دانشمندان آکسفورد انتظار دارند که داده های واکسن COVID-19 تا کریسمس ارائه شود

دانشمندان دانشگاه آکسفورد انتظار دارند نتایج حاصل از آزمایشات مرحله آخر آزمایش آنها را گزارش دهند واکسن کووید 19 تا کریسمس ، یک محقق کلیدی روز پنجشنبه هنگام بحث در مورد آخرین یافته های تیم گفت.
دکتر اندرو پولارد ، متخصص عفونت و ایمنی کودکان در آکسفورد ، گفت که تحقیقات با سرعت پایین آلودگی در تابستان کاهش یافته است ، اما آزمایشات فاز III در حال جمع آوری داده های مورد نیاز برای گزارش نتایج به عنوان افزایش مجدد ویروس کرونا ویروس به کشورهای مختلف جهان می رسد. آکسفورد در حال تولید واکسن خود در همکاری با داروساز AstraZeneca است.

دکتر پولارد در مصاحبه ای با بی بی سی گفت: “من فکر می کنم که ما در حال نزدیک شدن هستیم و قطعاً این پیشرفت قبل از کریسمس خواهد بود.”

آزمایش واکسن آکسفورد
در این پنجشنبه ، 23 آوریل 2020 ، گرفتن صفحه نمایش پرونده از فیلم منتشر شده توسط دانشگاه آکسفورد انگلیس نشان می دهد که فردی به عنوان بخشی از اولین آزمایشات انسانی در انگلیس برای آزمایش واکسن ویروس کرونا ، که توسط دانشگاه آکسفورد انگلیس انجام نشده است ، تزریق می شود. (AP)

دکتر پولارد درباره پیشرفت در آزمایشات مرحله آخر بحث کرد زیرا آکسفورد مطالعه ای را بر اساس تحقیقات قبلی منتشر کرد که نشان داد واکسن به خوبی تحمل شده و در افراد بالای 70 سال پاسخ ایمنی قوی ایجاد می کند. این مهم است زیرا واکسن ها اغلب در دکتر پولارد گفت که افراد مسن.

دکتر پولارد گفت: “دلیل اینکه ما بسیار خوشحالیم این است که می بینیم واکنش های ایمنی بدن دقیقاً یکسان هستند ، حتی در افراد بالای 70 سال.”

این یافته ها بر اساس یک آزمایش به اصطلاح مرحله دوم 560 نفر از جمله 240 فرد بالای 70 سال بود. نتایج این مطالعه که توسط همکار بررسی شده است روز پنجشنبه در Lancet ، یک مجله پزشکی بین المللی منتشر شد.

آزمایشات واکسن فاز II اطلاعات مقدماتی مهمی را ارائه می دهند اما اثبات نمی کنند که آیا در نهایت از بیمار شدن افراد جلوگیری می کنند یا خیر. آکسفورد و AstraZeneca در انتظار نتایج آزمایشات مرحله III بر روی هزاران نفر در سراسر جهان هستند تا نشان دهند که آیا واکسن آنها ایمن و موثر است.

دو دارو ساز دیگر ، فایزر و مدرن، این هفته نتایج اولیه آزمایشات مرحله آخر را گزارش داد که نشان می دهد واکسن COVID-19 آنها تقریباً 95 درصد موثر است.

دکتر پولارد گفت که هیچ رقابتی بین تیم های مختلف تحقیقاتی وجود ندارد ، زیرا چندین واکسن برای کنترل همه گیری جهانی و امکان بازگشت زندگی به حالت عادی مورد نیاز است.

علی رغم پیشرفت های اخیر ، دکتر پولارد گفت که جهان هنوز در مراحل اولیه تلاش برای محافظت از مردم در برابر COVID-19 است. وی گفت: حتی پس از تأیید واکسن توسط نهادهای نظارتی ، تولیدکنندگان دارو و مقامات بهداشت عمومی هنوز با تولید میلیاردها دوز و تجویز آنها به مردم در سراسر جهان روبرو هستند.

دکتر پولارد ، یک کوهنورد آماتور ، این کار را با کار در کوهنوردی مقایسه کرد.

وی گفت: “من فکر می کنم که ما از جهاتی هنوز در پایین آن کوه هستیم.”

“ما مسیر پایین کوه را انجام داده ایم ، سفر طولانی برای شروع. اکنون باید اطلاعات مربوط به واکسن ها را در مقابل تنظیم کننده ها بدست آوریم تا آنها بررسی دقیق کرده و اولین واکسن ها را تأیید کنند. و سپس ما این تلاش عظیم را برای صعود به قله ای که اکثر قریب به اتفاق کسانی که در معرض واکسیناسیون قرار دارند ، داریم. “

– گزارش شده با آسوشیتدپرس

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24 ساعته و 7 ساعته رایگان به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play