مشخصات و قیمت ماشین اصلاح جیمی مدل 2600 در اینجا آمده است.

ریش تراش جیمی 805 تنها با یک ساعت شارژ کاملا شارژ می شود و می توان تا دو ساعت از آن استفاده کرد. جیمی کوردلس علاوه بر داشتن ماشین اصلاح و تیغه های تیز، روغن تیغه را به منظور نگهداری و تمیز کردن صحیح آن عرضه می کند و عمر دستگاه را افزایش می دهد. از تیغه های کرومیک در ماشین های اصلاح جیمی 805 استفاده می شود. سالن های زیبایی از ماشین های اصلاح جیمی برای انجام سایه زنی حرفه ای استفاده می کنند. GEMIE طرح ماشین اصلاح Jimmy 805 را از Wall گرفته است. می توان گفت همان کیفیت و قدرت بالایی را دارد.

مدل کیمی 5017 را به مشتریان خود معرفی کردیم که قابلیت های بسیار خوبی داشت و در عین حال قیمت بسیار خوبی داشت. یک جنبه مفید دیگر از این محصول وجود دارد که کاملا ضد آب است، بنابراین می توان از آن در حمام استفاده کرد که یک ویژگی عالی برای محصولی با این رنج قیمت است. در می یابید که اکثر خریداران از این محصول در دیجی کالا راضی هستند، اما ارزش دارد که به صورت حضوری به آن نگاه کنید. کسانی که با Brown آشنایی دارند می دانند که یکی از بزرگترین و مطرح ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که محصولاتی با کیفیت و گران قیمت تولید می کند.

آخرین قیمت فروش اینترنتی نقد و بررسی مشخصات انواع ریش تراش دیواری WAHL و اخبار مرتبط. خرید و قیمت انواع ریش تراش زنانه و مردانه. خرید انواع ماشین اصلاح و اصلاح با تخفیف در سایت طرب مقایسه قیمت و نمودار تاریخچه قیمت انواع ریش تراش. نمایندگی آن شرکت موزر ایران می باشد که توزیع کننده و ارائه دهنده انحصاری کلیه محصولات موزر اعم از وزنه، تیغ، سشوار و نرم کننده مو می باشد. وب سایت رسمی ریش تراش قهوه ای شامل لیست قیمت و مشخصات فنی، روش های مختلف خرید و نقد و بررسی و مقالاتی در مورد ریش تراش قهوه ای می باشد. قیمت و مشخصات فنی ریش تراش های براون سری 9 و 7 را می توانید در سایت نمایندگی مرکزی براون در ایران مشاهده نمایید.

ماشین اصلاح زنانه جیمی GM-6025 علاوه بر اصلاح صورت و ریش، برای اصلاح بدن نیز مناسب است. کدام ریش تراش را انتخاب کنم؟ تیغ به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین ابزار برای آقایان تبدیل شده است و امروزه در بین مردم بسیار محبوب است. هر ماشین اصلاح ویژگی های خاص خود را دارد، بنابراین انواع مختلفی در بازار وجود دارد. خرید با تنوع زیاد باعث سردرگمی افراد می شود و انتخاب را برایشان سخت می کند. شرکت چینی Yiwu Gemei Electric Appliance Co تولید کننده لوازم شخصی و الکتریکی با برند GEEMY می باشد. به عنوان یکی از معروف ترین برندهای ماشین اصلاح و لوازم جانبی اصلاح، محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است. با این حال می خواهیم شما را با مدل GM-6025 آشنا کنیم.

در این دستگاه از باتری های NiMH استفاده شده است که پس از 10 ساعت شارژ کامل می شود و 45 دقیقه استفاده مداوم دوام می آورد. با فیلیپس S1030 می توانید هم به صورت خشک و هم مرطوب اصلاح کنید و سری آن کاملا قابل شستشو است. به عنوان یک ماشین اصلاح صورت عملی و کارآمد، Braun 5140S دارای ویژگی های کمی است و برای رفع نیازهای اصلاح صورت مردانه طراحی شده است. این تیغ ​​از فناوری برش مستقیم و چرخدار استفاده می کند تا هیچ گونه مویی روی صورت باقی نماند. همانطور که انتظار می رود، یک خط زنانه برای آن وجود دارد که می توان از آن برای مرتب کردن موهای صورت و اصلاح ریش استفاده کرد.

دلیل اصلی محبوبیت کمتر این دستگاه ها وزن زیاد و مانور کمتر آنها در دست آرایشگران جایگزین است. علاوه بر استفاده از شارژ، ماشین هایی که می توانند بدون شارژ کار کنند باید بتوانند مستقیماً با منبع برق نیز کار کنند. قابل شارژ است و فقط پس از شارژ کامل کار می کند. در نتیجه اگر باتری شارژ نشود، سیم را نمی توان به برق وصل کرد و باید قبل از استفاده اجازه دهید شارژ شود. معمولا از فولاد، تیتانیوم، کروم و فولاد ضد زنگ استفاده می شود. مدل بی سیم و بی سیم به اکثر آرایشگاه ها ارجحیت دارد، زیرا به دلیل نداشتن سیم، مانور و راحتی بیشتری دارند.

این فاصله بین این دو تیغه تعیین کننده طول اصلاح است. یک اهرم پشت تیغه با چرخاندن آن فاصله را از 05 به 25 میلی متر تغییر می دهد. از آنجایی که از این ماشین اصلاح برای اصلاح مو نیز استفاده می شود، باید اندازه آن بیشتر از 25 میلی متر باشد. برای رسیدن به این نتیجه می توان از یکی از 5 شانه همراه دستگاه استفاده کرد. یک شانه کشویی روی تیغه نصب شده است. طول هر شانه 4، 8، 12، 16 و 20 میلی متر است. بررسی ماشین اصلاح جیمی باتری قابل شارژ به ماشین ریش تراش نیرو می دهد.