مردی به اتهام حمله جنسی به پنج زن طی هفت سال دستگیر شد

یک مرد از جنوب غربی سیدنی به این ادعا متهم شده است حمله جنسی از سه زن و دو دختر نوجوان در طول هفت سال.

این جوان 24 ساله پس از تحقیقات در مورد چندین حمله که از اوت 2013 تا مارس 2020 گزارش شد ، صبح امروز در کمپبل تاون دستگیر شد.

پلیس یک واحد و یک خودرو را مورد بازرسی قرار داد و کارآگاهان تلفن های همراه و سایر وسایل الکترونیکی را توقیف کردند که مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت.

رئیس کارآگاه مایکل هادو از جوخه سوad استفاده از کودکان و جنایات جنسی در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد دستگیری یک جوان 24 ساله در کمپبل تاون. (9 خبر)

این مرد به ایستگاه پلیس کمپبل تاون منتقل شد و در آنجا به جرم 15 مورد مربوط به سه زن 19 ، 21 و 24 ساله و دو دختر 15 و 16 ساله متهم شد.

اتهامات این جوان 24 ساله دو اتهام تعقیب و ایجاد رعب و وحشت به قصد ترس از صدمات جسمی ، یک مورد تجاوز متداول و 5 مورد رابطه جنسی بدون رضایت است.

وی همچنین به اتهام خفگی عمدی بدون رضایت فرد ، دو مورد رابطه جنسی با شخصی بین 14 تا 16 سال ، دو مورد حمله جنسی تشدید آمیز با قربانی زیر 16 سال ، حمله به دلیل عمل ناشایست ، و ماندن در ساختمان / زمین با قصد ارتکاب جرم قابل ادعا.

برای این فرد از قرار وثیقه خودداری شد تا فردا در دادگاه محلی كمپل تاون حاضر شود.

مایکل هادو ، رئیس بازرس ، از تیم ملی کودک آزاری و جنایات جنسی گفت: “جنایات بسیار کمی وجود دارد که جدی تر از حمله جنسی باشد.”

“تأثیرات طولانی مدت برای هر قربانی این جنایات بسیار قابل توجه است.”

هیچ یک از این پنج زن برای یکدیگر شناخته شده نیستند و رئیس بازرسی هادو گفت پلیس نگران است با توجه به مدت زمان طولانی بین حوادث گزارش شده ، قربانیان بیشتری داشته باشند.

وی گفت: “ممکن است قربانیان دیگری نیز در آنجا باشند و ما آنها را تشویق می کنیم که جلو بیایند.” تحقیقات تحت عنوان Strike Force Honda ادامه دارد.