سال سخت مادر ملبورن با 9.1 میلیون دلار برنده شدن در جایزه کنو یک چرخش خوش شانس را طی می کند

سال دشوار یک مادر ملبورن پس از دریافت تعجب زود هنگام کریسمس “دیوانه وار” شده است – برنده شدن یک جایزه 9.1 میلیون دلاری کنو.

و حالا او می خواهد از آن برای کمک به دوستان و خانواده خود استفاده کند ، که این کار را سخت انجام داده اند.

“ما چند کریسمس سخت داشته ایم. هیچ کس امسال کریسمس سختی ندارد. من امسال کریسمس می خواهم فرشته او باشم” برنده خوش شانس گفت
کلاهبرداری کازینو در سرزمین شمالی
سال دشوار یک مادر ملبورن پس از آنکه یک شگفتی زود هنگام کریسمس را دریافت کرد ، یک “دیوانه وار” به دست آورد – برنده جایزه 9.1 میلیون دلاری کنو. (9 جدید)
زن از مخزن در ملبورن حومه شمالی موفق شد یک مکان Keno Mega Millions را حفظ کند و در 27 نوامبر با استفاده از شماره های مورد علاقه خود ، جایزه جکپات 6،815،227 دلار را بدست آورد.

وی گفت: “وقتی كینو بازی می كنم ، همیشه شماره های خاص مشابه را بازی می كنم. آنها تاریخ تولد بچه های من ، تولد توله سگ من و شماره هایی از این دست هستند.”

“من همیشه در حوالی کریسمس احساس خوشبختی می کنم و جمعه گذشته چهار هفته تا کریسمس مانده بود.”

این زن بعد از اینکه در مورد برنده شدنش به او گفته شد خودش کنار او بود. او گفت که فکر می کرد وقتی خبر خوب از راه می رسد سکته قلبی می کند.

آرم کنو
یک برنده کنو می خواهد با کمک این پول به دوستان و خانواده خود که سخت کار کرده اند ، کمک کند. (عرضه شده)

“ناگهان ، این اتفاق افتاد. من بلیط خود را چک کردم. من بیرون بودم و فقط نشسته بودم و به آسمان نگاه می کردم.”

این برنده خوش شانس گفت با پولی که قصد دارد آرزوی خرید خانه را برآورده کند اما می خواهد خانه های فرزندان خود را نیز بخرد.

“افراد زیادی وجود دارد که من می خواهم به آنها کمک کنم. من به فرزندانم هرکدام یک خانه می بخرم و به برخی دوستان که سخت کار کرده اند کمک می کنم.”

برنده که می خواهد ناشناس بماند ، بلیط Keno Mega Millions خود را از برنامه Keno خریداری کرد.

و همچنین با برنده شدن برنده تمام پولها در قرعه کشی 544 ، او همچنین برنده جکپات های 7 ، 8 و 9 نقطه ای با بازی با همان تعداد مجموعه در کل مجموعه محصولات جکپات شد – در نتیجه کل وی 9.1 میلیون دلار برنده شد.

وی گفت: “این نمی توانست در زمان بهتری برای خانواده ام رخ دهد.”