغییر نام نمادی از آن تغییر است.

این داستانی است که نه تنها به اسطوره های یونان می پردازد ، بلکه با مرگ و میر و معنای خدا بودن ، معنای انسان بودن نیز دست و پنجه نرم می کند. بنابراین ما قطعاً چیزها را تغییر دادیم.

Immortals Fenyx Rising
محیط اسطوره ای در محل وجود داشت اما در اوایل پیشرفت بود. (Immortals Fenyx Rising)

فنیکس ، در ابتدا انگیزه او این واقعیت است که برادرش ، این سرباز خارق العاده ، به سنگ تبدیل شده است. من علاقه مند هستم ببینم که چگونه داستان پیشرفت می کند ، اما به وضوح ، اسطوره نه تنها به عنوان پایه “جهان” بلکه توسعه شخصیت نیز عمل می کند؟

برای من به عنوان نویسنده ، تمرکز داستانی که قرار است حماسی باشد همیشه حول شخصیت است اما این جنبه کمدی در مسائل وجود دارد.

داشتم به داستانهایی مثل این فکر می کردم عروس شاهزاده خانم یا رابین هود ، مردان جوراب شلواری، یا تفنگ برهنه، جایی که این نوع شوخ طبعی همه دنیا را فرا گرفته است. در همان زمان ، سهام بسیار بالایی وجود دارد ، مانند نگهبانان کهکشان.

زئوس و پرومتئوس به عنوان راوی کاملاً تعاملی هستند به این معنا که هر کاری را که به عنوان بازیکن انجام می دهید درمورد آنها نظر دهید. بنابراین شما این نوع راویان خنده دار و زن و شوهر عجیب و غریب را که قبلاً قبل از سرقت پرومتئوس برای کمک به بشریت و زئوس برای کوهنوردی به کوه زنجیر شده بودند و کبد او توسط عقاب بیرون زده بود ، در پیش گرفتند.

این رابطه بسیار مخدوش است ، اما زئوس برای غلبه بر تایفون به کمک پرومتئوس نیاز دارد. می دانید که این وضعیت “دیوانگی” (دشمن-دشمن) است.

شما مدیر روایت بازی هستید ، اما من می خواستم از شما بپرسم که چگونه این نیز به سبک هنری آن می پیوندد. اگر این تفسیر سبک و پرتحرک تر از اسطوره های یونان را داشته باشید ، به شما امکان می دهد به آن نگاه سایه ای و کارتونی شبیه شوید که مانند واقعیت واقعی نیست قاتلان عقیده.

این جهت هنری بسیار سریع انجام شد و همیشه بود خدایان و هیولاها.

من همیشه با روایت به عنوان پشتوانه بازی رفتار کرده ام.

مجریان نوعی دارند و شما با توجه به نقاط قوت آن مجری بازی می کنید. شما سعی نمی کنید مجری را در شرایطی قرار دهید که ظاهرش ناجور باشد. بنابراین ، همانطور که به درستی به آن اشاره کردید ، سبک هنری درخشان و رنگارنگ بود و انیمیشن قبلاً چوب دستی داشت. هل دادن آن به قلمرو کمدی برای آن نوع جهت گیری هنری احساس طبیعی بود.

Immortals Fenyx Rising
جهت هنری بسیار سریع انجام می شد و همیشه Gods and Monsters بود. (Ubisoft)

با توجه به اینکه داستان را می نویسید و لحن آن را تنظیم می کنید ، چقدر در این روند با انیماتورها درگیر هستید؟

آه ، خیلی سنگین و به دلیل COVID ، ما نمی توانستیم حرکت ضبط کنیم!

همه چیز دست ساز است که فوق العاده زیبا است. آنها کار بزرگی انجام دادند.

به همین دلیل ، ما بازی را دو بار کاملاً ضبط کردیم. من از طریق تیم های (مایکروسافت) با بازیگران کار می کردم. ما یک تمرین کامل از بازی انجام دادیم که همه چیز در آن ثبت شد.

در حالی که ما نسخه نهایی را با میکروفون های حرفه ای انجام می دادیم ، انیماتورها برای آن متحرک شدند.

در چند ساعت اول حضورم در این بازی ، و منظور من این است که صرفاً به عنوان یک تعارف ، خیلی به من یادآوری می کند Zelda: Breath of the Wild در نینتندو سوییچ – که بازی مورد علاقه من در همه زمان ها است.

الهامات زیادی وجود دارد که این بازی و بازیهایی که ما دوست داشتیم را تشکیل داده است ، که می دانید در این کار اصلی که ما ایجاد کرده ایم ، نقش داشته است.

برخی فرضیه ها وجود دارد که بازیکنان هنگام ورود به بازی بر اساس دیدن چیزی می گویند و این عالی است ، زیرا در ژانر همین اتفاق رخ می دهد.

وقتی وارد یک فیلم ترسناک می شوید ، پیش فرض هایی در مورد آنچه اتفاق می افتد دارید و بنابراین ما با این مفروضات بازی می کنیم. شما فکر می کنید می دانید ساختار این بازی چگونه پیش خواهد رفت یا فکر می کنید می توانید انتظار چیزی را داشته باشید که به نظر می رسد شبیه چیز دیگری باشد و بازی با آن چیزی است که روایت را سرگرم کننده می کند.

Immortals Fenyx Rising
الهامات زیادی وجود دارد که این بازی را تشکیل داده است. (Immortals Fenyx Rising)

در حال حاضر برنامه ای برای آنچه در آینده می آید وجود دارد. گسترش دوم در واقع ما را به منطقه ای کاملاً متفاوت ، یعنی آسیا ، خواهد برد. می توانید کمی در این باره به من بگویید؟

این یک DLC (محتوای قابل بارگیری) است ، بنابراین طعم جهان است ، اما بله ما در آنجا عمیق هستیم.

یک تیم چینی آن بازی را توسعه داده و بنابراین DLC بسیار جالبی است.

نمی خواهم زیاد بدهم.

Immortals Fenyx Rising در حال راه اندازی در هر کنسولی در زیر نور خورشید است ، به علاوه Google Stadia و رایانه شخصی. در چنین سال شلوغی ، به افرادی که می خواهند تصمیم بگیرند که کریسمس را برای چه کاری بازی کنند ، چه می گویید؟

ما واقعاً می خواستیم شادی و نشاط را به ارمغان آوریم و به شما چیزی بدهیم که در این سال در کنار خانواده خود نباشید ، در کنار خانواده خود احساس کریسمس می کند.

از آنجا که این یک کمدی است ، احساس می شد فرصتی برای کشف برخی از فشارهایی است که در زندگی مدرن ما وارد می شود.

Immortals Fenyx Rising
برخی از انتخاب های سلاح. (Immortals Fenyx Rising)

این فشار در شبکه های اجتماعی وجود دارد که در آن شما می خواهید زندگی کاملی داشته باشید ، غذای عالی داشته باشید ، و روابط کاملاً مناسبی را به نمایش بگذارید ، اما همه اینها به شدت تحت نظارت قرار می گیرند.

در عین حال ، وقتی می خواهید عالی باشید ، همه چیز روی ویدئو است ، بنابراین همه این لحظات وجود دارد که کوتاه می آیید.

بنابراین امکان کامل بودن و فشار برای کامل بودن وجود دارد.

یونانی ها همه در تعادل بودند. آنها درباره این بودند که ببینند قهرمانی ناشی از حسادت است ، گاهی تنبلی – اگر بتوانید آنها را برای همیشه مهار کنید ، از همه کمبودهای ما ناشی می شود.

این روش ایده آل برای صحبت در مورد این فشار در دنیای مدرن ما بود و امیدوارم بخشی از آن را در داستان آزاد کنید.

Immortals Fenyx Rising در تاریخ 3 دسامبر برای سری Xbox ، Xbox One ، PS5 ، PS4 ، Nintendo Switch ، Google Stadia و رایانه های شخصی منتشر می شود.