رطوبت و شادابی را به پوستتان بازمیگرداند

بعد از مدتی صورتتان را با آب بشویید. درباره لایه برداری از پوست های حساس، خیلی بیشتر از پوست های خشک باید احتیاط کرد. این ترکیب باعث میشود، چربی اضافی پوست گرفته شود و پوستی بدون لک داشته باشید! کیوی، چربی پوست را از بین میبرد. اولاً پیش از انجام لایه برداریهای کلینیکی لازم است پوست شما توسط پزشک بررسی شود تا روش متناسب با نوع پوستتان انتخاب شود. بهتر است اول کرم لایه بردار را روی پوست ساعد یا استخوان زیر فک امتحان نمایید و در صورتی که هیچ گونه خارش یا تحریکی در پوست شما رخ نداد، مصرف آن را ادامه دهید.

این ترکیب را بهخوبی مخلوط کنید و آن را به شکل دایرهای روی پوست بمالید. اگر پوست خشكي داريد بهتر از كرم هاي لايه بردار حاوي اسید گلیکولیک با SPF استفاده كنيد و بعد از آن حتما مرطوب کننده بزنيد. تجمع سلولهای مرده پوست میتواند منجر به بروز عارضههای پوستی همچون چینوچروک، لکهای پیری و آکنه شود. پوست نرمال معمولا مشکلات پوستی خاصی ندارند و مانند پوست خشک و چرب نیستند. اگر پوست شما در اثر خشکی پوسته میاندازد، میتوانید با استفادهی روزانه از این کرم، این پوستهها را از بین ببرید.

با خرید این محصول در تیوپی با حجم ۵۰ میلیلیتر، بهآسانی پوست خود را جوان کرده و شادابی را به آن بازگردانید. چند قطره عسل به آن اضافه کنید و ۳ تا ۴ دقیقه مخلوط را روی پوست کرم لایه بردار 50 درصد بگذارید. مخلوط را روی پوست صورت بگذارید و بعد از چند دقیقه صورتتان را با آب گرم شستوشو بدهید.

کرم لایه بردار صورت کیووی حاوی روغن گل است و از این رومانند بسیاری از لایه بردارها پوست صورت را خشک و حساس نمیکند. اگر به طور جدی به دنبال لایهبرداری پوستتان هستید، محصولات حاوی AHA همچون کرم لایه بردار AHA، تونرها و سرمها را بایستی در اسرع وقت وارد برنامه مراقبت از پوست روزانه خود نمایید. وجود اسیدهای میوه نظیر آلفا هیدروکسی اسید موجود در کیوی که در این ماسک وجود دارد باعث میشود علاوه بر رطوبت رسانی به پوست سرعت نوسازی پوست نیز افزایش یابد. خیار، سادهترین ماسک لایه بردارِ پوست است.