در دو هفته گذشته موارد COVID-19 45 درصد افزایش یافته است

ایالات متحده 102،831 مورد خیره کننده را ثبت کرده است کووید -19 عفونت ها در روز چهارشنبه – اولین بار از زمان شروع همه گیری ، تعداد شش رقمی را گزارش کرده است.

اوج جدید ، هرچند که دلخراش باشد ، تنها بخشی از تعدادی از شاخص های ناخوشایند است که به آنچه کارشناسان پیش بینی کرده اند نشان می دهد: موج بی سابقه پاییز و زمستان که احتمالاً بدتر خواهد شد.

فقط در هفته گذشته ، ایالات متحده پنج روز برتر خود را با بالاترین آمار ثبت کرده است ، که رکورد قبلی این کشور در 30 اکتبر 99321 مورد آلودگی ثبت شده است. متوسط ​​هفت روزه در سراسر کشور در حال حاضر در حدود 89،859 نفر است که حدود 108 مورد افزایش یافته است. فقط در یک ماه

مردم در پشت یک کارگر مراقبت های بهداشتی در یک سایت آزمایش ویروس کرونا در دانشگاه پزشکی و علوم چارلز درو ، در لس آنجلس صف می کشند. (AP)
اکنون بیش از 9.4 میلیون آمریکایی از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر به COVID-19 آلوده شده اند و بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز.

و هر روز ، ایالات در سراسر کشور به گزارش الگوهای هشدار دهنده ادامه می دهند. به گفته جان هاپکینز ، حداقل 36 ایالت موارد بیشتری را نسبت به هفته گذشته گزارش کرده اند در حالی که تنها سه ایالت – آلاباما ، می سی سی پی و تنسی – در مسیر درست قرار دارند.

در اورگان ، دیروز مقامات بهداشتی 597 مورد جدید را گزارش کردند ، ششمین بار در هفته این تعداد به 500 مورد رسیده است. و رکورد یک روزه ایالت ، 600 مورد ، در 30 اکتبر ثبت شد.

ویسکانسین با بیش از 5930 مورد رکورد شمار روزانه خود را شکست ، در حالی که هر دو ایلینوی و اوهایو دومین بالاترین تعداد روزانه خود را ثبت کردند.

مقامات از مردم می خواهند که اقدامات بهداشتی محافظتی را انجام دهند. (AP)

همانطور که مقامات بهداشت عمومی از ساکنان می خواهند به اقدامات بهداشتی که در کمک به جلوگیری از شیوع ویروس موثر است – مانند ماسک های صورت و فاصله های اجتماعی – بپردازند ، آنها همچنین نگرانند که در هفته های آینده چه خواهد آمد.

در حالی که تعطیلات روز شکرگذاری فقط چند هفته دیگر باقی مانده است ، کارشناسان می ترسند آمریکایی ها مراقب خود را کنار بگذارند و تصمیم بگیرند با خانواده و دوستان خود جمع شوند و به گسترش ویروس ویران شده در حال حاضر کمک کنند.

پرستاران بهداشت عمومی بخش بهداشت و درمان شهرستان سالت لیک در هنگام آزمایش ویروس کرونا در خارج از اداره بهداشت شهرستان سالت لیک نگاه می کنند. (AP)

تقسیم بر روی یک قفل محلی

گرگ ابوت ، فرماندار تگزاس در بیانیه ای به CNN نسبت به تعطیلی دستور داده شده توسط قاضی شهرستان الپاسو ، ریكاردو سامانیگو انتقاد كرد و گفت كه قاضی “به طور غیرقانونی” در پاسخ به افزایش عفونت ها ، مشاغل را تعطیل كرد.

آقای سامانیگو هفته گذشته دستور تعطیل دو هفته ای کلیه خدمات غیر ضروری را صادر کرد و در آن زمان گفت که بیمارستان ها و متخصصان مراقبت های بهداشتی بیش از حد تحت فشار قرار گرفته اند و بدون هیچ پاسخی ، “ما شاهد مرگ و میرهای بی سابقه ای خواهیم بود.”

روز گذشته ، شهر الپاسو رکورد 3100 عفونت جدید را گزارش کرد ، با نرخ مثبت هفت روزه در حدود 22.82 درصد.

این شهر همچنین دیروز با حداقل 1041 بیمار COVID-19 رکورد دیگری در تعداد بستری شدن در بیمارستان ثبت کرد.

یک کارمند مراقبت های بهداشتی آزمایش COVID-19 را در سایتی تحت حمایت جامعه هیث فلوریدا جنوبی انجام می دهد. در اوایل ژوئیه سال 2020 ، کالیفرنیا به طور متوسط ​​91 مورد گزارش COVID-19 در روز دارد در حالی که تگزاس با 66 قدم عقب است ، اما فلوریدا ، آریزونا ، ایلینوی ، نیوجرسی و کارولینای جنوبی نیز شاهد افزایش قابل توجهی بود. (AP / لین سلادکی)

در بیانیه خود ، آقای ابوت گفت كه قاضی شهرستان “روشن كرد كه وی پروتكلهای موجود را كه طبق قانون مجاز بوده است” كه می تواند به مهار ویروس كمك كند “و در عین حال اجازه باز كردن بی خطر مشاغل را صادر نكرده است.

“او نتوانست وظیفه خود را انجام دهد و در حال حاضر به طور غیرقانونی کل مشاغل را متوقف می کند که این امر باعث آسیب بیشتر به الپاسوئی ها می شود که از این لحاظ به دلیل بیماری همه گیر از نظر اقتصادی رنج می برند. این پروتکل ها برای کند کردن گسترش در تابستان موثر بودند و اکنون نیز کار خواهند کرد ، اما فقط در صورت اجرای آنها “، در بیانیه آقای ابوت آمده است.

در تصاویر: هرج و مرج در لندن در حالی که انگلستان برای زندگی در قفل آماده می شود

دادستان کل ایالت روز سه شنبه اعلام کرد دفتر وی برای جلوگیری از “حکم قفل غیرقانونی قاضی” که در مقابل دستورات اجرایی فرماندار گرگ ابوت در COVID-19 پرواز می کند ، دادخواست موقتاً موقت را صادر کرده است.

شهرستان تگزاس در تلاش برای ایجاد محدودیت های جدید در میان افزایش عفونت ها در سراسر کشور تنها نیست.

در اوایل این هفته ، فرماندار ماساچوست ، چارلی بیکر ، مشاوره اقامت در خانه را اعلام کرد که از 10 شب تا 5 صبح اجرا می شود. فرماندار همچنین از محدودیت های جدید پیرامون اجتماعات و زمان تعطیلی جدید برای امکانات داخلی ، تئاترها و سایر اماکن خبر داد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، برای یک راهپیمایی در فرودگاه بین المللی ویلکس-باره اسکرانتون وارد می شود
گفته می شود که تجمعات انتخاباتی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، با افزایش COVID-19 در سراسر کشور مرتبط بوده است. (AP / Evan Vucci)

کانکتیکات همچنین در پاسخ به صعود به شماره های COVID-19 ، که محدودیت های جدیدی را در رستوران ها ، مراسم مذهبی و فضاهای مخصوص برگزاری مراسم در نظر گرفته بود ، در هفته جاری از تشدید محدودیت ها خبر داد. فرماندار ند لامونت همچنین به ساکنان توصیه کرد تا از ساعت 10 شب تا 5 صبح در خانه بمانند تا معاشرت را محدود کنند.

در یک قسمت از کانزاس ، نزدیکترین تخت ICU با شش ساعت فاصله

در کانزاس ، فرماندار لورا کلی گفت که این ایالت “هفته بسیار سخت دیگری برای گسترش ویروس” دارد و از روز دوشنبه “91 مورد بستری جدید مربوط به COVID-19 در سراسر استان وجود داشته است.”

فرماندار گفت ، ظرفیت بیمارستان – معمولاً مشكلی كه خصوصاً شهرهای روستایی را بشدت مورد آزار قرار می دهد – در حال تبدیل شدن به یك مشكل در بعضی از مناطق این ایالت است. استاندار گفت: حداقل یک بیمارستان هفته گذشته حدود شش ساعت با نزدیکترین تخت ICU فاصله داشت.

در سراسر ایالات متحده ، بیش از 52000 نفر با COVID-19 در بیمارستان بستری می شوند. (AP)

در این پروژه گفته شد که بستری شدن در بیمارستان ها حداقل در 16 ایالت در روز چهارشنبه به اوج خود رسیده است و افزود که 20 ایالت بیش از 1000 نفر در حال حاضر با این ویروس در بیمارستان بستری هستند.

در کنتاکی ، فرماندار در بیانیه ای گفت که بستری شدن در بیمارستان هر روز افزایش می یابد.

اندی بشیر ، فرماندار در بیانیه ای گفت: “این تعداد زیادی از مردم كنتاكی هستند كه برای زندگی خود می جنگند.” “آنجا درد زیادی وجود دارد و همه را آزار می دهد. ما به هر خانواده ای فکر می کنیم ، خواه شما را بشناسیم یا نه. ما با شما صدمه می بینیم و با شما غصه می خوریم.”

دکتر استیون استاک ، کمیساریای بخش بهداشت عمومی کنتاکی گفت که مقامات نگران هستند “نه اینکه ما در ابتدا فضای تختخواب خود را تمام کنیم بلکه ممکن است کارکنان مراقبت های بهداشتی کافی برای تأمین همه آن تخت ها را نداشته باشیم.”

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800 512 348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم به تلفن هوشمند خود ، وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play