خرید کرم پودر- تا 50 درصد تخفیف بهترین کرم پودرها

برای رفع این معضل استفاده از آبرسان، قبل از زیرسازی و استفاده از کرم پودر مایع و کرم پودر بر پایه چربی توصیه میشود. البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند . این محصولات نیز بر اساس میزان چربی یا آب بهکاررفته در آن به گروههای مختلف دستهبندی میشود. در خرید آنلاین کرم پودر میتونید به مشخصات محصول مراجعه کنید که در اون ذکر شده که این کرم پودر مناسب چه نوع پوستیه. کرم پودرهای مایع دارای پوشش دهی متفاوتی هستند و برای انواع پوست ها مناسب هستند.

مدل های استیکی دارای میزان پوشش دهی بسیار بالایی هستند و از اینرو استفاده از آنها برای جای جوش، لک و تیرگی های پوست بسیار مناسب است. شما میتوانید از این محصول به عنوان یک زیر ساز مناسب استفاده کنید. یک مرطوبکننده به پوستتان بزنید. اگر پوست خشک دارید به هیچ عنوان از این دست محصولات استفاده نکنید، برای اینکه چین و چروک و خشکی پوستتان را برجسته تر نشان می دهند. حرفه ای ها توصیه می کنند که اگر پوشش کم می خواهید، کرم را با انگشتان روی پوست پخش کنید.

کرم پودرهای color-matching یا کرم پودرهایی که با رنگ پوست منطبق می شوند هم، در رنگ های مختلفی وجود دارند که خودشان با رنگ پوست شما مخلوط و تنظیم می شوند. برای این منظور می توانید یک کرم پودر تیره تر را با کرم پودر خود مخلوط کنید. برعکس محصولات نامرغوب که پس از استفاده پوست را دچار انواع جوش و عوارض دیگر میکنند.

برعکس مدل های قدیمی ومات نسل جدید این محصولات صورت را بی روح نمی کند پودرهای شفاف که نور را منعکس کرده وباعث درخشندگی پوست میشود در انتهای کار این پودر را از گونه به سمت بینی پخش کنید. پوست ترکیبی یا پوست مختلط در بخش Tصورت (پیشانی، بینی و چانه) چرب است و در گونه ها خشک یا معمولی. افرادی که پوست معمولی دارند مجاز هستند از انواع کرم پودر استفاده کنند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر رژ لبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.