ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

امکانات جی پی اس آهنربایی خودرو چیست؟ ردیاب نظامی بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو می باشد. این ردیاب با اتصال به سیستم های آنتن دهی و نیز GPS یا سیستم مکان یابی پیشرفته و ارسال موقعیت وسیله نقلیه به صورت SMS می تواند کمک شایانی به مالک خودرو نموده و موقعیت خودرو را از این طریق در اختیار وی قرار دهد. سایر قابلیت های استفاده از ردیاب های آهنربایی خودرو شامل موارد زیر می باشد. این ردیاب دارای هشت آهنربای 2 لایه قوی و با میزان شارژدهی بالابه مدت 12 ماه تمام در حال کار و 18 ماه به صورت آماده به کار می باشد.این دستگاه ردیاب از یک باتری 30000 میلی آمپری استفاده کرده که این این میزان شارژ را براورده میکند.این محصول دارای کیفیت بسیار بالا (ساخت تایوان) و اندازه مناسب می باشد.امکانات بیشتر جی پی اس NG3000 در زیر توضیح داده شده است.

با استفاده از ردیاب آهنربایی GP023 A می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل کرد. استفاده از جی پی اس آهنربایی در سرار جهان بسیار رایج هست، شاید شما هم توی فیلم های و سریال ها دیده باشید که پلیس یه دستگاه کوچولو از بیرون به خودرو وصل میکنه و میتونه روی نقشه ماهواره ای ردیابی بکنه و ببینه که کجا رفته و کجاها توقف داشته و…

پیدا کردن این ردیاب به دلیل بیسیم بودن بسیار دشوار است. اگر افسران در این کار گم شوند، ردیابی GPS میتواند به پیدا کردن آنها کمک کند. دستگاههای ردیابی GPS با تکنولوژی ماهواره ای باعث سهولت ردیابی منطقه ی جرم می شود و به حفاظت افسران در مناطق تعیین شده کمک میکنند. دارید و با قرار دادن سیمکارت در درون آن بصورت دایمی، قادر به ردیابی و استفاده از دیگر امکانات ردیاب هستید. سه- سیستم WFi که بصورت پیشفرض ردیاب آهنربایی GP023 A از این سیستم بهره می برد. ردیاب های بی سیم: ردیاب مخفی و قابل حملی هستند که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی اضافی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتوانند تا مدت زمان مشخصی بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده کرد.

انواع ردیاب هایی که برای وسایل نقلیه مختلف مانند قایق، دوچرخه، موتور و یا خودرو استفاده می شود نیاز به اتصال سیم کشی به وسیله موردنظر دارند. چه نوع سیم کارتهایی می توانند بر روی ردیاب آهنربایی خودرو نصب گردد؟ 2. پس از رسیدن دستگاه به دست شما یک سیم کارت دارای شارژ از اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و یا رایتل داخل دستگاه قرار دهید. قابلیت ذخیره مکان هایی که به هر دلیل (از قبیل عدم آنتن دهی سیم کارت یا تمام شدن شارژ سیم کارت) دستگاه ردیاب نمی تواند به سایت منتقل کند در حافظه 4G خود و ارسال آن نقاط بعد از رفع مشکل.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی کوچک لطفا از سایت ما دیدن کنید.