قاضی درخواست ترامپ در دادخواست ویسکانسین را “عجیب” خواند

جلسات دادرسی در مورد هر دو پرونده قضایی روز پنجشنبه برگزار شد و قضات به اهمیت حل و فصل نبردهای قانونی قبل از جلسه کالج انتخابات در 14 دسامبر اشاره کردند.

کارگران انتخابات در هنگام بازشماری آرا presidential ریاست جمهوری توسط میلواکی ، رأی گیری را به عنوان ناظران بازشماری ، رها کرده و تماشا می کنند.
کارگران انتخابات در هنگام بازشماری آرا presidential ریاست جمهوری توسط میلواکی ، رأی گیری را به عنوان ناظران بازشماری ، رها کرده و تماشا می کنند. (AP)

ترامپ ، که استدلال می کند صدها هزار رأی غیابی که طبق دستورالعمل های ایالتی صادر شده غیرقانونی است ، می خواهد یک قاضی فدرال به قوه مقننه تحت کنترل جمهوریخواهان این قدرت را بدهد که تعیین کند چه کسی در انتخابات پیروز شده است.

“برت لودویگ” قاضی منطقه ایالات متحده در یک کنفرانس تلفنی برای تعیین ضرب الاجل و تاریخ رسیدگی گفت: “این یک درخواست برای تسکین اعلامیه ای بسیار چشمگیر است.” لودویگ ، که گفت “یک پرونده غیرمعمول است ،” همچنین در مورد اینکه آیا فدرال دادگاه باید در نظر داشته باشد در همه

لودویگ ، منصوب ترامپ ، گفت: “من خیلی سخت می بینم كه این امر چگونه در دادگاه فدرال قابل رسیدگی است.” “درخواست ارجاع مجدد این پرونده به قانونگذار تقریباً عجیب به نظرم می رسد.”

حامیان پس از اعلام شدن رئیس جمهور منتخب جو بایدن در پیروزی رئیس جمهور ترامپ در راهپیمایی در میلواکی واکنش نشان می دهند.
حامیان پس از اعلام شدن رئیس جمهور منتخب جو بایدن در پیروزی رئیس جمهور ترامپ در راهپیمایی در میلواکی واکنش نشان می دهند. (AP)

قاضی س questionال کرد که چرا ترامپ مستقیماً به قوه مقننه نمی رود ، اگر می خواهد نمایندگان در انتخاب نام رأی دهندگان شرکت کنند. بوک گفت: ترامپ برای رای دادن به “نامعتبر بودن” انتخابات به دادگاه احتیاج داشت تا قانونگذار بتواند در آن دخالت کند. وی همچنین گفت که اصطلاح “بازپرداخت” ، که به طور معمول برای توصیف هنگامی که یک دادگاه پرونده ای را به دادگاه بدوی می فرستد ، استفاده می شود “بی اراده”

جیم استینکه ، رهبر اکثریت مجمع جمهوری خواهان ، در هفته در مورد اینکه آیا قانونگذار ممکن است انتخاب کنندگان ایالت را از بایدن به حامیان ترامپ تغییر دهد ، شک جدی کرد. استاینک با انتشار توئیتی کلیپی از بازیگر دانا کاروی در نقش رئیس جمهور جورج دبلیو دبلیو بوش گفت: “این کار را نمی کنی.”

ترامپ در دادخواست ایالتی خود به دنبال رد صلاحیت 221000 رأیی است که ادعا می کند به طور غیرقانونی انتخاب شده اند. قاضی استفان سیمانک ، که در حال رسیدگی به این پرونده است پس از آنکه دادگاه عالی ویسکانسین از رسیدگی اولیه به آن خودداری کرد ، روز جمعه گفت که پس از جلسه هفته آینده که قرار است ساعاتی پس از جلسه دادگاه فدرال آغاز شود ، از دادگاه حکم خواهد داد.

جیم تروپیس ، وکیل ترامپ در دادخواست ایالتی ، استدلال کرد که پرونده وی باید بر دادخواست فدرال مقدم باشد ، جایی که Troupis وکیل نیست.

دونالد ترامپ به دلیل تحقیق نکردن در مورد ادعاهای بی اساس کلاهبرداری رای دهندگان ، به دادستان کل خود حمله کرده است.
دونالد ترامپ به دلیل تحقیق نکردن در مورد ادعاهای بی اساس کلاهبرداری رای دهندگان ، به دادستان کل خود حمله کرده است. (AP)

تروپیس گفت: “من سعی نمی کنم مردم را در نقطه سختی قرار دهم. از نظر مهلت تعیین شده در نقطه سختی قرار دارم.”

همچنین سه پرونده قضایی دیگر در ویسکانسین وجود دارد ، یکی در دادگاه فدرال در دو دادگاه در ایالت که توسط متحدان ترامپ برای لغو پیروزی بایدن تنظیم شده است. ترامپ به عنوان بخشی از یک تلاش طولانی مدت برای لغو پیروزی بایدن ، چندین دادخواست در سایر ایالت های میدان جنگ را از دست داده است. حتی اگر وی بخواهد در ویسکانسین پیروز شود ، 10 آرا College کالج انتخاباتی ایالت برای واگذاری مجدد وی کافی نیست.