لیست جدید pbn ها

کسب و کارها برای ترقی می بایست روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و فعالیت اینترنتی است.
برای ساخت یک وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولین کاری که بایستی در همین راستا انجام دهید همین است که یک اسم اینترنتی عالی و جالب انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت به دست آوردن و کار شما منطقی است و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 گزینه فراوان اساسی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و یکسری گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب تارنما بایستی از لحاظ ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، نخست باید طرز فعالیت کلیدی وب سایت خویش را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را گزینش نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش نمایید که چه برنامه ای برای وبسایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم برای سایت و هم به جهت سئو اهمیت است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در نظر می گیرد.
به این دلیل بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که افرادی که از تارنما شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را شعور نمایند و همچنین در جايگاه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها دقیق و مرتبط دارای تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان کارایی برای ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. همین بدان معناست که شما باید در جایی اطلاعات کاملی در گزینه کسب و عمل خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد نوع کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، اگر شغل شما فروش یک جنس است، باید تصاویری اساسی کیفیت عالی برای همگی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی فعالیت می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، بایستی کل کارها و کارهای انجام شده را اساسی جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارند اطلاعات کافی در آیتم کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اهمیت ارسال حیث برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقاء دهید. سایت خویش را حساس اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به شکل شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته مفید برای وب سایت شما این میباشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب وب سایت رقبای خویش را باز‌نگری کنید، به عنوان مثال اگر به ایجاد و فروش پوشاک مشغول هستید، باید بهترین رقیب خود را در حوزه کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همچنین بررسی نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش استعمال کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا دو جمله می تواند بسیار کار کشته باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، کلیدی ثبت اطلاعات اصلی در تارنما خود، در فعالیت خود کار کشته و حاذق باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در وبسایت مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، بنابراین بایستی برگه منحصر به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه کلیدی آن کمپانی چقدر دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک برگه اطلاعات تماس در سایت خود قرار دهید و تمام داده ها مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را برای به دست آوردن و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اساسی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب سایت کسب و کار افزایش جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی پست الکرونیکی و نتورک های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در وب سایت قرار ندهید، آن‌ها بایستی بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، به این ترتیب حساس کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه گوشی های هوشمند همین قابلیت را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمات اختصاری بی فایده میباشد و سایت فارغ از استراتژی مشخص و معلوم بی معنا و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های صحیح و منطقی برای صفحه ها متعدد تارنما خویش به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: مهم ما تماس بگیرید یا این که اساسی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک به جهت سایت خود، باید راهی برای تولید یک فراخوان برای مبادرت در حیث بگیرید. این بدان معنا می باشد که آنچه مردمان دوست دارند در تارنما شما ببینند این است که می توانند به راحتی به صفحه آیتم علاقه خود در هر برگه از وبسایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خود بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را مشاهده کنید، محصولات خویش را مشاهده نمایید و …
شما بایستی هدف ها خود را در وب سایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در وبسایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد بایستی به طور تمام امکانات و داده ها لازم را به رخ آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند نتورک های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما می بایست در آن‌ها کاربر گردید و کسب و کار خود را در وبسایت خود توسعه دهید تا به دست آوردن و عمل خود را بسط دهید. همین نیز در سئوی شما زیاد موثر است. فعالیت در کانال های اجتماعی و نمایش لینک و پیوند های آن ها در وب وب سایت منجر تبلیغ مارک شما می شود.