راه های افزایش سریع لول در موبایل لجند

هر بازیکن جدید موبایل لجندز از رتبه 0 شروع می‌شود. با این حال، با پیشرفت بیشتر، نیاز به دسترسی به تمام ویژگی‌ها و آیتم‌های بازی مانند طلسم‌های نبرد و حالت رتبه‌بندی را احساس می‌کنند.

در این مقاله، با اشاره به نکات مهمی که باید در بازی بدانید، شما را در مورد نحوه بالا بردن سریع سطح در خرید جم موبایل لجندز راهنمایی می کنیم.

زمانی را به انجام بازی اختصاص دهید

این کاملا واضح است، اما واقعیت دارد. بسیاری از بازیکنان آنقدر که باید در بازی وقت نمی گذارند تا به همان سرعتی که می خواهند سطح خود را بالا ببرند. هرچه بیشتر بازی کنید، XP بیشتری کسب خواهید کرد و سریع‌تر سطح خود را بالا می‌برید.

در کوئست های روزانه شرکت کنید

برای تکمیل کوئست‌های روزانه، XP اضافی دریافت خواهید کرد، که می‌تواند به شما کمک کند خیلی سریع سطح خود را بالا ببرید.

خرید جم موبایل لجندز دیاموند لند

کوئست های روزانه شامل بازی کردن، کشتن دشمنان یا اشتراک گذاری بازی می شود. برخی حتی شما را به تماشای تبلیغات و غیره تشویق می کنند.

سینه های مدال

یکی دیگر از راه‌های ارتقاء سطح، کسب مدال در طول مسابقات است، که در آن امتیاز به سمت سینه مدال نیز کسب خواهید کرد. به ازای هر 10 امتیازی که به دست می آورید، یک سینه مدال به شما داده می شود که دارای حداکثر 185 XP است که می توانید از آن برای ارتقاء سطح استفاده کنید. صندوقچه های مدال همچنین حاوی موارد مفید دیگری مانند قطعات، طلا، آزمایش های پوستی و نشان ها هستند.

باز کردن صندوقچه های رایگان

در این بازی به بازیکنان هر هشت ساعت یک صندوقچه رایگان داده می شود و این صندوق ها اغلب حاوی XP رایگان هستند. بنابراین مطمئن شوید که دائماً وارد شوید و هر هشت ساعت یک بار صندوقچه رایگان خود را جمع آوری کنید.

منبع: دیاموند لند