طراحی لبخند دیجیتال چست؟

استفاده از ابزار دیجیتال به دندانپزشکان و تکنسینهای دندانی چشمانداز جدیدی برای تسهیل روند تشخیص و درمان ارائه میدهد و سبب بهبود ارتباط دندانپزشک و تکنسین های درمانی میشود. او با ابراز خرسندی در این خصوص می گویید: من سال های پیش در اثرسانحه ای دندان های پیشینم را از دست دادم که این اتفاق تلخ آسیب زیاد روحی و روانی برایم بجا گذاشت در ارتباطات با جمع دوستان و اقوام گوشه گیر بودم و از لبخند زدن و خندیدن در جمع پرهیز می کردم ولی با ارایه و بهره گیری از چنین تکنولوژی منحصر به فردی توانستم نشاط و لبخند زیبای جوانی و همچنین سلامتی توام با اعتماد به نفسم را بدست آورم.

ارتودنسی با استفاده از براکت و سیم بندی این هدف را میسر می کند. استفاده از روکشهای زیرکونیا. دندانپزشکان برای خلق هر کدام از این دو طرح لبخند آماده هستند و بسته به تمایلات شخصی شما می توانند هر طرح را ایجاد کنند. این اصطلاح در واقع یعنی طراحی لبخند شما با استفاده از روشها و تکنیکهای دیجیتال. دندانپزشک طراحی انجام شده را برای لابراتوار میفرستد و در آنجا با استفاده از دستگاهای تراش پیشرفته بر طبق الگو ارسال شده توسط دندانپزشک برای دندانهای شما مدلهای موقتی ساخته میشود که بسیار ردیف و مرتب و بیعیب و نقص هستند.

استفاده از فناوری های طراحی لبخند دیجیتال می تواند باعث افزایش دقت و زیبایی لبخند بدست آمده شود. همه گزینه های درمان با جزئیات توضیح داده می شوند و بازه زمانی لازم برای هر یک پیش بینی خواهد شد. خانم یسنا.الف یکی از بیماران کم سن و سالی است که طی ماه های پیش طرح درمان لبخند دیجیتال را انجام داد است. اما پیش از آن باید بدانیم که طراحی لبخند چیست و دندانها از چند جهت ممکن است زیبایی طبیعی خود را نداشته باشند. ممکن است شما دوست داشته باشید که طرح لبخندتان را اصلاح کنید و مثلا دندانهایتان را بلندتر، کوتاهتر و یا سفیدتر کنید، آنها را عقب ببرید یا جلو بیاورید تا در کل احساس خوبی از لبخندتان داشته باشید.

شاید دوست داشته باشید بدانید که دندانپزشکان چگونه لبخند شما را طراحی میکنند. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به خاطر دندانهای نامرتب نمیتوانید به راحتی بخندید یا هنگام خندیدن دستتان را جلوی دهانتان میگیرید. اگر خیلی سخت تلاش می کنید تا طبیعی لبخند بزنید، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، بنابراین به خاطر داشته باشید که خودتان باشید و اجازه دهید شخصیت واقعی شما بدرخشد. همه این اطلاعات در کامپیوتر به یک برنامه منتقل میشود و از اینجا شما تا جلسه بعد مرخص هستید و کار دندانپزشک آغاز خواهد شد. این برنامه خاص برای طراحی لبخند از یک برنامه فتوشاپ ساده تا برنامههای ویژه این کار که توسط شرکتهای بزرگ دندانپزشکی تهیه شده متغیر است و برندهای مشخصی از آن حتی در ایران به شکل کاملا حرفهایی تبلیغات و فروش خود را به دندانپزشکان آغاز کردهاند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طراحی لبخند دیجیتال چیست دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.