دکتر فاوسی به دلیل پیشنهاد تصمیم سریع واکسن در انگلیس عذرخواهی کرد

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، با مصاحبه قبلی که گفت: انگلستان نهادهای نظارتی “به دقت” سازمان غذا و داروی ایالات متحده عمل نکرده اند.

فائوسی اواخر روز پنجشنبه گفت كه قصد دارد بگوید مقامات آمریكا كارهایی متفاوت از همتایان انگلیسی خود انجام می دهند ، نه بهتر ، اما اظهارات او به درستی بیان نشده است.

عالیرتبهترین متخصص بیماریهای عفونی آمریکا با ابراز عذرخواهی از اینكه مقامات انگلیس مجوز واكسن COVID-19 را به سرعت گرفته اند ، اظهار داشت كه وی “ایمان زیادی” به تنظیم كنندگان این كشور دارد. (عکس: دکتر آنتونی فاوسی با خبرنگار 60 دقیقه تارا براون صحبت می کند) (نه)

فاوسی به بی بی سی گفت: “من هم به جامعه علمی و هم به جامعه نظارتی در انگلیس ایمان زیادی دارم و هر کسی که من و رابطه من را در طی دهه های متمادی با آن بشناسد ، شما می دانید که این چنین است.”

انگلیس در روز چهارشنبه به اولین کشور غربی تبدیل شد که اجازه استفاده گسترده از a واکسن کووید 19 وقتی تنظیم کننده ها محصول محصولی از داروخانه آمریکایی Pfizer و BioNTech مستقر در آلمان را تأیید کردند. منتقدان اظهار داشتند كه تنظیم كنندگان انگلیس هنگام بازبینی اطلاعات در مورد ایمنی و م effectivenessثر بودن واكسن ، بر سرعت بیش از حد كامل تأكید می كنند.
دکتر اپیدمیولوژیست دکتر آنتونی فاوسی یکی از معتمدترین چهره های عمومی در آمریکا است.
ناظران ایالات متحده در حال بررسی تمام داده های خام Pfizer و BioNTech هستند “به روشی که امکان انجام آن با سرعت بیشتری وجود ندارد” (AP)

فاوسی این ایده را رد کرد.

فاوسی گفت ، FDA مجبور است سرعت کمتری حرکت کند ، زیرا درجه بالایی از تردید در مورد واکسن در ایالات متحده وجود دارد. به همین دلیل ، مقررات نظارتی ایالات متحده در حال بررسی تمام داده های خام Pfizer و BioNTech “به روشی هستند که احتمالاً انجام آنها با سرعت بیشتری امکان پذیر نیست.”

فاوسی گفت ، FDA حداقل یک هفته دیگر طول می کشد تا بررسی خود را انجام دهد ، اما در نهایت ایالات متحده و انگلیس در همان مکان قرار می گیرند.

وی گفت: “در پایان روز ، این امر ایمن خواهد بود ، و م effectiveثر خواهد بود.” “مردم در انگلیس قرار است آن را دریافت کنند ، و آنها واقعاً خوب عمل خواهند کرد و مردم در ایالات متحده نیز آن را دریافت خواهند کرد و ما نیز بسیار خوب عمل خواهیم کرد.”