دریافت شماره شبا بانک ملی خبری ملی

به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، اکنون امکان دریافت این شماره از سایت بانک، خودپردازها و حتی تماس تلفنی وجود دارد. شماره شبا در مبادلات بین بانکی داخلی کشور برای نخستین بار در سایت بانک ملی ایران به اجرا درآمد و کمکم شکلی عمومی به خود گرفت. به منظور دریافت شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک حکمت ایرانیان به این لینک بروید. عددی که در این وارد کردن در کادر به دست میآید، شماره اشتباه و غلطی که مسئولیتی را متوجه «رده» نمیکند. اگر قصد استفاده از سامانه های ساتنا و پایا در بانک رفاه کارگران دارید، به این لینک رجوع کنیدتا تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شماره حساب به شماره شبا بانک رفاه کارگران را بدست آورید. شماره شبا در امور بانکی ایران نیز کاربردهای فراوانی دارد که نحوه دریافت آن از تمامی بانک های مختلف فعال در ایران، تقریبا یکسان بوده و تفاوت چندانی ندارد.

تنوع سرویسهای ارائه شده تحت عنوان نشان بانک وسیع بوده و بطور مداوم در حال تکمیل و گسترش میباشد. با توجه به سرویسهای اعطای تسهیلات متنوع بانک ملی در اپلیکیشن ایوا، امکان بازپرداخت این تسهیلات نیز به سادگی و راحتی اعطای تسهیلات میباشد. چنانچه نه به دستگاه خودپرداز و نه به شماره حسابتان دسترسی داشتید و با این حال دنبال راهی برای تبدیل شماره کارت به شماره شبا بانک ملی هستید، دو راه دارید: اول اینکه باید ابتدا از شماره کارت به شماره حساب برسید و بعد همینجا بهراحتی شماره شبا ملی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد. همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید، از طریق شماره حساب و با اطلاعات هویتی، قادر خواهید بود تا شماره شبا حساب خود را در سایت بانک آینده بدست آورید. اما اگر از جمله افرادی هستید که به شماره حساب خود دسترسی ندارید و تنها کارت بانکی خود را در اختیار دارید، می توانید به سادگی از طریق همان کارت بانکی، شماره حساب خود را بدست آورده و سپس با استفاده از آن، اقدام به دریافت شماره شبا بانک ملی خود نمایید. شماره شبا یک استاندارد ملی است که در چارچوب استاندارد جهانی IBAN و با هدف یکپارچه سازی حسابهای بانکی تعریف شده است.

چنانچه نه به دستگاه خودپرداز و نه به شماره حسابتان دسترسی داشتید و با این حال دنبال راهی برای تبدیل شماره کارت به شماره شبا بانک ملی هستید، باید ابتدا از شماره کارت به شماره حساب برسید و بعد بهراحتی اپلیکیشن ایوا شماره شبا ملی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد. به منظور تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در بانک ملی ایران به این لینک بروید. به منظور تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در بانک کشاوری به این URL بروید. پس از چند لحظه شماره شبا حساب بانکی شما نمایش داده خواهد شد که از آن پس می توانید از این شماره برای امور مالی و بانکی خود نیز استفاده نمایید. سپس تلفن بانک از شما میخواهد که شماره حساب خود را وارد کنید. خدمات مربوط به بانکداری الکترونیکی از قبیل صرفهجویی در زمان و هزینه مشتریان، ارایه سرویس به مشتریانی که در مناطق محروم بوده و دسترسی آسان به شعب بانک ندارند و راحتی بیشتر در استفاده از امکانات بانکی برای افراد ناتوان، سهم بسزایی در حفظ سلامتی مردم نیز خواهد داشت. به منظور تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در بانک کارآفرین به این نشانی بروید.

در این استاندارد هر حساب بانکی دارای یک شناسه یکتاست که در ایران با نام شناسه بانکی ایران و یا بهطور اختصار شبا شناخته میشود. برای استفاده از این امکان اختصاصی و همچنین اطمینان از نام صاحب حساب و فعال بودن حساب، عضو «رده» شوید. این شماره در ایران با IR شروع شده و پس از آن ۲۴ رقم دیگر قرار میگیرد که گذشته از ارقام کنترلی و شناسه معرف بانک ملی ایران 017 و همچنین شماره نوع حساب، از خود شماره حساب نیز تشکیل شده؛ و از آنجا که شماره حسابهای بانک ملی 13 رقم هستند، کمی آن با گذاشتن صفر پیش از شماره اصلی حساب جبران میشود. 2- برای حواله هایی که از «شبا» در آنها استفاده می شود، نیاز به دانستن، ذکر و کنترل هیچگونه اطلاعاتی نظیر نام بانک، نام یا کد شعبه، شماره حساب، نوع حساب و درگیری با کدهای مختلف و گوناگون ندارید. برای ثبت نام باید نام، ایمیل یا تلفن همراه و رمز عبور دلخواه را وارد کنید، البته اگر سیستم کامپیوتری یا موبایل شما بر روی حساب گوگل تنظیم باشد، قادر خواهید بود با انتخاب گزینه «ورود با گوگل» وارد پنل کاربری خود شوید. شماره شبا در بسیاری از موارد از جمله ثبت نام یارانه ، ثبت حساب در شرکت ها و …

به منظور دریافت شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک خاورمیانه به این نشانی بروید. کاربر بعد از فعالسازی کارت اعتباری خود می تواند با مراجعه به فروشگاه های کوروش و رفاه (در حال حاضر این دو فروشگاه فعال می باشند.) و اسکن بارکد فروشگاه و تعیین مبلغ با کارت اعتباری خود که پیش تر در ایوا فعال کرده است، خرید خود را انجام دهد. که بعد از استعلام از مرکز صدور گواهی الکترونیکی، امضا برای کاربر فعال شده و می تواند از آن در تمام خدماتی که احتیاج به امضا دیجیتال است، استفاده کند. بی شک با توجه به موارد ذکر شده شما هم شاید یکی از مشتریان این بانک بزرگ ایرانی باشید. قدم دوم؛ اینک شما وارد سامانه شماره شبا بانک ملی شده اید. شبا مخفف شبکه بانکی ایران است. شماره شبا مخفف شناسه بانکی ایران است. شماره شبا حساب شما که مخفف آن در حساب بانکی بین المللی “IBAN” می شود ، یک استاندارد برای شناسایی حساب های بانکی می باشد و در برخی کشورهای مختلف دارای استانداردهای متفاوتی می باشد.

کافیست به پایین صفحه بانک ملی بروید و از بخش تبدیل شماره حساب شبا به شماره حساب بانك ملی اقدام به وارد کردن شماره شبا و سپس دریافت شماره حساب خود کنید. به منظور تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا در بانک ملت به این لینک بروید. شما می توانید از طریق پیامک برای دریافت شناسه شبا بانک ملی اقدام کنید. شما به راحتی می توانید با یک ترکیب عددی ساده این دو مقدار و قرار دادن تعداد صفر شماره 24 رقمی شبا ملی خود را ایجاد کنید. شاید شما شماره شبا دارید ، ولی به دنبال شماره حساب خود برای ارائه به فردی هستید. ولی امروز قصد داریم بصورت ساده و سریع نحوه دریافت شماره شبا بانک ملی از روی شماره حساب و یا کارت را برای شما توضیح بدهیم . در این مقاله از وبلاگ پرداخت قبض قبضینو با ما همراه باشید تا با شماره شبا و راه های دریافت آن بیشتر آشنا شوید. مشاهده منبع بانک ملی چنانچه نه به دستگاه خودپرداز و نه به شماره حسابتان دسترسی داشتید و با این حال دنبال راهی برای تبدیل شماره کارت به شماره شبا بانک ملی هستید، دو راه دارید: اول اینکه باید ابتدا از شماره کارت به شماره حساب برسید و بعد همینجا بهراحتی شماره شبا ملی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد.

اگر مشتری بانک سامان هستید، به منظور تبدیل شماره حساب به شماره کارت و شماره شبا بانک سامان به این لینک بروید. به منظور دسترسی به شماره کارت وشماره شبا بانک پاسارگاد، بایستی به این لینک مراجعه کنید. طول شبا دقیقاً باید معادل ۲۶ کاراکتر باشد. در ادامه توضیح خواهیم داد که این شماره چیست و چگونه باید آن را دریافت کرد و برای نمونه مراحل آن را برای بانک ملی انجام می دهیم . در این سرویس کاربر احتیاج به تایید امضای دیجیتالی دارد. شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار «شبا» نامیده میشود شمارهای ۲۴ رقمی است که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی کشور مشخص می کند که در حال حاضر در نقل و انتقالات وجوه بین بانکها از طریق سامانه ساتنا ـ سامانه تسویه ناخالص آنی ـ کاربرد دارد. این سرویس در حال حاضر برای نسخه PWA قابل استفاده نمیباشد.

با افزودن IR به “شبا”ی داخلی ، شبای بین المللی ساخته می شود که می توان در مبادلات بین المللی از آن استفاده کرد . در برخی مواقع نیاز دارید که شماره شبای خود را به شماره حساب تان تبدیل کنید. این وب سرویس بر پایه این نیاز به وجود آمده است که یکی از نیازهای کسب و کارها، استعلام شماره شبا حساب مقصد، به جهت کنترل مشخصات صاحب حساب و همچنین فعال بودن یا نبودن حساب مقصد است. در صورتی که شما یکی از مشتریان بانک ملی ایران باشید با مفهوم شماره شبا بانک ملی آشنایی کافی دارید ولی با این فرض که نمی دانید شماره شبا چیست به طور خلاصه می خواهیم با آن آشنا شویم. نتیجه در سریع ترین زمان ممکن به شما اطلاع داده می شود و می توانید شماره شبای خود را با شناسه IR در اول آن از بانک ملی به همین راحتی دریافت کنید. فیلدهای مشخص شده را پر کرده و در نهایت دکمه دریافت شناسه شبا را انتخاب کنید تا دریافت شماره شبا بانک ملی به پایان برسد.