جی پی اس آهنربایی

این نوع ردیاب ها قابلیت شنود دارند از این رو با نصب آنها به میز و یا دیگر وسایل در محیط خانه و یا اداره از امکان شنود در محیط آن استفاده کرد. آنها به قدرت بیشتری نسبت به ردیاب های غیرفعال نیاز دارند. دستگاه ردیاب و شنود خودرو IR180 به عنوان یکی از پر فروش ترین جی پی اس هایی است که دارای آهنربای بسیار پرقدرت بوده و به راحتی زیر خودرو و یا درون خودرو و بدون نیاز به سیم کشی، نصب میشود.

با خرید ردیاب خودرو در صورت هر گونه سرقتی، به راحتی میتوانید همراه با پلیس در سریعترین زمان ممکن، خودروی خود را پیدا و سارق را شناسایی و دستگیر کنید. قیمت جی پی اس خوردو GM2500 بسیار به صرفه است و هم اکنون میتوانید سفارش خود را در وبسایت ثبت کنید. این ردیاب دارای آنتن دهی قدرتمندی بوده و ارتباط با این دستگاه هم به صورت ردیابی آنلاین و هم به شکل آفلاین می باشد. از طرف دیگر زمانی که ردیاب در مناطق فاقد پوشش دهی مناسب قرار می گیرد و امکان ردیابی آنلاین وجود ندارد، اطلاعات ردیابی در حافظه 64 مگابایتی ردیاب ثبت می شود.

هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی توسط جی آر 800 برای شما ارسال میشود. هشدار نزدیکی یک ویژگی است که در آن هر بار که وسیله نقلیه شما به مقصدی که روی نقشه تعیین کرده اید می رسد یک اعلان دریافت می کنید.

بنابراین، آنها باید با یک کیس با کیفیت خوب محافظت شوند. علاوه بر این، اگر کیس گزینه ای برای نصب آسان مانند قاب مغناطیسی داشته باشد، یک مزیت اضافی است. تا جایی که میتوان ردیاب جی آر 800 را یک ردیاب آهنربایی ارزان قیمت در نظر گرفت. جی پی اس GR800 با داشتن قابلیت آهنربایی دارای گارانتی 12 ماهه تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش است. ردیاب و جی پی اس آهنربایی TP122 یکی از پرفروش ترین ردیاب های بازار ایران با نگهداری شارژ بالا است. چرا به جی پی اس آهنربایی خودرو نیاز داریم؟ بهترین ردیاب آهنربایی سینوترک، ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش ردیاب مگنتی لطفا از سایت ما دیدن کنید.