محدودیت های جدید باعث اعتراض در لندن شد

هزاران نفر پیش از افراد جدید به خیابانهای لندن آمده اند محدودیت های COVID-19 در حالی که انگلستان به مبارزه با بیماری همه گیر ادامه می دهد.

یک قفل ملی چهار هفته ای در انگلیس قرار است چهارشنبه پایان یابد و با سیستم سه طبقه اقدامات منطقه ای که فعالیت های تجاری ، مسافرت و معاشرت را محدود می کند جایگزین خواهد شد.

اکثریت قریب به اتفاق کشور ، از جمله لندن ، در دو طبقه فوقانی قرار می گیرد.

معترضین معترض به محدودیتهای جدید COVID-19 در لندن دیده می شوند. به محض پایان قفل انسداد ویروس کرونا در انگلیس در روز چهارشنبه آینده ، این شهر قرار است به محدودیت های “درجه 2” یا “هشدار زیاد” بازگردد. هر سه ردیف ، که به مقامات محلی در سراسر انگلیس اختصاص داده شده است ، از زمان آغاز قفل در 5 نوامبر تقویت شده اند ، اما تأثیرات اصلی بخش مهمان نوازی قابل مشاهده است. (گتی)
مردی در جریان اعتراض در لندن دستگیر شده دیده می شود. (گتی)

این محدودیت ها باعث اعتراض شده است ، پلیس بیش از 150 نفر را در تظاهرات ضد قفل در لندن در روز شنبه دستگیر کرد.

هزاران نفر در حال راهپیمایی از طریق شهر بودند و شعارهای آزادی را با برخی تابلوهای “” کنترل خودمان را متوقف کنید “با شعار آزادی می دادند.

چندین بطری و بمب دودی در حالی که معترضین ضد ماسک و ضد واکسن با مأموران در منطقه خرید West End در این شهر درگیر بودند ، پرتاب شد.

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، نیز با مخالفت با اقدامات دهها قانونگذار حزب محافظه کار خود روبرو است که می گویند خسارت اقتصادی بیش از مزایای بهداشت عمومی است.

افسران پلیس با تجهیزات ضد شورش برای کنترل معترضین وارد عمل می شوند. (گتی)

اما وزیر کابینه ، مایکل گاو گفت که محدودیت ها “بسیار سخت” لازم است تا از زمستان سال گذشته سیستم بهداشت و درمان سرریز شود.

آقای گوو در تحریریه در تایمز لندن نوشت: در حال حاضر 16000 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستانهای انگلیس وجود دارد که فاصله چندانی با اوج 20 هزار آوریل ندارد.

وی گفت: افزایش عفونت ها به این معنی است که بیماران ویروس کرونا “به جز موارد اورژانسی ، همه موارد را جابجا می کنند.”

آقای گوو نوشت: “اگر با این وجود می توانیم سطح عفونت را ثابت نگه داریم یا حتی بهتر از آن پایین بیاییم و تا ژانویه و فوریه ادامه دهیم ، پس می توان اطمینان داشت که واکسیناسیون مشکل را از بین خواهد برد.”