سه نفر پس از کشف 800 کیلوگرم کوکائین در یک کشتی باری در سواحل استرالیای غربی متهم شدند

سه مرد پس از کشف 800 کیلوگرم کوکائین در یک کشتی باری در خارج از کشور متهم شدند. استرالیای غربی.

پلیس فدرال استرالیا و افسران نیروی مرزی پس از دریافت یک تماس SOS از یک رزمناو کابین کوچکتر در جزیره روتنست، 29 بسته کوکائین را کشف کردند.

پلیس می‌گوید اگر مواد مخدر با موفقیت به خیابان‌ها راه پیدا می‌کرد، می‌توانستند تا چهار میلیون معامله انفرادی با ارزش خیابانی تخمینی 320 میلیون دلار فروخته شوند.

این مواد مخدر در یک کشتی باری به نام سنت پینو کشف شد. (نه)

سه مرد سوار بر کشتی کروز گفتند که پس از نجات با موتور دچار مشکل شده‌اند، اما مقامات به 9News گفتند که داستان آن‌ها جمع نمی‌شود.

مواد مخدر در یک کشتی باری به نام سنت پینو پس از نیروی مرزی کشف شد و خبرگزاری فرانسه همزمان با مردان، جستجوی ترکیبی را برای یافتن هر قایق در آب آغاز کرد.

پلیس کشتی را در دریا قبل از بردن آن به Fremantle و سپس به Kwinana که در آنجا باقی مانده است، جستجو کرد.را

به گفته پلیس، این هواپیما از آرژانتین آمده است و قبل از آمدن به استرالیای غربی در دو بندر در این کشور آمریکای جنوبی توقف کرده است.

سه مرد 21، 25 و 29 ساله سرنشین کشتی کروز، دیروز دستگیر و به اتهام واردات متهم شدند.

سه مرد پس از کشف 800 کیلوگرم کوکائین در یک کشتی باری در غرب استرالیا متهم شدند. (نه)

پرایس اسکنلان، دستیار کمیسر خبرگزاری فرانسه گفت که اگر این محموله رهگیری نمی شد، می توانست منجر به افزایش شدید خشونت و نرخ اعتیاد در جامعه شود.

اسکنلان گفت: “توقیف اهمیت همکاری بین مجریان قانون را نشان می دهد – AFP به طور خستگی ناپذیر با شرکای خود کار می کند تا تلاش های جنایات سازمان یافته برای واردات مقادیر زیادی مواد مخدر غیرقانونی به استرالیا و سود بردن به ضرر جامعه را مختل کند.”

«زنجیره عرضه غیرقانونی مواد مخدر مملو از خشونت است و اگر این مقدار کوکائین به خیابان‌های استرالیا راه پیدا می‌کرد، در حومه‌های ما گسترش پیدا می‌کرد و به خشونت، جنایت و اعتیاد به مواد مخدر بیشتری دامن می‌زد.

ما باید به مقابله مستقیم با مواد مخدر قبل از رسیدن به خیابان‌های ما ادامه دهیم، و حضور تثبیت شده خبرگزاری فرانسه در سطح بین‌المللی ما را در موقعیتی عالی قرار می‌دهد تا واردات مواد مخدر را قبل از اینکه به جوامع ما آسیب برساند، مختل کنیم.

جامعه باید بداند که مصرف مواد مخدر غیرقانونی آنها گروه‌های جنایت سازمان‌یافته جدی فراملی خشونت‌آمیز را که ممکن است در جرایم شنیع دیگر نیز دست داشته باشند، به‌منظور سرمایه‌گذاری درآورد.

دو نفر از این افراد پس از مواجهه با دادگاه در پرث در تاریخ 1 ژوئن در بازداشت قرار گرفتند.

سومین مورد در سیدنی پیدا شد که ظاهراً سعی داشت از کشور فرار کند.

پلیس انتظار دارد که او برای مواجهه با اتهامات به استرالیای غربی تحویل داده شود.

هر کدام در صورت مجرم شناخته شدن به حبس ابد محکوم می شوند.را

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.