غول تجارت الکترونیک آمازون بیش از 1000 شغل فصلی را ارائه می دهد

غول تجارت الکترونیک آمازون در حالی که این شرکت برای دوره شلوغ فروش اواسط سال آماده می شود، برای بیش از 1000 کارگر فصلی در سرتاسر استرالیا راه اندازی خواهد کرد.
این شرکت برنامه های کاربردی را برای نقش های موقت در مراکز اجرایی و سایت های لجستیک در سراسر جهان باز کرده است سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید در تلاش برای تقویت کارکنان خود برای پایان سال مالی عجله.

میندی اسپیدیو-گارسیا، مدیر عملیات استرالیایی آمازون در استرالیا، گفت که این شرکت آموزش های حین کار را ارائه می دهد، به این معنی که “هیچ تجربه قبلی لازم نیست” و می توان درخواست ها را به صورت آنلاین انجام داد.

غول تجارت الکترونیک آمازون برای بیش از 1000 کارگر فصلی در سراسر استرالیا راه اندازی خواهد کرد.
غول تجارت الکترونیک آمازون برای بیش از 1000 کارگر فصلی در سراسر استرالیا راه اندازی خواهد کرد. (آمازون)

این شرکت همچنین به دنبال رانندگان خوداشتغال است تا از طریق برنامه آمازون فلکس خود، بسته ها را با استفاده از خودروهای خود در سراسر استرالیا تحویل دهند.

آمازون در حال رقابت با سایر خرده‌فروشان بزرگ برای کارگران است، و آماده‌سازی فروش اواسط سال در سراسر بخش در حال انجام است.

این شرکت احتمالاً هجوم برنامه های کاربردی را دریافت خواهد کرد زیرا استرالیایی ها به دنبال کاهش فشارهای زندگی هستند.را

یک نظرسنجی توسط سایت مقایسه Finder نشان داد از هر چهار نفر یک نفر، معادل 4.8 میلیون کارگر، شغل دومی را شروع کرده اند، ساعات بیشتری کار می کنند یا حتی از بازنشستگی خارج شده اند تا زندگی خود را تامین کنند.

قیمت مواد غذایی و انرژی همچنان افزایش می یابد در حالی که پرداخت وام مسکن یا اجاره بها برای بسیاری در سال گذشته به طور فزاینده ای دشوار شده است.

مشاغلی که بیشتر در معرض خطر جایگزینی با هوش مصنوعی هستند

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.