مرد متخلف پس از سرقت 25 میلیون دلار از ساکنان سیدنی از وثیقه خودداری کرد

مردی که گفته می‌شود 25 میلیون دلار از ده‌ها سرمایه‌گذار مامان و بابا دزدیده بود، با وثیقه رد شد. سیدنی جنوب غربی.
پروفایل لینکدین Vincenzo Vocisano گفت که او یک معامله گر ارز خارجی است اما پلیس NSW ادعا می کند که او میلیون ها دلار را از بیش از 40 سرمایه گذار فراری داده است، عمدتا افرادی را که از محل زندگی خود در پارک اوران می شناخت، و همچنین دوستان و خانواده.
وینچنزو ووسیسانو پس از متهم شدن به سرقت 25 میلیون دلار از طریق یک طرح پونزی از وثیقه رد شد.
وینچنزو ووسیسانو پس از متهم شدن به سرقت 25 میلیون دلار از طریق یک طرح پونزی از وثیقه رد شد. (نه)

گفته می شود که ووسیسانو به قربانیان گفته است که از طریق تجارت خود، Triple Cross Investments، آن را در ارز خارجی سرمایه گذاری می کند، اما امروز دادگاه شنید که او ظاهراً ۲۵ میلیون دلار از طریق حساب های شرط بندی شخصی از جمله Sportsbet قمار کرده است.

کارآگاهان ادعا می کنند که او با استفاده از پول سرمایه گذاران برای پرداخت بازده بالا به مشتریان دیگر، یک طرح پونزی را اجرا کرد.

برخی از قربانیان ادعا شده بازده سرمایه گذاری خود را برای ماه ها به پایان رساندند و سپس Vocisano را به دوستان و خانواده توصیه کردند.

گفته می شود که سرمایه گذاران به او اعتماد کرده اند که هر کدام بین 10000 تا 3 میلیون دلار پس انداز کرده است.

کارآگاهان کامدن پس از آن که این مرد 40 ساله سال گذشته به ایستگاه پلیس نارلان رفت و مدعی شد که به دلیل سرمایه گذاری 6.7 میلیون دلاری که برای یک مشتری بد بوده است، تحقیقات را آغاز کردند.

قربانی جنایات ادعایی خود را با جنایات متقلب ملیسا کادیک مقایسه کرده است که قبل از ناپدید شدنش بین 20 تا 30 میلیون دلار از خانواده و دوستانش در یک طرح پونزی کلاهبرداری کرده بود.

امروز، یک قاضی به دادگاه تویید هدز گفت که پرونده علیه ووسیسانو قوی است و وثیقه او را رد کرد.

9News می‌داند که قربانیان بیشتری از زمان دستگیری مجرم ادعا شده مطرح شده‌اند و انتظار می‌رود که تعداد بیشتری از این افراد دنبال شود.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.