سیندی مک کین می گوید شوهر فقید می خواست که بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب شناخته شود

جان مک کین ، سناتور فقید جمهوری خواه آریزونا می خواست جو بایدن به عنوان شناخته شده و پشتیبانی می شود رئیس جمهور منتخب، بیوه وی سیندی مک کین روز جمعه ، به عنوان رئیس جمهور گفت دونالد ترامپ و دیگر رهبران GOP تا حد زیادی از تصدیق نتایج انتخابات خودداری کرده اند.

سیندی مک کین معتقد است شوهرش ، که در سال 2018 درگذشت ، به همکاران جمهوری خواه خود می گفت ، “زمان آن است که ما حرکت کنیم. زمان آن است که ما بهبود می یابیم ، زمان آن رسیده است که ما از رئیس جمهور منتخب خود حمایت کنیم” ، در جمعه.

سیندی مک کین ، که معاون سابق رئیس جمهور را تأیید می کند و بخشی از تیم انتقال او است ، همچنین به کامروتا گفت که شوهرش علاوه بر حمایت از رئیس جمهور منتخب ، “دولت (خدمات عمومی) را تشویق می کند تا بودجه را آزاد کند تا بتواند با تیم انتقال خود ادامه دهید. “

سیندی مک کین در CNN
سیندی مک کین در CNN (CNN)

آژانس هنوز به طور رسمی پیروزی بایدن را به رسمیت نمی شناسد ، بنابراین برخی از بودجه های انتقال وی و همچنین دسترسی به برخی از ابزارهای امنیت ملی را از او دریغ می کند.

مک کین صبح روز جمعه به کامروتا گفت: “آریزونا همیشه” یک کشور بسیار معتدل بوده است “، اما در این مورد ، من فکر می کنم این بیشتر مربوط به شخصی بود که هم اکنون در کاخ سفید است ، بیشتر از همه پرسی برای هر چیز دیگری بود.

مک کین گفت که او انتظار داشت که بایدن در آریزونا پیروز شود اما پیش بینی رسمی “عالی” است.

سناتور جان مک کین ، R-Ariz. ، دوشنبه ، 16 اکتبر 2017 ، با رئیس هیئت امنای مرکز قانون اساسی ملی ، جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، پس از دریافت نشان آزادی در فیلادلفیا ، دست داد.
سناتور جان مک کین ، R-Ariz. ، دوشنبه ، 16 اکتبر 2017 ، با رئیس هیئت امنای مرکز قانون اساسی ملی ، جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، پس از دریافت نشان آزادی در فیلادلفیا ، دست داد. (AP)

“من فکر می کنم که بایدن معاون رئیس جمهور یک رئیس جمهور باورنکردنی خواهد کرد ، و نه تنها این ، من فکر می کنم که استانداردهای او ، ارزش های او ، چیزهایی که او است – که او برای آنها کار می کند ، با هم کار می کند ، در سراسر راهرو کار می کند ، اطمینان حاصل کند که او مک کین روز جمعه گفت: “کارها را نه برای خودش بلکه به نفع کشور انجام می دهد ، این ارزشهایی است که او همیشه داشته است و من مشتاقانه منتظر تماشای او و شرکت در این خط پایین هستم.”

مک کین ، که در ویدئویی که در جریان کنوانسیون ملی دموکرات پخش شد ، دیده می شود ، به شدت به شخصیت و همدلی بایدن در تایید او متکی بود و اظهار داشت که امیدوار است به زنان حومه ای برسد که ممکن است در حصار کسی باشند که از آنها حمایت کند.

او همچنین در تبلیغات اکتبر کمپین بایدن ظاهر شد و گفت که او “همیشه مانند جان برای مردم آمریکا می جنگد.”

جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، هنگام ادای احترام هنگام مراسم یادبود در کلیسای باپتیست شمال ققنوس برای سناتور جان مک کین ، آر-آریز ، در روز پنجشنبه ، 30 آگوست 2018 ، در ققنوس یک اشک را پاک می کند
جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، هنگام ادای احترام هنگام مراسم یادبود در کلیسای باپتیست شمال ققنوس برای سناتور جان مک کین ، آر-آریز ، در روز پنجشنبه ، 30 آگوست 2018 ، در ققنوس اشک را پاک می کند (AP)

روز جمعه ، مک کین بار دیگر درباره شباهت های شخصیت بایدن و همسرش صحبت کرد.

وی گفت: “جان کسی بود که به افتخار عمیق و روند دموکراتیک نمایندگی این کشور پایبند بود.”

لحظه ای لطیف بین زن و شوهر

عکس های لمس کننده جو بایدن در طول سال ها

وی گفت: “او همیشه صدایی برای عقل بود ، به ویژه در مورد مسائل کار مشترک و اطمینان از این که ما این کار را به نفع کشور و نه به خاطر منافع شخصی انجام می دهیم.”