سپاس روز شکرگذاری سپر ترافیک به سپر در ایالات متحده علی رغم هشدارهای بهداشتی

ایالات متحده از خطر همه گیر آنفلوانزا در سال 1918 در خطرناکترین بحران بهداشت عمومی به سر می برد و کارشناسان بهداشت می گویند که به نظر نمی رسد ویروس کرونا با رسیدن فصل تعطیلات به این زودی ها کند خواهد شد.

ایالات متحده امروز مرگ 2046 را گزارش کرده است – داده های دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که بالاترین میزان یک روزه تلفات ویروس کرونا در این کشور از اوایل ماه مه گزارش شده است.

این کشور همچنین بر اساس پروژه ردیابی Covid ، با ثبت 89،954 نفر در حال حاضر برای COVID-19 در بیمارستان بستری شده است ، همچنین یک رکورد جدید در بیمارستان بستگی دارد.

این شانزدهمین روز متوالی است که این رقم رکوردی در مورد بیماری همه گیر به ثبت می رساند.

پیش از شکرگذاری در ایالات متحده از ترافیک در دره سان فرناندو در کالیفرنیا پشتیبانی می شود. (KTLA)

ویدئویی که از هلی کوپتر ترافیکی KTLA در کالیفرنیا فیلمبرداری شده است ، نشان می دهد که کیلومترها از ترافیک پشتیبانی می شود ، زیرا مردم برای تعطیلات ملی شکرگذاری به جاده ها می روند.

مایکل اوسترهولم ، مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی گفت: “من نگران هستم که افزایش روز شکرگذاری فقط به مواردی که موج کریسمس تبدیل خواهد شد ، اضافه می کند ، که به نظر می رسد این وضعیت خیلی بد نیست.” و سیاست در دانشگاه مینه سوتا.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) امروز پیش بینی گروهی را منتشر کرد که تا 29 دسامبر بین 294000 تا 321000 مورد مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده پیش بینی می کند.

دکتر اوسترهلم گفت: “ما باید درک کنیم که در یک مکان بسیار خطرناک قرار داریم. مردم باید از تعویض هوا جلوگیری کنند.”

مقامات بهداشتی آمریکا می ترسند که جشن های شکرگذاری باعث افزایش جدید عفونت های COVID-19 شود. (KTLA)

دکتر اوسترهلم امروز به جیم آکوستا از سی.ان.ان گفت که آمریکایی ها باید بفهمند که ویروس چقدر خطرناک است و چقدر خطرناک تر می شود.

وی گفت: “ما می خواهیم بیمارستان های خود را به معنای واقعی کلمه در آستانه سقوط ببینیم.”

دکتر آنتونی فاوسی روز چهارشنبه به “صبح بخیر آمریکا” از ABC گفت که آخرین درخواست وی قبل از شکرگذاری این است که هرگونه اجتماعات تعطیلات داخل خانه را تا حد ممکن کوچک نگه دارد

“آنچه که ما نمی خواهیم ببینیم ، موج دیگری است که بر موج افزایش یافته (فعلی) قرار گرفته است … که ما سه (تا) سه و نیم هفته دیگر متوجه خواهیم شد.”

از مردم خواسته شده است که جشن ها را تا حد ممکن کوچک نگه دارند. (KTLA)
مقامات بهداشت عمومی به طور كلی از آمریكایی ها خواسته اند كه جشن شكرانه را فقط با اعضای یك خانواده یا جشن بگیرند حداقل در فضای باز جمع شوید، برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس. CDC نیز توصیه می شود هفته گذشته که آمریکایی ها نباید برای شکرگذاری سفر کنند.

هنوز هم ، سفر هوایی در مقایسه با هفته های گذشته در طی همه گیر شدن ، قوی است.