قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم چقدر است ؟

برای خرید هر یک از گل های آپارتمانی باید به خوبی در مورد مقاوم بودن آنها اطلاعات کافی کسب نمایید. قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم به مدل و اندازه آنها بستگی دارد. در واقع باید بدانید که برخی از آنها که رشد دشوارتری دارند هزینه خریداری شان تا حدودی بالاتر است. برخی از دیگر گل های آپارتمانی مقاوم به نسب ارزان تر هستند. بر اساس بودجه و سلیقه خود می توانید بین انواع گل های آپارتمانی مقاوم یکی از آنها را خریداری نمایید. دسته بندی که مربوط به گل های آپارتمانی مقاوم می باشد متفاوت است. هر یک از دسته بندی آنها را باید به خوبی بشناسید و سپس آنها را تهیه کنید.

گل های آپارتمانی که مقاوم هستند طول عمر بیشتری از خود نشان می دهند. همچنین باید بدانید برخی از آنها بسیار زیبا می باشند و جذابیت منزل شما را چندین برابر می کنند. بنابراین شما می توانید با خرید بهترین گل های آپارتمانی مقاوم، زیبایی منزل تان را افزایش دهید. قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم که اندازه شان کوچک تر است به نسبت مناسب تر می باشد. از آنجایی که طول عمر گل های مقاوم زیاد است شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب برای خرید آنها، مدت زمان زیادی از آنها برای زیبایی و تصفیه منزل استفاده کنید.

قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم و معرفی آنها

برای اینکه شما به خوبی با قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم آشنا باشید، باید انواع آنها را بشناسید. در این صورت می توانید برای خرید هر یک از آنها هزینه مناسبی را پرداخت نمایید. برخی از مقاوم ترین گل های آپارتمانی که زیبا می باشند عبارتند از :

1. گل سانسوریا

یکی از بهترین و زیباترین گل هایی که برای آپارتمان ها گزینه مناسبی می باشد و طول عمر زیادی از خود نشان می دهد، گل سانسوریا است. این گل در مدل های متنوعی می باشد که هر یک از آنها دارای برگ های زیبا و بلندی هستند. شما می توانید از این گل در خانه خود که آفتاب غیر مستقیم دارد نگهداری نمایید. همچنین باید بدانید که این گل به آبیاری زیادی نیاز ندارد. هر زمان که 90 درصد خاک گل خشک شد می توانید آن را آبیاری کنید. به این گل آپارتمانی بسیاری از افراد علاقه دارند، چرا که توقع آن برای رشد بسیار کم است. هر فردی در آپارتمان خود می تواند از این گل مراقبت کند.

سانسوریا

2. گل زامیفولیا

یکی از دیگر گل هایی که به عنوان بهترین و مقاوم ترین گل آپارتمانی شناخته می شود، گل زامیفولیا است. این گل را به عنوان یکی از بهترین گل های مقاوم که به آب زیادی نیاز ندارد می شناسند. طیف گسترده ای از دمای بالا و پایین را این گل می تواند تحمل کند. این گیاه از آن دسته گل های زیبای آپارتمانی می باشد که برگ های زیبایی دارد. شما باید به خوبی در مورد قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم بدانید که این نمونه گل آپارتمانی، هزینه خریداری مناسبی دارد. البته که مدل های بزرگ این گل، هزینه خریداری بیشتری دارند.

زاموفیلیا

3. یوکا

یوکا یکی از دیگر گل های مقاوم می باشد که زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد. این گل از جمله گل های مقاوم آپارتمانی معرفی می شود که دو مدل دارد. یکی از مدل های آن ساده است و مدل دیگر آن مینیاتوری می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند زیبایی بیشتری را با استفاده از گل یوکا به ساختمان خود ببخشند، نمونه مینیاتوری را خریداری می کنند. گل یوکا به آب زیادی نیاز ندارد و همچنین با آفتاب غیر مستقیم به خوبی رشد می کند. شما برای نگهداری از یوکا به راحتی می توانید آن را در هر گوشه منزل قرار دهید. هرچه که گل یوکا بزرگ تر باشد هزینه خریداری بیشتری دارد.

یوکا

4. کاکتوس

بسیاری از افرادی که می خواهند با کمترین قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم را خریداری کنند، بدون شک کاکتوس را انتخاب می نمایند. البته که باید بدانید کاکتوس ها در مدل های متنوع رشد می کنند و اندازه های آنها برای فروش با یکدیگر فرق می کند. آن دسته از کاکتوس هایی که بسیار بزرگ می باشند هزینه خریداری بالاتری دارند. برخی از دیگر کاکتوس ها کوچک تر هستند و هزینه خریداری آنها کمتر است. به هر صورت شما می توانید به عنوان یکی از گل های مقاوم ساختمانی، این گل را خریداری کنید و مدت زمان زیادی از آن مراقبت آسانی نمایید.

کاکتوس

5. آگلونما

در بین انواع گل های مقاوم که رنگارنگ هستند، این گل را به عنوان یکی از گل های مقاوم و زیبا می شناسند. در شرایط محیط سخت این گل می تواند رشد بی نظیری داشته باشد. اگر محیط کار شما از نور زیبایی برخوردار نیست باید بدانید که این گل بهترین انتخاب می باشد. برگ های این گیاه زمانی که نور زیاد دریافت کنند، نور خود را از دست می دهند. بنابراین اگر می خواهید این گل آپارتمانی تان همیشه سرسبز باشد باید آنها را در مکانی که نور زیاد ندارد قرار دهید. قیمت این گل بستگی به اندازه اش دارد. برخی از گل های آگلونما بسیار بزرگ می باشد که هزینه خریداری بیشتری دارند.

آگلونما

6. لیندا

ساقه ضخیم این گیاه یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد که مقاومتش را افزایش داده است. در واقع این ویژگی گیاه کمک می کند که گل رطوبت را درون ساقه نگه دارد و در برابر بی آبی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. نور غیر مستقیم یکی از نیازهای اصلی این گل می باشد. دمای ایده آلی که باید برای این گیاه فراهم شود بین 7 تا 21 درجه می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که گل در آپارتمان خود نگه نمی دارید، بدون شک این گل علاقه تان را به گل افزایش می دهد.

گیاه لیندا

7. برگ عبایی

برگ عبایی یکی از گل های آپارتمانی همیشه سبز می باشد که زیبایی منزل شما را افزایش می دهد. در بین انواع گل های آپارتمانی، گل عبایی هزینه مناسبی برای خریداری دارد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که قیمت گلهای آپارتمانی مقاوم بستگی به مدلشان دارد. برخی از آنها که رشد سریع دارند و اندازه شان کوچک تر است، ارزان تر می باشند.

برگ عبایی

کلام نهایی

در این مقاله شما را با انواع گیاهان آپارتمانی مقاوم آشنا کردیم که میتوانید در صورت نیاز آن ها خریداری کنید و از آن ها نگهداری کنید. اما شاید برخی از شما عزیزان به شدت به این گیاهان علاقه دارید ولی به علت نور کم منزل خود نمیتوانید از آن ها نگهداری کنید. برخی گیاهان وجود دارند که به گیاهان مناسب تاریکی معروف هستند و مخصوص مکان هایی هستند که نور در آن جا خیلی کم است. برای آشنایی با گیاهان آپارتمانی مناسب تاریکی؛ راهنمای خرید و نگهداری از آن ها کافیست تا بر روی لینک کلیک کنید.