مرد پرث به دلیل مرگ یک زن بازداشت شد

آ پرت زن جان خود را از دست داده و مردی که او را می‌شناسد در همان حوالی پس از تصادف خودرو دستگیر شده است.

این زن 35 ساله به سرعت به بیمارستان سلطنتی پرت منتقل شد و شب گذشته پس از اینکه با جراحات جدی در خانه ای در کیودیل پیدا شد درگذشت.

مرد 37 ساله‌ای که او می‌شناخت، حدود 45 دقیقه بعد پس از تصادف شدیدی که با ماشین دو کابین فورد رنجر رپتور خاکستری اش در نزدیکی سنت جیمز تصادف کرد، دستگیر شد.

یک زن 35 ساله پس از زخمی شدن شدید در خانه ای در پرث جان خود را از دست داد - در حالی که مردی در همان حوالی پس از یک تصادف اتومبیل دستگیر شد. پلیس زن را در ساعت 7:45 شب گذشته در خانه ای در خیابان Knutsford، Kewdale مجروح یافت.
یک زن 35 ساله پس از زخمی شدن شدید در خانه ای در پرث جان خود را از دست داد – در حالی که مردی در همان حوالی پس از یک تصادف اتومبیل دستگیر شد. پلیس زن را در ساعت 7:45 شب گذشته در خانه ای در خیابان Knutsford، Kewdale مجروح یافت. (نه)

پلیس WA گفت: “او توسط آمبولانس سنت جان به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت مراقبت پلیس است.”

تحقیقات درباره شرایط مرگ این زن آغاز شده است.را

پلیس برای دریافت هرگونه فیلم یا اطلاعاتی در مورد حرکات یوتی قبل از تصادف درخواست می کند.

پلیس خاطرنشان کرد که این خودرو دارای خطوط اسپرت است.را

خوانندگانی که به دنبال حمایت و اطلاعات در مورد پیشگیری از خودکشی هستند می توانند با Lifeline با شماره 13 11 14 تماس بگیرند.

اگر شما یا شخصی که می شناسید تحت تأثیر تجاوز جنسی، خشونت خانگی یا خانوادگی قرار گرفته اید، با شماره 1800RESPECT به شماره 1800 737 732 تماس بگیرید یا به 1800RESPECT.org.au مراجعه کنید.

در مواقع اضطراری با 000 تماس بگیرید.