دقایق مه نشان می دهد که RBA اشاره می کند که افزایش نرخ حتی بیشتر ممکن است مورد نیاز باشد

بیشتر نرخ بهره افزایش می یابد “ممکن است مورد نیاز باشد” تا رشد استرالیا را کاهش دهد تورم، اما هر افزایش بیشتر به این بستگی دارد که چگونه اقتصاد دقایقی از نشست ماه مه RBA فاش شده است.

بانک مرکزی اعلام کرد که متعهد است “آنچه را که برای بازگرداندن تورم به هدف لازم است” انجام دهد، اما تاکید کرد “هنوز به دنبال طی کردن مسیر باریک است”.

در این صورتجلسه که امروز منتشر شد، آمده است: «اعضا توافق کردند که ممکن است همچنان به افزایش بیشتر نرخ‌های بهره نیاز باشد، اما این به چگونگی تحول اقتصاد و تورم بستگی دارد.»

فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی آمریکا، در ماموریت بانک مرکزی برای کاهش تورم ثابت قدم بوده است. (نه)

تصمیم برای افزایش نرخ ها در ماه می، پس از توقف در آوریل، در نهایت به ترس از خطرات تورمی بیشتر به دلیل رشد ضعیف بهره وری و همچنین افزایش سریعتر از حد انتظار اجاره منجر شد.

در این صورتجلسه آمده است: “در تصمیم گیری، اعضا اذعان کردند که هنوز ابهامات قابل توجهی پیرامون چشم انداز اقتصادی، به ویژه برای مصرف خانوارها وجود دارد.”

“اما، در حالت تعادل، با توجه به تعهد قوی هیات مدیره به ثبات قیمت ها و اهمیت حصول اطمینان از ثابت ماندن انتظارات تورمی، اعضا قضاوت کردند که افزایش بیشتر در نرخ های بهره ضروری است.”

کارشناسان می گویند که مستاجران به زودی با افزایش اجاره بها مواجه خواهند شد زیرا صاحبخانه به دنبال جبران هزینه های افزایش نرخ بهره است.
تصمیم به افزایش نرخ‌ها در ماه می، پس از وقفه‌ای کوتاه در آوریل، در نهایت به ترس از خطرات تورمی بیشتر ناشی از رشد ضعیف بهره‌وری و همچنین افزایش سریع‌تر از حد انتظار اجاره منجر شد. (دامنه: پیتر رائه)

RBA گفت: «در ارزیابی دو گزینه»، هیئت مدیره تشخیص داد که «استدلال‌ها کاملاً متعادل بودند» اما ارزیابی کرد که «افزایش نرخ‌های بهره در این جلسه مناسب است».

در این صورتجلسه آمده است: «اطلاعات موجود در ماه گذشته تأیید می‌کرد که بازار کار همچنان رکود است و فشارهای تورمی قابل توجه است».

«این اطلاعات همچنین به خطرات صعودی برای چشم انداز تورم اشاره کرد.

«اگر این ریسک‌ها محقق شوند، بازگشت تورم به هدف را بیشتر به تأخیر می‌اندازند، با چشم‌انداز تغییر مخرب در انتظارات تورمی.

علاوه بر این، اعضا خاطرنشان کردند که پیش‌بینی‌های ارائه شده در جلسه بر اساس یک فرض فنی برای مسیر نرخ نقدی است که شامل یک افزایش بیشتر است.

در تصاویر: صفحات اول روزنامه بودجه فدرال

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق پستی شما ارسال می شود.