سیاست های اصلی جو بایدن در این زمینه فعالیت می کرد

آمریکایی ها با انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی کشور انتخاب خود را انجام داده اند.

همانطور که خیابان ها در ایالات متحده با جشن ها و اعتراضات فوران می کنند ، ما نگاهی به سیاست های دموکرات 77 ساله می اندازیم انتخابات.

انتظار می رود هنگام تغییر در مورد واکنش دولت ایالات متحده به موضوعات مهم ، چه تغییری را ببینیم؟

جو بایدن در تمام مدت مبارزات انتخاباتی خود در انتخابات ریاست جمهوری متعهد شد که در این انتخابات شرکت کند ویروس کرونا همه گیری به طور جدی.
در حالی که دونالد ترامپ از عقب برگشت تشخیص COVID-19 خودش و برخلاف توصیه های بهداشتی ، تجمعات گسترده ای را برگزار كردند ، تیم مبارزاتی آقای بایدن با احتیاط تمام الزامات لازم برای فاصله اجتماعی را دنبال كرد.

موارد جدید ویروس کرونا در هر روز تایید شده در ایالات متحده طی دو هفته گذشته 45 درصد افزایش یافته و مرگ و میرها در حال افزایش است.

آقای بایدن واقعیت شوم یک ملت مبتلا به این ویروس را به ارث می برد.

از اوایل روز دوشنبه به وقت محلی ، انتظار می رود آقای بایدن اولین قدم های خود را برای تحقق وعده خود برای مقابله با بیماری همه گیر بر دارد.

دو منبع به CNN گفتند که بایدن یک گروه ویژه 12 نفره ویروس کرونا را اعلام خواهد کرد.

این گروه وظیفه توسط سه رئیس مشترک اداره خواهد شد: ژنرال جراح سابق ویوک مورتی ، کمیسار سابق اداره غذا و دارو دیوید کسلر و دکتر مارسللا نونز اسمیت از دانشگاه ییل. اعضای اضافی قرار است روز دوشنبه اعلام شوند.

در حالی که دونالد ترامپ در تجمع های خود اغلب ماسک های خود را به داخل جمعیت می انداخت ، جو بایدن و تیم او هنگام کاهش خطر انتشار COVID-19 ، توصیه های بهداشتی را به این نامه دنبال کردند. (AP)

آقای بایدن در جریان مبارزات انتخاباتی خود قول داد که یک برنامه آزمایش و ردیابی ملی را اجرا کند. وی همچنین متعهد شد که تعداد سایت های آزمایش درایو را دو برابر کند.

رئیس جمهور آینده گفت که استفاده از ماسک را برای املاک فدرال اجباری می کند و برای ایجاد دستورالعمل برای مدارس و مشاغل با ایالات متحده همکاری می کند.

در حالی که آقای ترامپ یک فرد مشکوک در اعلام تغییرات آب و هوایی است ، جانشین وی دیدگاه بسیار متفاوتی در مورد مشکلات زیست محیطی جهان دارد.

بخش اصلی سیاست تغییر آب و هوا آقای بایدن قول وی برای پیوستن مجدد به توافق نامه آب و هوایی پاریس بود.

تحت هدایت وی ، آقای بایدن گفت كه تلاش خواهد كرد “تا هر كشور بزرگ بتواند اهداف جوی داخلی خود را ارتقا بخشد.”

هدف او این است که ایالات متحده تا سال 2050 به انتشار صفر خالص برسد و می گوید دولت وی 2 تریلیون دلار آمریکا در انرژی سبز سرمایه گذاری خواهد کرد ،

با افزایش بیکاری و مشاغل سخت در تلاش برای مقابله با عواقب ناشی از COVID-19 ، اقتصاد به موضوعی حتی بیشتر برای رای دهندگان تبدیل شد.

آقای ترامپ با وعده ایجاد “10 میلیون شغل دیگر” و کاهش مالیات تبلیغات انتخاباتی را آغاز کرد ، برنامه آقای بایدن افزایش مالیات برای افراد پردرآمد است.

افزایش مالیات فقط بر افرادی تأثیر می گذارد که سالانه بیش از 400000 دلار آمریکا درآمد دارند. آقای بایدن همچنین موافقت خود را برای افزایش حداقل دستمزد اعلام کرده است.

آقای بایدن گفته است که او می خواهد از قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) مصوب توسط رئیس جمهور پیشین باراک اوباما محافظت و گسترش دهد – که به اوباماکر معروف است.

علی رغم تلاش های خود ، آقای ترامپ هرگز در تصویب قانون لغو ACA موفق نبود.

باراک اوباما
باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق ، در یک راهپیمایی در کازینو Belle Isle در دیترویت ، میشیگان ، 31 اکتبر 2020 ، و همچنین جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، سخنرانی کرد. (AP)

آقای بایدن می خواهد سن واجد شرایط بودن نسخه Medicare در ایالات متحده را كه مزایای پزشكی را برای سالمندان فراهم می كند ، كاهش دهد.

آقای بایدن قول داده است روابط خود را با متحدان آمریكا اصلاح كند.

وقتی صحبت از چین می شود ، آقای بایدن می گوید که از تعرفه های یک جانبه خلاص خواهد شد در حالی که هنوز قول می دهد کشور را در مورد مسائلی مانند تغییر اقلیم و نقض حقوق بشر در هنگ کنگ پاسخگو کند.

مشخص نیست که آیا آقای بایدن به کار آقای ترامپ در زمینه ممنوع کردن برنامه رسانه های اجتماعی چینی TikTok ادامه می دهد یا خیر.

نابرابری نژادی و تنش ها

در میان زمینه های ناآرامی نژادی که منجر به مرگ جورج فلوید در انتخابات شد ، آقای بایدن نژادپرستی را به عنوان یک مشکل سیستمی در ایالات متحده تصدیق کرده است.

در این عکس از 24 آگوست ، یک معترض در ابر گاز اشک آور در نزدیکی یک کامیون زباله سوخته در خارج از دادگستری شهرستان کنوشا ، در کنوشا ، ویسکانسین ایستاده است. تا قبل از شلیک پلیس به جیکوب بلیک ، جامعه اتاق خواب کنوشا تا حد زیادی تحت تأثیر سطح تظاهراتی که از زمان مرگ جورج فلوید در میلواکی و شیکاگو در نزدیکی آن دیده شده بود ، بی تأثیر نبود. (دیوید گلدمن / عکس AP)

سیاست او برای پرداختن به این موضوع ، کاهش سود در ثروت را با کمک بیشتر به حمایت از کارآفرینان سیاهپوست و تأمین بودجه بیشتر برای مدارس با درآمد پایین متمرکز کرده است.

همچنین دولت ها برای کاهش نرخ حبس تشویق می شوند.