مادر دو فرزند پس از ضربه چاقو در جنوب شرقی ملبورن جان خود را از دست داد

یک “مادر دوست داشتنی” دو فرزند که پس از تولد درگذشت چاقو – فروبردن – سیخونک زدن که در ملبورن جنوب شرقی در حال درخواست برای افسر پلیس بود.

شریک سابق مونیک لزاک امروز بعدازظهر به مادر دختران دوقلوی خود ادای احترام کرد و تایید کرد که بدنساز حرفه ای حدود ساعت 7:30 صبح توسط پلیس در خانه ای در اندیوور هیلز جسد پیدا شده است.

شریک فعلی لزاک با جراحات جدی در قسمت بالایی بدن تحت مراقبت پلیس به بیمارستان آلفرد منتقل شد، در حالی که یکی از دوقلوهای نه ساله با جراحات جزئی به بیمارستان موناش منتقل شد.

مونیک لزاک پس از اینکه حدود ساعت 7:30 صبح به خانه ای در باغ کسان – خیابانی در اندیوور هیلز – فراخوانده شدند، توسط پلیس جسد پیدا شد. (نه / عرضه شده)

جی کارتر به خبرنگاران در بیرون از خانه خانواده گفت: «او چیزهای زیادی برای بچه‌های ما و حتی خانواده‌اش گذاشته است، او فقط زیباترین فرد است.

او شایسته‌ترین فردی است که در زندگی‌ام دیده‌ام، یک مادر مهربان و مهربان، او در زندگی‌اش به موفقیت‌های زیادی دست یافته است.»

گفته می شود که این دختران در هنگام چاقو زدن در خانه بودند.

کارتر افزود: “من به هیچ وجه نمی توانستم او را سرزنش کنم. من 10 سال با او بودم. ما از سال 2015 با هم نبودیم، اما او فقط یک فرد شایسته است. او مادر خوبی است.”

پلیس در حال تحقیق پس از کشته شدن یک زن در اندیوور هیلز با ضربات چاقو است. (نه)
یک زن در اندیوور هیلز در جنوب شرقی ملبورن به ضرب چاقو کشته شد. (نه)

9News می‌داند که مرد تحت گارد پلیس چندین سال با لزاک قرار داشت.

وی در شرایط وخیم در بیمارستان به سر می برد.

جوخه قتل امروز در حال بررسی و جمع آوری شواهد از خانه است.

پلیس پیشتر گفته بود که درگیری بین مرد و زنی که یکدیگر را می شناسند رخ داده است.

خوانندگانی که به دنبال حمایت و اطلاعات در مورد پیشگیری از خودکشی هستند می توانند با Lifeline با شماره 13 11 14 تماس بگیرند.

اگر شما یا شخصی که می شناسید تحت تأثیر تجاوز جنسی، خشونت خانگی یا خانوادگی قرار گرفته اید، با شماره 1800RESPECT به شماره 1800 737 732 تماس بگیرید یا به 1800RESPECT.org.au مراجعه کنید. در مواقع اضطراری با 000 تماس بگیرید.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.