دولت NSW پیش از بودجه دولت ، مراقبت از کودکان را برای کودکان پیش دبستانی رایگان اعلام کرد

والدین کودکان خردسال قرار است کمک کنند تا دولت NSW اعلام کند که مراقبت از کودکان را برای کودکان پیش دبستانی رایگان پیش از بودجه ایالتی خود انجام می دهد.

برای یک سال اضافی ، والدین کودکان سه تا پنج ساله می توانند حداکثر تا 15 ساعت در هفته مراقبت از کودکان را در پیش دبستانی های جامعه درخواست کنند.

دولت ایالت ادعا می کند این به سود 44000 کودک است.

گلدیس برجیکلیان ، نخست وزیر NSW امروز به خبرنگاران گفت: “برای یک خانواده متوسط ​​، این میزان پس انداز حدود 2000 دلار در سال است.”

جودی نجدووا ، والدین به 9News گفت که اقدام دولت “کمک بزرگی” خواهد بود.

خانم Najdova یک سالن زیبایی را اداره می کند که به گفته او هنوز از تأثیرات مالی ویروس کرونا خلاص نشده است.

و مخالفان موافق هستند.

جودی مک کی ، رهبر مخالفان به 9 نیوز گفت: “ما دو هفته پیش آن را خواستار شدیم و من خوشحالم که بخشی از سخنان نخست وزیر را گوش داده است.”

گلادیس برجیکلیان ، نخست وزیر NSW. (گتی)

اما نه وقتی صحبت از توزیع دست مدارس می شود. دولت بیجیلیان 120 میلیون دلار برای تأمین بودجه 1000 پروژه زیربنایی در پردیسهای دانشگاه “با اولویت بالا” در سیدنی هزینه خواهد كرد.

دولت ایالت ادعا می کند که به اصطلاح “ایجاد حمله رعد و برق” در مواردی مانند آفتابگیر اضافی و مناطق بازی ، مشاغل مورد نیاز معاملات را ایجاد خواهد کرد.

اما مخالفان می گویند که این پول می تواند بهتر هزینه شود.

“بله ، 120 میلیون دلار پول بگذارید اما پول آن مدارس كجاست؟ پول تعهداتی كه گرفته اند كجاست كه هنوز تحویل نداده اند؟” خانم مک کی پرسید.

دولت همچنین 37.5 میلیون دلار برای کمک به حیات وحش با یک بیمارستان در باغ وحش تارونگا هزینه خواهد کرد.

Dominic Perrottet ، خزانه دار NSW گفت: “این سرمایه گذاری اطمینان از ایمنی آنها را فراهم می کند و ما از تعداد بیشتری از این گونه ها محافظت می کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>